https://boomkwekerijvannieuwenhuyse.weebly.com/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Hier was het vorige zomer ook een hele occulte bedoening met omgekeerde kraaienMaar ik moet zeggen dat het best goed heeft gewerkt.
Om het af te maken had ik ook nog een mooie schapenkop![]()
[ Afbeelding ]
Mijn vijg begon vorig jaar pas heel laat met de vruchten, er is dus ook nooit een rijpe af gekomen helaas. Hij heeft nu al wel flink wat zitten dus ik hoop dat het dit jaar goed gaat.
DemDeempel schreef:@black_kelpie, is olifantengras een soort bamboe? Het lijkt me scherp of valt dat mee?
DemDeempel schreef:@DideH lees ik daar nou het woord outlet en moestuin bij elkaar! Ik ben wel nieuwsgierig waar dit is![]()
Bij mij begint het allemaal lekker te groeien. Ben nu eigenlijk opzoek naar een goede mulch. Vorig jaar had ik stro maar toen heb ik voornamelijk stro gezaaid want dat kwam er allemaal doorheen dus dit jaar durf ik dat niet te proberen. Het liefst een mulch die ik gewoon door de grond heen kan mengen.
[ Afbeelding ]
Prairy schreef:Ik ben fan van Huw Richards in Engeland. Heeft ook een paar leuke boeken.
Ik zit binnen met hooikoorts huisarrestzeker in de middag ben ik gelijk kortademig, hoofdpijn en heel moe.
Moet nog steeds zaaien.
karuna schreef:Oh mooie portie zaden. Maar ik moet wel lachen om een ervan. De stinkende gouwe gaat hier echt uit de grond. Het sap en de plant ben ik flink allergisch voor,