Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_kajo_ schreef:Ik lees mee vanaf dag 1, maar reageer weinig/nooit. Eigenlijk vind ik de moeders in dit topic een mooie tegenhanger om te voorkomen dat het de richting van het niveau van de Facebook pagina gaat. Soms denk ik ook wel van, joh sla niet zo ver door in het verdedigen van het moeder zijn, maar dat heb ik eigenlijk ook wel bij sommige 'kinderhaters'. Gelukkig worden beide partijen er meestal op een nette manier op gewezen. Zolang dit zo blijft dan blijf ik met veel plezier meelezen.
Bloodymary schreef:Ik vind het vooral irritant dat sommige moeders hier steeds benadrukken dat het bij hen niet zo is en zij zijn wel leuke vrouwen die niet alleen met kinderen bezig zijn, en komen nog overal en doen van alles en zijn heel stoer en zijn vrouwen van de wereld en hebben hele leuke kinderen hoor.En dan gewoon de hele dag thuis zitten met dat gespuis.
Bloodymary schreef:Ik vind het vooral irritant dat sommige moeders hier steeds benadrukken dat het bij hen niet zo is en zij zijn wel leuke vrouwen die niet alleen met kinderen bezig zijn, en komen nog overal en doen van alles en zijn heel stoer en zijn vrouwen van de wereld en hebben hele leuke kinderen hoor.En dan gewoon de hele dag thuis zitten met dat gespuis.
DeMolenhoek schreef:Bloodymary schreef:Ik vind het vooral irritant dat sommige moeders hier steeds benadrukken dat het bij hen niet zo is en zij zijn wel leuke vrouwen die niet alleen met kinderen bezig zijn, en komen nog overal en doen van alles en zijn heel stoer en zijn vrouwen van de wereld en hebben hele leuke kinderen hoor.En dan gewoon de hele dag thuis zitten met dat gespuis.
Wauw, een ware helderziende in dit topic
Achterom schreef:Dat bepaal ik zelf wel...
Nee, sorry, ik vind het gewoon echt flauw.
Maar je reactie is wel tekenend voor dit topic.
Sonja_vR schreef:Zet de mensen die je niet wil meekrijgen lekker op foei
Hoef je je er niet druk om te maken
Ik vind het topic met de huidige posters juist fijn
Maar goed , ik heb ook geen algemene kinder allergie waarbij de gedachte aan wiens kind dan ook me een complete verzuring oplevert (ben niet eens gaan kijken bij de fb groep , kan me levendig inbeelden hoe dergelijke groepen er aan toe gaan )