Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ken hem ook via tinder en zijn nu 3,5 jaar verder. Faline schreef:Ik heb Tinder ook maar eens geïnstalleerd. Voor mij voor het eerst dus ben erg benieuwd.
Het is voor mij lastig om iets te beginnen aangezien ik een aangeboren en zichtbare kyfoscoliose heb. En uiterlijk telt toch echt wel mee.
Ik heb dit trouwens ook gewoon in mijn profiel gezet. Ik denk dat openheid daarover veel teleurstelling kan voorkomen van beide kanten.
En nu is het dus maar eens even zien en afwachten wat er gaat gebeuren.

Maar ik zak dan altijd direct in zijn ‘oh god hij vindt me niet interessant meer’
Kan iemand me zeggen dat ik me aanstel en dat het vast goed komt of dat het herkenbaar is?
Ik ben zo zenuwachtig dat ik dan wat verkeerd heb gezegd/gedaan oid.
Hij is ook nog ergens op bezoek, denk dat dat het is... eerder appte hij altijd binnen tien minuten terug. Moet het loslaten, vanavond is het vast heel gezellig. Hoop ik
LilChar schreef:Is het de eerste date met deze man Hilde?
Ik zou me absoluut nog geen zorgen maken hoor, drie uur vind ik ook niet lang.
Wel hou ik zelf altijd in mijn achterhoofd dat mensen op het laatste moment af kunnen zeggen. Dat is mij wel eens gebeurd en daar baalde ik dan van. Als dat nog eens zou zijn ben ik in ieder geval mentaal voorbereidt hierop
Daarom maakt het me ook zo zenuwachtig idd. Hij heeft ook nog geen adres dus hij moet me wel contacten voor hij vanavond komt, dus het komt vast goed. Afzeggen zou ik idd zooo jammer vinden! Is die date van jou later nog door gegaan? banketstaaf zeg.
Maar spreek je nou thuis af de eerste date? Blijf dat toch altijd beetje tricky vinden...... Ik spreek zelf iig altijd af in het openbaar de eerste keer. Hhilde schreef:LilChar schreef:Is het de eerste date met deze man Hilde?
Ik zou me absoluut nog geen zorgen maken hoor, drie uur vind ik ook niet lang.
Wel hou ik zelf altijd in mijn achterhoofd dat mensen op het laatste moment af kunnen zeggen. Dat is mij wel eens gebeurd en daar baalde ik dan van. Als dat nog eens zou zijn ben ik in ieder geval mentaal voorbereidt hierop
Ja, eerste dateDaarom maakt het me ook zo zenuwachtig idd. Hij heeft ook nog geen adres dus hij moet me wel contacten voor hij vanavond komt, dus het komt vast goed. Afzeggen zou ik idd zooo jammer vinden! Is die date van jou later nog door gegaan? banketstaaf zeg.
Ben echt benieuwd hoe het is!

Faline schreef:Dankjewel allemaal!
Hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten of mee op zou moeten passen? Je weet het maar nooit tegenwoordig
Gewoon jezelf blijven en naar je gevoel luisteren.
Eerste keer dat ik dit zo doe ook, maar het voelt wel goed. Er zijn mensen in de omgeving ook op de hoogte, zodat ik hen kan appen in geval van nood.
Maar klinkt wel als een goede reden.