Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Dan zouden de alarmbellen al wel een beetje moeten afgaan??Hoezo wil hij niet appen dan?
Yonker schreef:Ik snap niet wat er zo geheim is aan een telefoonnummer, als iemand vervelend doet dan blokkeer ik diegene gewoon![]()
Maar goed, foto dus ff googlen. Als hij het niet is en je confronteert hem ermee dan blokkeert die je toch gewoon zonder iets te zeggen. Been there done that.
Yonker schreef:Ik snap niet wat er zo geheim is aan een telefoonnummer, als iemand vervelend doet dan blokkeer ik diegene gewoon![]()
Maar goed, foto dus ff googlen. Als hij het niet is en je confronteert hem ermee dan blokkeert die je toch gewoon zonder iets te zeggen. Been there done that.
daffodil schreef:9 jaar?? Dan moet je iemand zo ongeveer om zeep geholpen hebben maar ja dat scheelde bij mij met mijn ex ook echt maar een haartje dus ik oordeel maar niet meer zo heel snel wat dat betreft. Iemand kan je echt zo tot op het bot treiteren en kleineren dat je op een gegeven moment wel echt blind wordt.
Gelukkig had ik op dat moment niets in mijn directe omgeving waar ik heel veel schade mee aan kon richten maar het heeft weinig gescheeid.
Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik daar ook niet op zit te wachten, hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig naar zijn verhaal zou zijn. Denk dat ik PTSS van uitzending griezeliger vind overigens...
En jemig Silly, 5 maanden!!! Ik bleef in die eerste week maar zeggen joh komt goed, ben er zo weer maar nu 4,5 week later weet ik wel beter. Heb net ook de kerst volledig afgeblazen. Zowel mijn vader als mijn zus vonden me zielig en wilden langskomen maar ik wil het niet hebben. Ze luisteren gelukkig!
En ik ben niet zielig, vind ik niet, ik lig lekker in pyama tweede kerstdag Love Actually te kijken!!!!!
nereids schreef:Soms zie je gewoon aan de foto's dat dat niet een doorsnee nederlandrer is, even kort door de bocht gezegd. Dan zoek ik de foto's op en 9/10 altijd een bekend persoon van instagram.
Ik kwam eens een account tegen van iemand die de fotos gebruikte van iemand bij mij uit de buurt. Die had ik express geliked en toen het een match was een bericht gestuurd met de voornaam van wie de foto's waren
Silly1972 schreef:Euhhh Urielle, wat zei jij daarop?