Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:24

KimD schreef:
Hier 664, maar ik ben een giveaway aan het plannen. :D

We hebben dubbel feest, dus ik ben me aan het bedenken wat ik ga doen.

Één grote en er 'moet' een volger aantal bereikt worden, of een met meerdere prijzen en ik hang er een periode aan.

Ik heb wel eens winacties gezien waar mensen ook willen dat ze een bepaald aantal volgers willen hebben.. vervolgens is dat bijna het dubbele of echt absurt veel meer.. bedenk dat er dan vele mensen niet mee doen omdat ze denken dat het niet haalbaar is.

( dat is mijn ervaring )

Een datum stellen geeft duidelijkheid aan je volgers, ik geef ze altijd dubbele kans tot winnen als ze actief zijn onder mijn post. Dat zorgt er gelijk voor dat je lekker actieve volgers krijgt, die vaker blijven hangen.

KimD

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:26

Het ligt er een beetje aan wat oor giveaway het wordt.

De reacties op de stories waren in ieder geval zeer positief. :j

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:28

Giveaways.. ik zit er momenteel vol mee deze maand _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:38

Giveaways, probeer ik zo veel mogelijk te vermijden :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:41

Ik negeer en vermijd ALLE giveaway en gainparty dingen... Echt ik word er knettergek van :') De meesten doen het puur en alleen voor meer volgers i.p.v. daadwerkelijk iets leuks (gesponsord) weg te geven := Sorry voor degenen die er wel aan meedoen, ben er zelf gewoon totaal geen fan van :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:54

Hier is het vanaf mn eigen webshop O:)

Maar indd wel voor volgers en bekendheid o.a. En als bedankje voor iedereen die vertrouwen in ons gehad had heeft toen wij startte. Omdat we nu voor de 6e maand bestaan

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:01

Maar dan heb je een reden, het komt uit jezelf, je eigen bedrijf als blijk van waardering!

Ik bedoel meer de jonge meiden die met zijn 6en geld bijleggen en daarvan dan een duur dekje kopen om zoveel mogelijk deelnemers te trekken :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 21:06

_mjwb schreef:
4k is enorm veel voor mij, heb er pas 50 _O-

Ik heb er 62 :')

Dus ja 4K is veel, maar als je ooit je geld wil verdienen lijkt mijn NL gewoon fijner. Ik denk dat je interessant bent voor sponsors uit eigen land. Want de meeste mensen kopen graag uit eigen land. Ten minste ik shop graag in Nederlandse webshops gewoon voor het gemak.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:08

Ik krijg veel DM’s met of ik diegene zijn of haar merk wil promoten en in ruil daarvoor krijg ik producten. Maar dan komen de voorwaarden; minimaal 1 keer per maand zelf wat bij hun kopen en minimaal 1500 volgers hebben. Waarom stuur je dan zulke berichten als ze kijken naar mijn 50 volgers :')

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:13

_mjwb schreef:
Ik krijg veel DM’s met of ik diegene zijn of haar merk wil promoten en in ruil daarvoor krijg ik producten. Maar dan komen de voorwaarden; minimaal 1 keer per maand zelf wat bij hun kopen en minimaal 1500 volgers hebben. Waarom stuur je dan zulke berichten als ze kijken naar mijn 50 volgers :')

Haha, zulke post heb ik dus nog nooit gehad. Wat gek ook om zoiets dan te sturen.

Ik krijg vaak wel vragen of ik mensen wil promoten. En de laatste tijd vaak of ik crowdfundings acties wil delen / promoten omdat mensen het financieel zwaar hebben ivm corona. Ik vind dat zo lastig. Want het liefst help ik iedereen. Maar ik krijg zo vaak zulke verzoeken, dat ik daar echt niet aan kan beginnen.

Give aways vind ik wel leuk als het van 1 persoon / 1 bedrijf is. Of een samenwerking daartussen. Die give aways met meerdere accounts volgen vind ik helemaal niks.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:20

Ik verzamel alle producten ook zelf. Koop soms iets voor erbij, maar nu maak ik het zelf. :D Vind het ook superleuk om andere honden blij te maken, of eens iets anders dan anders te kunnen doen.

Ik doe alleen maar mee aan de giveaways die ik zelf leuk vind. Als er superveel mensen meedoen doe ik sowieso al niet mee. De kans is dan zo klein. Of het moet een account zijn wat ik zelf graag wil promoten, dan doe ik wel mee.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:29

Ik wil me hier ook komen melden :) ik wil ook eens kijken wat ik met wat meer aandacht met mijn account kan bereiken dus lees graag mee voor tips

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 21:29

_mjwb schreef:

Ik negeer al die spam altijd ik blokkeer dat soort accounts gewoon.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:37

Ik krijg juist veel vragen of ik wil sponsoren _O-
Voor give aways en algemeen sponsoren.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 21:45

kiwiwitje schreef:

Ooh ja jij had die ijsjes voor honden! Die wilde ik van de zomer eens als cadeautje voor mijn moeder bestellen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:17

Lau schreef:
kiwiwitje schreef:

Ooh ja jij had die ijsjes voor honden! Die wilde ik van de zomer eens als cadeautje voor mijn moeder bestellen.

Yes klopt!

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:34

Ik geef wel eens spullen weg waar ik niks meer mee doe, telt dat ook? _O-
Mijn volgers dalen dag na dag. Had er laatst op 6 na 10200 en nu alweer 10160

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:37

Lau schreef:
kiwiwitje schreef:

Kim, zie je hoe goed mijn reclame voor jou werkt? Wat krijg ik nu gratis?! :Y) :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:48

Ghostattack schreef:
Maar dan heb je een reden, het komt uit jezelf, je eigen bedrijf als blijk van waardering!

Ik bedoel meer de jonge meiden die met zijn 6en geld bijleggen en daarvan dan een duur dekje kopen om zoveel mogelijk deelnemers te trekken :+

Dat gebeurt ook veel door oudere meiden haha.

Ik doe wel eens give aways maar gewoon zelf, zoek dan ook niet de duurste dingentjes uit.

Dure dekjes winnen is leuk.. maar de kans van 1 op 250 of meer.. tja dan houd het voor mij al op.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:55

Ik heb het meedoen aan winacties allang opgegeven. Ik win toch nooit iets haha. Het lijkt mij wel heel leuk om ooit zelf een give away te doen! Wel met kleine dingetjes maar gewoon zoals jullie al zeggen om iets terug te geven aan de volgers die mij al sinds het begin steunen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:01

Ik heb zelf een giveaway lopen. Leuke vind ik zelf. En realistisch.

Ik ben hem gestart toen ik 1235 volgers had:

Afbeelding
Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:01

Iemand hier ervaring met een bericht promoten. Die van mij worden steeds afgekeurd... snap niet waarom.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 23:03

_mjwb schreef:
Ik heb het meedoen aan winacties allang opgegeven. Ik win toch nooit iets haha. Het lijkt mij wel heel leuk om ooit zelf een give away te doen! Wel met kleine dingetjes maar gewoon zoals jullie al zeggen om iets terug te geven aan de volgers die mij al sinds het begin steunen.

Same, dan denk ik leuk maar er doen 110+ mensen mee laat maar :')

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:14

Ik merk dat er de laatste tijd heel veel gainpartys en giveaways zijn. Eerlijk gezegd vind ik die gainpartys heel vervelend en neig ik zelfs om de accounts die daar aan meedoen te ontvolgen, voor mij heeft het dus het tegenovergestelde effect.
De enige giveaways die ik leuk vind is als een bedrijf iets van zichzelf weggeeft en niet dat 5 persoonlijke accounts samen iets kopen en weggeven om zo allemaal meer volgers te krijgen.

En zelf doe ik af en toe mee, maar tot nu toe ook nog nooit wat gewonnen :(:)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:29

Giveaways van bedrijven of winkels vind ik een stuk beter :j