Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Over 2 uur moet ik bij de dierenarts zijn met de kat.Ze staat altijd om 6.00 al te gillen bij de achterdeur.Nu vandaag dus niet.Ze kon ook niet binnen blijven vannacht omdat ze geen echte binnenkat is.Ik begin mij nu ook een beetje zorgen te maken.
Britta31 schreef:Over 2 uur moet ik bij de dierenarts zijn met de kat.Ze staat altijd om 6.00 al te gillen bij de achterdeur.Nu vandaag dus niet.Ze kon ook niet binnen blijven vannacht omdat ze geen echte binnenkat is.Ik begin mij nu ook een beetje zorgen te maken.
Britta31 schreef:Britta31 schreef:Over 2 uur moet ik bij de dierenarts zijn met de kat.Ze staat altijd om 6.00 al te gillen bij de achterdeur.Nu vandaag dus niet.Ze kon ook niet binnen blijven vannacht omdat ze geen echte binnenkat is.Ik begin mij nu ook een beetje zorgen te maken.
Drie keer raden.Kat komt net binnen lopen.Een kwartier te laat.Ik ben natuurlijk wel blij dat ze er weer is.De volgende keer gaat ze toch een nachtje in de badkamer slapen.
AnnexUdith schreef:Aan die 085 nummers die maar blijven bellen met hun zogenaamde energie bedrijven. Alleen niet zo slim om ja te zeggen op een naam beetje dom maar ben zo klaar dat ze 10x bellen op een dag.
Heb de beste man even verteld dat ik aan de flikkeropenbelmijnietweerstraat straat woon. Succes met zoeken vriend.
Belt vervolgens weer om te lachen bedankt mij humor is wel leuk dus. Klapte daarna wel beetje dicht en dan kan ik niet meer normaal Nederlands praten lol.
Marije_1997 schreef:AnnexUdith schreef:Aan die 085 nummers die maar blijven bellen met hun zogenaamde energie bedrijven. Alleen niet zo slim om ja te zeggen op een naam beetje dom maar ben zo klaar dat ze 10x bellen op een dag.
Heb de beste man even verteld dat ik aan de flikkeropenbelmijnietweerstraat straat woon. Succes met zoeken vriend.
Belt vervolgens weer om te lachen bedankt mij humor is wel leuk dus. Klapte daarna wel beetje dicht en dan kan ik niet meer normaal Nederlands praten lol.
Ik werd een hele tijd anoniem gebeld, en die gene hing na 1 keer laten over gaan op. Toen werd ik weer anoniem gebeld en was ik er snel bij. Bleek het Vodafone ziggo. Of ik tevreden ben met m'n abonnement. Zei dat ik niet bij hun zit en dat ze me nooit weer mogen bellen. Had me al ingeschreven bij bel me niet register, dus dat wisten ze ook wel. Maar die werkt dus niet altijd
AnnexUdith schreef:Aan die 085 nummers die maar blijven bellen met hun zogenaamde energie bedrijven. Alleen niet zo slim om ja te zeggen op een naam beetje dom maar ben zo klaar dat ze 10x bellen op een dag.