Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik ook nu ik dit leesen wat was dat tijdschrift voor jonge meiden speciaal? Niet de Tina, maar meer richting break out ook icm echt van die meisjes artikelen
Dilan93 schreef:In dat soort tijdschriften stonden ook vragen als: "ik heb de knakworst van mijn vriend in mijn mond gestopt, kan ik daar zwanger van raken?"
Dat waren dan meiden van een jaar of 14
Op die leeftijd liep ik hele dagen op stal rond en kwam ik stinkend naar paard/mest thuis.
poes schreef:Dilan93 schreef:In dat soort tijdschriften stonden ook vragen als: "ik heb de knakworst van mijn vriend in mijn mond gestopt, kan ik daar zwanger van raken?"
Dat waren dan meiden van een jaar of 14
Op die leeftijd liep ik hele dagen op stal rond en kwam ik stinkend naar paard/mest thuis.
Dat was allemaal uitgevonden … ook best schandalig met die foto’s van die ‘koppeltjes’. Waren oost Europese minderjarigen …
Niobe schreef:poes schreef:Nee klopt maar achteraf gezien niets om naar terug te verlangen. Waren een bende oude vieze venten bijeen. Om te kotsen.
Even gegoogled, dit wist ik heul niet. Gatverdamme.
Ik vind sowieso veel mannelijke fotografen vieze mannetjes. Ben wel heel benieuwd wie deze deed.