oh lautje die jurk is echt super leuk! hier vandaag ook weer voor het eerst iets met lange mouwen aan. Super leuk jurkje van name it, kan er helaas geen foto van vinden. Vind dat een heel fijn betaalbaar merk met prettige stoffen.
Niwla
Geplaatst: 25-08-18 12:22
Dat bangbang jurkje is fantastisch! Ik vind het echt een leuk merk voor meisjes, voor jongetjes vind ik het wat minder bijzonder.
Het is echt een fijn kleurtje deze groen lau, kan idd overal bij. Al heb ik het vandaag met lichtgrijs en dat vind ik net wat flets. Met zn spijkerjasje erbij is het wel weer leuk.
Name it is idd een leuk merk Danielle! Moet zeggen dat helaas niet alles even mooi blijft maar het is niet zo duur en hij is er eigenlijk altijd uit gegroeid voordat het minder wordt.
Vanmiddag voor twee tientjes bunnies gescoord bij Schuurman schoenen.
Super handig dat je daarvan die zooltjes eruit kan halen om even ‘droog’ te passen. Kiddo sliep en dat wilde ik eigenlijk ook zo houden dus in zn slaap zn voetje laten opmeten, zooltje erbij en klaar. Lekker klimmen en klauteren met zn schoentjes vanmiddag, geeft toch betere grip dan zn sokjes en blote voeten is het hier nu een beetje fris voor helaas...
MizzMontana
Geplaatst: 25-08-18 18:10
Haha dat is handig passen MiR! Leuke schoentjes
Die jurk is gaaf Lau!!
Hier zijn de Mar Mar shirts binnen, mooie kwaliteit, ben er blij mee.
Leuke bunnies zoiets had gup als eerste schoentjes.
Zn eerste schoentjes waren converse maar dan die in maat 19 met een stoffen zooltje met antislipstippen maar dit zijn zn eerste ‘buiten’ schoenen.
Iemand hier had het volgens mij over shoesme bij Schuurman? Maar daar kon ik niets vinden helaas.
IMJ
Geplaatst: 26-08-18 09:45
Ziengs heeft nu aardig wat shoesme in de sale (39,95 voor vrn de kleine maatjes) met 20%extra kassa korting. Ik zag super leuke online, maat 21 voor dus even 30,-!
IMJ
Geplaatst: 27-08-18 09:52
Nou... vandaag echt weer een stuk frisser. Sandaaltjes staan in de kat en dichte schoenen zijn weer aan.. Legging en deze longblouse van de h&m draagt ze vandaag. Ze heeft het al ruim een jaar maar zag dat ze het nog verkopen.
Lange broek en lang shirt hier. Vanmorgen is hij, toen mijn man hem uit het autostoeltje haalde, blijven hangen aan de sluiting van de stoel. Gaatje in zn mooie broek En is niet de eerste keer helaas. Stoel heeft akelige haakjes en man let (naar mijn mening) niet genoeg op. Toch weer jammer...
simongek
Geplaatst: 27-08-18 11:56
Ah zonde britt. Balen is dat
Ik had dat laatst mst Z8 broekje. Hij is ah spelen bij konijn en toen ff mans doen en over zo'n rennetje stappen en zo een gat erin door die puntjes van het hekje.