Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:04

Ze zouden tussen 10 en 11 kwamen bekijken hoe vies mijn ramen waren. Mijn woningstichtingbeheerder plus de gene die de ramen had moeten wassen zouden dan langskomen. Hadden ze vrijdag voor gebeld. En er is nog niemand geweest. Echt irritant want ik heb dus alles netjes gemaakt thuis en zit te wachten. Dacht dan ga ik na 11 uur rustig studeren. Het doet namelijk ook pijn om een normale broek aan te hebben dus zit al een uur met een broek aan voor niks. :+

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:21

Over 2 uur moet ik bij de dierenarts zijn met de kat.Ze staat altijd om 6.00 al te gillen bij de achterdeur.Nu vandaag dus niet.Ze kon ook niet binnen blijven vannacht omdat ze geen echte binnenkat is.Ik begin mij nu ook een beetje zorgen te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:23

Britta31 schreef:
Over 2 uur moet ik bij de dierenarts zijn met de kat.Ze staat altijd om 6.00 al te gillen bij de achterdeur.Nu vandaag dus niet.Ze kon ook niet binnen blijven vannacht omdat ze geen echte binnenkat is.Ik begin mij nu ook een beetje zorgen te maken.

Dat ken ik wel, onze kat deed dat ook altijd. Was ie echt spoorloos. Had ie zichzelf laten opsluiten in een schuur van de buren.. 3 dagen kwijt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 11:27

Wachtrij om te reserveren voor de Efteling. Denk dat ik maar op oktober mik ofzo :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:28

Ik denk dat als ze om 13.00 er nog niet is ik de da maar bel voor overleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:30

Britta31 schreef:
Ik denk dat als ze om 13.00 er nog niet is ik de da maar bel voor overleg.

Onze dierenarts weet dat we onze kat wel eens kwijt zijn. Als we optijd bellen is het meestal niet erg als we em niet te pakken krijgen.

Maar hopelijk komt ze snel terug.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:10

Dat ik vannacht om 3 uur wakker werd omdat ik moest kokhalzen/overgeven. In een reflex omhoog geschoten en een glas water gedronken. Emmer klaar gezet en weer geprobeerd te slapen, niet echt lekker gelukt. En ik voel me de hele ochtend al niet lekker.

En niet geërgerd, maar boos.
Mijn ouders hebben mijn opa en oma al 3 maanden niet gezien, en nu gaan ze donderdag op bezoek...
Daarnaast wacht mijn vader al sinds de jaarwisseling op een darmoperatie, het ziekenhuis verrekt het om duidelijkheid te geven wanneer hij aan de beurt is. Eerst zou hij in mei nog geopereerd worden maar was de planning nog niet rond. Nou heeft hij zelf maar gebeld want hij hoorde maar niks, hebben ze nog steeds geen planning. Nou wordt hij vrijdag gebeld of mag hij maandag zelf bellen. Hij wil niet de zorgverzekering inschakelen om hem te helpen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 12:42

Heb gewoon mijn dag niet vandaag, alles is stom en alles zit tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:48

Wil zeilen. En tennissen. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:49

Britta31 schreef:

Drie keer raden.Kat komt net binnen lopen.Een kwartier te laat.Ik ben natuurlijk wel blij dat ze er weer is.De volgende keer gaat ze toch een nachtje in de badkamer slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:54

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:

Drie keer raden.Kat komt net binnen lopen.Een kwartier te laat.Ik ben natuurlijk wel blij dat ze er weer is.De volgende keer gaat ze toch een nachtje in de badkamer slapen.

Ze wist het gewoon. Wij sluiten die vn ons ook op hoor als ie perse binnen moet blijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:01

Aan die 085 nummers die maar blijven bellen met hun zogenaamde energie bedrijven. Alleen niet zo slim om ja te zeggen op een naam beetje dom maar ben zo klaar dat ze 10x bellen op een dag.

Heb de beste man even verteld dat ik aan de flikkeropenbelmijnietweerstraat straat woon. Succes met zoeken vriend.

Belt vervolgens weer om te lachen bedankt mij humor is wel leuk dus. Klapte daarna wel beetje dicht en dan kan ik niet meer normaal Nederlands praten lol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:03

AnnexUdith schreef:
Aan die 085 nummers die maar blijven bellen met hun zogenaamde energie bedrijven. Alleen niet zo slim om ja te zeggen op een naam beetje dom maar ben zo klaar dat ze 10x bellen op een dag.

Heb de beste man even verteld dat ik aan de flikkeropenbelmijnietweerstraat straat woon. Succes met zoeken vriend.

Belt vervolgens weer om te lachen bedankt mij humor is wel leuk dus. Klapte daarna wel beetje dicht en dan kan ik niet meer normaal Nederlands praten lol.

Ik werd een hele tijd anoniem gebeld, en die gene hing na 1 keer laten over gaan op. Toen werd ik weer anoniem gebeld en was ik er snel bij. Bleek het Vodafone ziggo. Of ik tevreden ben met m'n abonnement. Zei dat ik niet bij hun zit en dat ze me nooit weer mogen bellen. Had me al ingeschreven bij bel me niet register, dus dat wisten ze ook wel. Maar die werkt dus niet altijd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:05

Marije_1997 schreef:
AnnexUdith schreef:

Ik werd een hele tijd anoniem gebeld, en die gene hing na 1 keer laten over gaan op. Toen werd ik weer anoniem gebeld en was ik er snel bij. Bleek het Vodafone ziggo. Of ik tevreden ben met m'n abonnement. Zei dat ik niet bij hun zit en dat ze me nooit weer mogen bellen. Had me al ingeschreven bij bel me niet register, dus dat wisten ze ook wel. Maar die werkt dus niet altijd

Ja ze hebben gewoon schijt aan het bel mij niet register. Mijn moeder heeft een bedrijf dus waarschijnlijk staat ons nummer toch nog ergens. Dit gebeurd ook wel 20x per jaar. Ze houden wel vol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:06

Ze houden het ook vol hoor. Ik heb op m'n mobiel dat alle onbekende inkomende oproepen geblokkeerd. Dus alleen contacten verschijnen in m'n scherm. Ideaal. Kan ik zelf bepalen of ik terug bel ja of nee. Hij gaat overigens wel naar voicemail, maar ik krijg er geen melding van.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:07

AnnexUdith schreef:

En dan bij hoog en laag beweren dat we veel te weinig betalen... en dan achteraf meer moeten betalen. Uh nee... dan bleek dus ook we kregen nog steeds flink geld terug.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:20

Docent die alle ontwerpen beoordeelt, en over iedereen lovend is, en daadwerkelijk alleen mijn ontwerp volledig heeft afgekraakt. Daadwerkelijk niet 1 positief punt over gemaakt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:50

Nayomie schreef:
Docent die alle ontwerpen beoordeelt, en over iedereen lovend is, en daadwerkelijk alleen mijn ontwerp volledig heeft afgekraakt. Daadwerkelijk niet 1 positief punt over gemaakt.

:(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:54

Zenuwachtig omdat ik zo wat krijg van m'n vriend omdat we een jaar samen zijn maar ik kan niet tegen verrassingen. :+

Ik vind het wel weer heel leuk om hém benieuwd te maken naar zijn cadeautje. <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:09

Nayomie schreef:
Wat een kneus. :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:14

Glassplinter in mijn vinger die te diep zit :x
(Voorafgaand aan dit, gisterenavond bedacht de hond achter 1 van de katten aan te gaan. Die vervolgens over de salontafel vliegt, mijn legpuzzel die voor de helft af was mee sleurt, plus ook een glas kapot knalt in 400 stukken.
Vandaar de splinter van het opruimen B-) ik liet de katten een minuut daarvoor in de kamer en lette 5 sec niet op :')
Ik was ongelofelijk kwaad en de katten vlogen uit zichzelf terug naar boven en de hond ging in de cavia flat zitten die ik aan het schoonmaken was _O- nu kan ik erom lachen maar gisterenavond niet )

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:43

Geen ergenis: Eindelijk door het ziekenhuis gebeld. Volgende week donderdag worden eindelijk m'n keelamandelen eruit gehaald!!!

Ergenis: ik maak mijzelf nu al weer helemaal druk :') ben nog nooit geopereerd dus vind het echt wel spannend.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 17:15

Bij de dokter geweest voor mijn klachten, kwam niks uit het onderzoek. Dus nog steeds klachten en geen oplossing.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 18:01

Aan DPD grrr, wat een waardeloos bezorgbedrijf is dat.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 18:02

Dat de algemene stofzuiger al 2 dagen niet te vinden is op de plek waar hij moet staan. Waarom zetten mensen dat ding niet terug |o
Ik heb nu maar geveegd..

En oh, ja, ik heb honger maar geen zin om te koken. :')