Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:51

Dan zouden de alarmbellen al wel een beetje moeten afgaan?? := Hoezo wil hij niet appen dan?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:56

Rode vlag idd! Wel willen wandelen maar niet appen?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:58

Yonker schreef:
Dan zouden de alarmbellen al wel een beetje moeten afgaan?? := Hoezo wil hij niet appen dan?

Opzich snap ik het wel, ik heb er ook niet altijd belang bij dat iedereen mijn nummer krijgt. Hij wil graag eerst even wachten of de klik er blijft. Maar ik wil dus voor ik afspreek echt zeker weten of hij het is. Better safe then sorry, en anders vind ik het wel leuk om hem er mee te confronteren }>

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:00

Doe mij maar een pb ik vind alles. :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:00

Ik snap niet wat er zo geheim is aan een telefoonnummer, als iemand vervelend doet dan blokkeer ik diegene gewoon :+
Maar goed, foto dus ff googlen. Als hij het niet is en je confronteert hem ermee dan blokkeert die je toch gewoon zonder iets te zeggen. Been there done that.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:01

Yonker schreef:
Ik snap niet wat er zo geheim is aan een telefoonnummer, als iemand vervelend doet dan blokkeer ik diegene gewoon :+
Maar goed, foto dus ff googlen. Als hij het niet is en je confronteert hem ermee dan blokkeert die je toch gewoon zonder iets te zeggen. Been there done that.

Er worden tegenwoordig nummers in groepsapps gegooid en dan krijg je sneller en meer berichten dan je duim kan blokkeren. :+

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:08

Yonker schreef:

Dat heb ik dan liever dan mijn tijd te verspillen

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:22

capopjekop oh zo ja dat snap ik wel. Al denk ik wel dat ik mensen kunnen veranderen. Maar voor dat risico moet de liefde wel heel diep zitten :Y)

Niet willen appen? Hm. Inderdaad wel een rode vlag (maar hoeft niet dat het ik dan weer mee gemaakt. Man had een groot eigen bedrijf en die had ex date gevonden.. en die is dus hem en zijn bedrijf gaan stalken.) Maar hij kan toch wel videobellen op tinder? :o

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:44

Soms is dit inderdaad okk een heel stuk fijner dan verplichte bezoeken.
Maar pijn frequentie en heftigheid worden wel minder hoor, maar soms wordt je nog even herinnerd eraan haha

RTR, reverse image search even op Google in toetsen bij een van die sites de foto uploaden en dan kijken naar de resultaten

daffodil schreef:
9 jaar?? Dan moet je iemand zo ongeveer om zeep geholpen hebben maar ja dat scheelde bij mij met mijn ex ook echt maar een haartje dus ik oordeel maar niet meer zo heel snel wat dat betreft. Iemand kan je echt zo tot op het bot treiteren en kleineren dat je op een gegeven moment wel echt blind wordt.
Gelukkig had ik op dat moment niets in mijn directe omgeving waar ik heel veel schade mee aan kon richten maar het heeft weinig gescheeid.

Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik daar ook niet op zit te wachten, hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig naar zijn verhaal zou zijn. Denk dat ik PTSS van uitzending griezeliger vind overigens...

En jemig Silly, 5 maanden!!! Ik bleef in die eerste week maar zeggen joh komt goed, ben er zo weer maar nu 4,5 week later weet ik wel beter. Heb net ook de kerst volledig afgeblazen. Zowel mijn vader als mijn zus vonden me zielig en wilden langskomen maar ik wil het niet hebben. Ze luisteren gelukkig!

En ik ben niet zielig, vind ik niet, ik lig lekker in pyama tweede kerstdag Love Actually te kijken!!!!!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:44

T is sean altemose. Lekker ding <3
Dank marlindeRooz

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 12:58

Hoi, heb de laatste paar pagina’s meegelezen (vanaf de heerlijk beschreven date van Urielle _O- )

Zelf heb ik nog geen tinder, maar na een relatiebreuk van 20 jaar (die zin klopt niet?) ben ik ook wel benieuwd naar wat anders!

Gister dus wel even tinder opgezocht, maar je moet meteen registreren dmv bijvoorbeeld fb. Vind dat ergens toch spannend, gelijk al mijn gegevens doorgeven? Maar gok dat dit niet openbaar is toch?

Wat apart RTR, maar klopte je onderbuik gevoel dus wel! Wat ga je verder doen? Confronteer je hem hiermee of is het meteen exit?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:03

Nee hoor, zie je op fb niks van terug.

Een relatiebreuk van 20 jaar is wel wat lang _/-\o_

Als het te mooi lijkt om waar te zijn kun je het altijd even checken :))
Ik heb m gemeld op tinder. En zonet gestuurd; weet je wie een lekker ding is? Hij; wie? Ik; sean altemose

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:07

_/-\o_ En, ben je meteen ontmatched?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:11

Rytir schreef:
_/-\o_ En, ben je meteen ontmatched?

Bij het melden van een nep account wordt de match ook meteen verwijdert.

Ik wacht op kik nog even op zijn antwoord

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:18

Zo kansloos, wie pleegt er nou identiteitsfraude op Tinder.. Lijkt echt vaak te gebeuren, of niet? :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:21

Mijn eerste contact op tinder toen ik net bij mijn ex weg was, bleek er ook 1 te zijn. Maar echt, al gebeld (niet video), continu appen maar na een week of twee voelde het toch wat raar. Berichten waren ook raar en hij zat in het buitenland waar zijn papieren gestolen waren etc. Maar ja ik ben van de oplossingen dus ik m naar de ambassade gestuurd haahaha, hij wilde natuurlijk geld......

Toen ging ik zijn foto googlen en ik moest goed zoeken maar uiteindelijk kwam ik bij een spaanse botox dokter uit. Ik die nog gemaild en die was echt superaardig en vond het heel rot maar nee hij was het dus niet!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:38

T wordt echt best wel veel gedaan

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:14

Soms zie je gewoon aan de foto's dat dat niet een doorsnee nederlandrer is, even kort door de bocht gezegd. Dan zoek ik de foto's op en 9/10 altijd een bekend persoon van instagram.
Ik kwam eens een account tegen van iemand die de fotos gebruikte van iemand bij mij uit de buurt. Die had ik express geliked en toen het een match was een bericht gestuurd met de voornaam van wie de foto's waren :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:16

nereids schreef:
Soms zie je gewoon aan de foto's dat dat niet een doorsnee nederlandrer is, even kort door de bocht gezegd. Dan zoek ik de foto's op en 9/10 altijd een bekend persoon van instagram.
Ik kwam eens een account tegen van iemand die de fotos gebruikte van iemand bij mij uit de buurt. Die had ik express geliked en toen het een match was een bericht gestuurd met de voornaam van wie de foto's waren :+

Maar je wist meteen dat het niet de persoon zelf was uit je buurt?

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:23

Nee want de leeftijd klopt niet, naam was anders en er stond een instagram account in zijn bio met een slotje wat ook niet klopte. Je zag ook aan de foto's dat ze van instagram gescreenshot waren.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:48

Imaginaerum schreef:
Zo kansloos, wie pleegt er nou identiteitsfraude op Tinder.. Lijkt echt vaak te gebeuren, of niet? :=

Zeeeeer regelmatig, als ik foto's niet vertrouw dan ga ik via reverse image search zoeken en dan komen ze regelmatig van modellensites af

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:50

Maar aan de andere kant, m'n (beschreven) date was(is) ook knap. Eigenlijk te knap voor mij. En hij bestaat wel en wil me toch daten. Denk dat de crux bij hem zit in de lengte, dus als je zelf lang bent, zeker even vragen.

Hoewel ik nog wel een beetje sceptisch ben sinds afgelopen weekend.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:54

Silly1972 schreef:
Euhhh Urielle, wat zei jij daarop?

Nou ja, ik vond het wel stoer dat hij het eerlijk vertelde dus ik vroeg waarom. Toen kwam dat verhaal over de coke. Kon er niet meer op zeggen dan tjee ik voel me nu heel braaf. En toen kwam hij ermee dat hij beroeps was geweest. Ik ben redelijk richting pacifisme dus toen was het zeker klaar.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:58

Ja snap ik helemaal

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:01

Ik heb ook tijdje terug iemand via Tinder ontmoet die gezeten heeft, 4 jaar wegens medeplichtigheid.
Hij was de bodyguard van een bekende onderwereld figuur.
Maar was er nu helemaal uit (zei hij)
Puntje bij paaltje bleek dat hij er nog niet helemaal uit dat wereldje was.