Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:36

Ik had al een aantal dagen leuke gesprekken met een jongen, is hij vanmorgen ineens uit mijn lijst. Dan ga je toch nadenken van goh wat heb ik fout gedaan?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:58

Zo naar is dat ja Tanya..... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:05

Heel irritant idd, maar echt niet aan jezelf twijfelen hoor.. Iemand die niet het fatsoen heeft om normaal aan te geven wat er is, is het sowieso niet waard :n

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:06

Inderdaad, dan is het gewoon een lomperd, niet de moeite waard! Maar snap wel dat het niet leuk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:09

Swah, hebben jullie nu eigenlijk officieel iets? Omdat hij je laatst zijn vriendin noemde?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:13

Tanya schreef:
Ik had al een aantal dagen leuke gesprekken met een jongen, is hij vanmorgen ineens uit mijn lijst. Dan ga je toch nadenken van goh wat heb ik fout gedaan?

-O- Nou, wat heeft hij fout gedaan... stom.

En ik heb buikpijn. Hij komt vanavond pas hierheen. Ga ik nou de hele dag zitten zenuwen :x

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:22

Spannend Hhilde!

Jaaa nou ik vind het naampje niet zo belangrijk, en exclusiviteit hadden we ook al afgesproken en verder is het gewoon leuk. :D We ontmoeten ook steeds meer vrienden van elkaar etc., dus we rollen er rustig in. Het voelt goed!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:07

Ik heb Tinder ook maar eens geïnstalleerd. Voor mij voor het eerst dus ben erg benieuwd.
Het is voor mij lastig om iets te beginnen aangezien ik een aangeboren en zichtbare kyfoscoliose heb. En uiterlijk telt toch echt wel mee.

Ik heb dit trouwens ook gewoon in mijn profiel gezet. Ik denk dat openheid daarover veel teleurstelling kan voorkomen van beide kanten.

En nu is het dus maar eens even zien en afwachten wat er gaat gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:08

Spannend Faline, goed dat je het inderdaad meteen aangeeft :j

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:36

@faline komt vast goed! Hier aangeboren afwijking waar ik lang heel erg onzeker over ben geweest maar m’n vriend maakt het echt niks uit. Die vind me leuk zoals ik ben :) en ken hem ook via tinder en zijn nu 3,5 jaar verder.

(Kruipt weer onder de meeleessteen)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:51

Faline schreef:
Ik heb Tinder ook maar eens geïnstalleerd. Voor mij voor het eerst dus ben erg benieuwd.
Het is voor mij lastig om iets te beginnen aangezien ik een aangeboren en zichtbare kyfoscoliose heb. En uiterlijk telt toch echt wel mee.

Ik heb dit trouwens ook gewoon in mijn profiel gezet. Ik denk dat openheid daarover veel teleurstelling kan voorkomen van beide kanten.

En nu is het dus maar eens even zien en afwachten wat er gaat gebeuren.

Veel succes en plezier! :D

Leuk Swah, klinkt heerlijk iig!

Kan iemand mij geruststellen? Date reageert al drie uur niet meer op appjes en ik neig dan naar heeeeeel veel appjes sturen uit zenuwen maar dat is natuurlijk niet handig := Maar ik zak dan altijd direct in zijn ‘oh god hij vindt me niet interessant meer’ := Kan iemand me zeggen dat ik me aanstel en dat het vast goed komt of dat het herkenbaar is? :o Ik ben zo zenuwachtig dat ik dan wat verkeerd heb gezegd/gedaan oid.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:54

Niks aan de hand! De mijne appt amper joh. Dat zegt helemaal niks. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:57

Iig niet als een malle gaan appen, want dan jaag je hem echt weg denk ik.. 3 uur vind ik nog niet heel lang eigenlijk :n

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:05

Ik ben een aansteller I know :P Hij is ook nog ergens op bezoek, denk dat dat het is... eerder appte hij altijd binnen tien minuten terug. Moet het loslaten, vanavond is het vast heel gezellig. Hoop ik :=

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:06

Inderdaad, vooral niet oeverloos gaan appen!

Ja veel plezier Faline. :j

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:07

Is het de eerste date met deze man Hilde?
Ik zou me absoluut nog geen zorgen maken hoor, drie uur vind ik ook niet lang.
Wel hou ik zelf altijd in mijn achterhoofd dat mensen op het laatste moment af kunnen zeggen. Dat is mij wel eens gebeurd en daar baalde ik dan van. Als dat nog eens zou zijn ben ik in ieder geval mentaal voorbereidt hierop :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:12

LilChar schreef:
Wel hou ik zelf altijd in mijn achterhoofd dat mensen op het laatste moment af kunnen zeggen. Dat is mij wel eens gebeurd en daar baalde ik dan van. Als dat nog eens zou zijn ben ik in ieder geval mentaal voorbereidt hierop :o

Ja, eerste date :j Daarom maakt het me ook zo zenuwachtig idd. Hij heeft ook nog geen adres dus hij moet me wel contacten voor hij vanavond komt, dus het komt vast goed. Afzeggen zou ik idd zooo jammer vinden! Is die date van jou later nog door gegaan? banketstaaf zeg.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:16

Succes Faline! Goed dat je er gewoon eerlijk en open over bent. Komt vast goed :D

Dates die niet doorgaan heb ik zelf helaas ook erg vaak meegemaakt maar kom je zo weer overheen :D

Ik zou je niet druk maken Hilde, het is maar 3 uur!! Je gaat vanavond het gewoon gezellig hebben :) Maar spreek je nou thuis af de eerste date? Blijf dat toch altijd beetje tricky vinden...... Ik spreek zelf iig altijd af in het openbaar de eerste keer.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:52

Hhilde schreef:
LilChar schreef:

Ja, eerste date :j Daarom maakt het me ook zo zenuwachtig idd. Hij heeft ook nog geen adres dus hij moet me wel contacten voor hij vanavond komt, dus het komt vast goed. Afzeggen zou ik idd zooo jammer vinden! Is die date van jou later nog door gegaan? banketstaaf zeg.

Haha ja die date van mij.. Mm haha..
tot DRIE KEER toe afgesproken, steeds zei die af. Ik ben ook veel te aardig haha.. Of dom :')
Ik citeer: 'Sorry Charlot, maar moet het toch weer afzeggen, zit niet lekker in mij vel. Daten trek ik op dit moment niet, voel me gewoon rot ik bel je morgen wel.'
Nou daar heb ik dan nog wel respect voor. Maar vervolgens dus ooook niet gebeld.
Gelukkig was ik niet helemaal gek op hem ofzo, het leek me gewoon gezellig maar graag of niet.
Terwijl hij zelf steeds begon over afspreken, en met zijn leeftijd dacht ik ook wel dat die redelijk serieus zou zijn.

Ik hoop heel erg dat jij een leuke date ervaring hebt in ieder geval! *\o/* Ben echt benieuwd hoe het is!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:05

Goed dat je het aangeeft Faline. Soms sta je er zelf niet meer bij stil dat er iets "mis is". Zo moest ik de eerste keer dat ik met mijn huidige vriend sliep, vertellen dat ik een pruik op had ... Dat was best genant :+

3 uur is nog ok, nog even op je vingers zitten :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:07

Hhilde, niet appen! Afwachten! Ik ken je gevoel wel. Kon me eerder ook altijd heel druk maken als ik even niets hoorde. Heb het in deze dateperiode geen moment gehad, maar we appen ook best veel.

Thuis afspreken voor een eerste date zou ik zelf ook niet doen.
Hij kwam de derde keer naar mij en toen was ik best zenuwachtig.. want dan komt het in jouw omgeving/dichtbij. :+

Jammer LilChar. :\

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:10

Dankjewel allemaal!
Hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten of mee op zou moeten passen? Je weet het maar nooit tegenwoordig :=

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:21

Goed naar je gevoel en onderbuik luisteren, want er zitten wel wat gekkies tussen. Maar ook echt prima mannen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:29

Faline schreef:
Dankjewel allemaal!
Hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten of mee op zou moeten passen? Je weet het maar nooit tegenwoordig :=

Mannen :') Gewoon jezelf blijven en naar je gevoel luisteren.

Yonker, ik snap wat je zegt :j Eerste keer dat ik dit zo doe ook, maar het voelt wel goed. Er zijn mensen in de omgeving ook op de hoogte, zodat ik hen kan appen in geval van nood.

Oh Lilchar, dat is ook vervelend := Maar klinkt wel als een goede reden.

Dank voor jullie hulp haha, had het nodig. Hij heeft inmiddels een kort berichtje gedaan. Geen antwoord op mijn berichtje maar wel enthousiast iig. Het zal wel goedkomen :=

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:36

Komt goed, en vooral niet drukmaken om het appen idd! Doet de één meer dan de ander. Have fun!!

Had vorig jaar een kortstondige relatie met iemand die 24/7 appte zo ongeveer, maar dat bleek uiteindelijk de grootste psycho ever. :+