Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 00:19

Of geile geert?? :Y)

Ik ben ong na een half jaar stilletjes aan bij in getrokken, ging gewoon niet meer naar huis haha. Hij heeft een koop woning en ik heb me afgelopen aug in laten schrijven bij hem ik betaal helft boodschappen en helft service kosten.. dus mocht het uit gaan moet ik hier weg.. kom van huis af dus ik heb dan niet zoveel te verliezen, misschien alleen dat ik dan weer thuis moet wonen tot ik eigen plekje heb gevonden.. maar daar ga ik niet vanuit :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:28

Ik moest gisteravond echt op mijn handen zitten om hem niet te appen.... uiteindelijk ter afleiding Tinder weer geïnstalleerd. Meteen een zootje matches, 5 man die een gesprek startte en zelfs een superlike (van echt een hele leuke man trouwens :wow: dus daar heb ik maar wel even een match van gemaakt O:) ), en dat benauwde me ineens zo dat ik de app meteen weer afgesloten heb haha.. daar ben ik duidelijk nog niet aan toe.

Vlak erna kwam er zowaar een appje van mijn ex-date... die vroeg hoe het met me ging. Maar ik voelde me aardig rustig en nuchter, niet overstuur en emotioneel, en eerder wat boos dan verdrietig tegenover hem, echt een hele vooruitgang!! :) Dus heb hem geantwoord: prima en met jou? Dikke onzin natuurlijk want echt prima gaat het zeker niet.

Daar prikte hij natuurlijk ook zo doorheen, hij weet ook wat voor gevoelige muts ik ben. Hij gaf aan dat ie zoveel om me geeft en aan me denkt en echt hoopt dat het snel beter met me gaat. En dat het met hem niet goed gaat. Tja, ik heb niet meer gereageerd.. had niet verwacht dat ik dat zou kunnen maar ik voelde me rustig en kalm en dacht, ik schiet hier niks mee op, en ben zo naar bed gegaan. Ik ben verbaasd over hoe ik me voel vergeleken met 2 dagen terug, dat zo'n enorm depressief gevoel zo snel alweer wegzakt :wow: bizar eigenlijk maar wel erg blij mee..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:00

Super Anne_bento! Heerlijk gevoel toch?

Vind het ook niet helemaal eerlijk van hem om jou te gaan melden dat het niet goed met hem gaat. Wat wil 'ie dan? Hij laat jou gaan dan moet 'ie ook niet bij jou komen nu vind ik. Kun jij helemaal niets mee nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:00

Heel goed Anne! Je hebt daar idd helemaal niks aan.. Hij moet eerst maar eens met zichzelf aan de slag en jou hier niet bij betrekken..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:05

Nee precies... hij zei ook dat ik echt niet hoefde te doen alsof het prima met me ging en wel gewoon eerlijk moet zeggen en er voor uit moet komen dat het niet goed gaat enz enz, waarop ik ook zei, wat schiet ik daar mee op dan? Tuurlijk tegenover vrienden en familie zal ik niet doen alsof omdat zij mij kunnen steunen en ik er dus wel iets aan heb door eerlijk te zijn in hoef ik me voel, om dat nou tegen hem te zeggen schiet ik gewoon niks meer op -O-

Maar goed ergens ben ik "blij" te horen dat ie nog aan me denkt en het niet goed met hem gaat, voel ik me iets minder genaaid als dat ie meteen vrolijk door was gegaan alsof er niks aan de hand was.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:21

Anne: wat goed dat je dat hebt geantwoord! Tuurlijk gaat het niet prima, maar als jij ook zegt dat je hem mist en blabla schiet je beide niets op. Neem maar wat tijd voor jezelf en doe waar je zin in hebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:58

Daar schiet je idd niks mee op. Prima geantwoord zo.. je komt er wel.. logisch dat je je zo depri voelde. Maar denk dat je daar wel snel overheen gaat zijn. Tenslotte ben je heel weloverwogen dat gesprek aangegaan, omdat hoe de situatie was jou ook niet gelukkig kon maken.

Loesje, haha herkenbaar! Ik woon ook bijna alle dagen bij m'n vriend en zijn huisgenoten. Nu voor het eerst sinds de zomer ergens al 2 dagen thuis geslapen. Waarvan gister mn vriend na werk om half 2 snachts nog naar hier kwam :')

Het is dat ik waarschijnlijk binnen een maand met 1 van zijn huisgenoten ruzie ga hebben als ik daar intrek. Dus voorlopig wacht ik nog even met mn huur opzeggen :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:06

Anne echt super goed gereageerd enwnat egoïstisch ook van hem om dat te zeggen..

idinn waarom krijg je binnen een maand ruzie met een huisgenoot? Heb je zo veel spullen dan? _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:07

idinn schreef:
Daar schiet je idd niks mee op. Prima geantwoord zo.. je komt er wel.. logisch dat je je zo depri voelde. Maar denk dat je daar wel snel overheen gaat zijn. Tenslotte ben je heel weloverwogen dat gesprek aangegaan, omdat hoe de situatie was jou ook niet gelukkig kon maken.

Loesje, haha herkenbaar! Ik woon ook bijna alle dagen bij m'n vriend en zijn huisgenoten. Nu voor het eerst sinds de zomer ergens al 2 dagen thuis geslapen. Waarvan gister mn vriend na werk om half 2 snachts nog naar hier kwam :')

Het is dat ik waarschijnlijk binnen een maand met 1 van zijn huisgenoten ruzie ga hebben als ik daar intrek. Dus voorlopig wacht ik nog even met mn huur opzeggen :+

Kan hij niet bij jou intrekken?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:57

Linda_Fleur schreef:
Berdien, zoals jij het zegt is het bij mij precies ook! Alles is gewoon goed voor elkaar en dan moet er wel een heel speciaal iemand komen waar ik weer tijd/ruimte voor vrij wil maken.

Farjen, oeh de mysteriedate ontrafeld. Was zijn ware identiteit schokkend dan?

Zelfs zijn naam was gelogen -O- en allerlei andere dingen

Anne-bento goed dat je je al beter voelt! Langs een kant fijn dat bij zich ook rot voelt, maar inderdaad wat ben je er mee? Tijd brengt raad :)

Indien, laat hem dan lekker bij jou intrekken :D Klinkt ook niet fijn, samenwonen bij je vriend EN huisgenoten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:01

Ik woon in een studio van 20m2 ... dus niet echt een optie ... passen zijn spullen niet bij in :+

Hij heeft 2 huisgenoten, eentje super relax.. die zou het echt geen probleem vinden. Die vroeg pas zelf al paar keer wanneer ik er kwam wonen :') De andere is ook wel ok, maar soms een bijzondere kijk op dingen. Zou daar niet tegenkunnen als ik er ook zou wonen...

Met die ene huisgenoot ga ik ook gerust avondeten en film kijken als mijn vriend niet thuis is. Veel gezelliger als naar mn eigen huis gaan :D

Ach ... we houden het zo nog wel even vol. Zijn ook nog geen jaar samen, dus beetje rustig aandoen kan ook geen kwaad. Houden we onszelf voor. En dan zien we evt. volgende zomer wel waar we werk vinden en willen wonen.

Farjen... apart type ...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:12

Oeh, Farjen..fijn dat je erachter bent, maar wat een lummel dat het hem niks interesseert. Gauw je pijlen op een ander richten.

Anne, denk dat ik ook tegen hem gezegd zou hebben dat t niet zo goed ging, maar dat het weinig nut heeft om het met hem daarover te gaan hebben. Hij weet wat de oorzaak is, dus alleen hij kan er wat aan veranderen als hij dat wil. Zou me niks verbazen als hij op korte termijn alsnog met hangende pootjes terug komt. Wel fijn dat jij je iets beter voelt inmiddels.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 12:20

Farjen, maf figuur zeg.. :+

Jibbel, ergens heb ik ook nog het gevoel dat ie terugkomt, heel zeker weten doe ik het zeker niet.. maar ik zie nog wel een kansje. Ik hoop het ergens niet eerlijk gezegd. Enerzijds natuurlijk wel want ik wil niets liever dan verder met hem. Maar wat als dit over een week of 2 een plekje heeft gekregen enzovoorts, en hij ineens weer voor de deur staat. Ik kan na dit ook niet gewoon door met hem alsof er niks gebeurd is dus dan zou hij me aardig in de war brengen -O- maar goed, heeft geen zin daar aan te denken zolang het niet zo is dus voor nu ga ik er vanuit dat ik door moet zonder hem.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 14:08

Zou je het al zo snel een plekje kunnen geven?
Aan de andere kant, het loopt hoe het loopt. Hoef je je nu niet druk om te maken. Wees gewoon even lief voor jezelf en als hij voor je neus staat, zie je vanzelf hoe of wat.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 14:25

Zal wel wat langer duren, maar inderdaad, hoef me er nu niet druk om te maken :o

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:17

Anne, fijn dat je merkt dat het al iets beter met je gaat! Komt vast helemaal goed met je :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:45

Mannen.. -O- Ik geloof toch dat ik slecht ben in FWB.. We zouden vanavond nog ff afspreken, ik ga morgen op vakantie, dus zou t sowieso niet te laat maken (vlieg om 5 uur.. :z ) Zegt ie halverwege de middag af, want hij moest nog veel doen in huis en boodschappen :roll: Tja, dat trek ik toch echt slecht.. Alsof ie daar tot 22 uur vanavond mee bezig is en ik zou er sowieso niet voor 18 uur zijn, dus hij had nog een paar uur de tijd.. Dus ik ben er wel weer klaar mee, graag of niet hoor :wave:

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:57

Wie gaat er vanavond mee wilde mannen spotten? Ik woon in Apeldoorn ! Meer info over mijzelf kan ik natuurlijk geven.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:35

Blue_flower schreef:
Wie gaat er vanavond mee wilde mannen spotten? Ik woon in Apeldoorn ! Meer info over mijzelf kan ik natuurlijk geven.

Ik was graag mee gegaan maar ik ga naar Ahoy!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:36

Veel plezier!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:45

Ik moet werken :( dus word nachtje tinderen hahaha

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:46

kom maar naar hengelo, zie je tenminste 1 wilde man :P

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:52

tofferuiter schreef:
kom maar naar hengelo, zie je tenminste 1 wilde man :P

Zit helaas met werk morgen en geen auto, anders kwam ik!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 20:13

oliebol man, ik ga tinder moeten verwijderen :oo

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 20:30

Geryon schreef:
oliebol man, ik ga tinder moeten verwijderen :oo

Wat? Vertel!