Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:17

Daar zou ik mij echt nooit mee bezig houden, ik zou gewoon zeggen die kerel is een date. Normale mensen daten, of trouwen jullie direct in kleine dorpjes :D

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:18

Ik vind dat wel vervelend omdat ik geen zin heb in vragen en gezeur. Maar woon er daarom ook al ruim een jaar niet meer. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:21

Waarom zou het gezeur opleveren? Het kan toch ook gewoon een kennis oid zijn? Gelukkig in Groningen geen last van. En al zou ik een bekende tegenkomen, boeiend :D

Ik heb geloof ik vanavond weer een date. Met een nieuwe dit keer. Andere date blijft wel heel erg leuk, maar is heel erg druk (ik ook, dat is het niet) maar er komt ook weinig initiatief vandaan. Deze wil al heeeeeel lang met mij afspreken, vooruit dan maar :)) Ben enorm gaar en brak, lang leve concealer om wallen mee weg te werken :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 12:13

haha grappige deze discussie: ik "ken" niks in mijn dorp waar ik naartoe zou willen gaan, dus ga altijd 1 of meerdere dorpen verder (ok, in 1 heb ik ook nog gewoond). In mijn dorp kent 75% van de inwoners mij of mijn familie (klein dorp dus) en ik herken amper 25% en dat dateert dan nog uit de tijd dat mijn eerste vriendje mij meenam naar de fanfare en lokale arbeidersvereniging om een centje bij te verdienen. Als er een nieuwe auto op de oprit staat of ik laat een scheet, dan weet de hele buurt het, maar het kan mij niets schelen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 12:19

Omdat half het dorp zowat mijn ouders wel kent dus dan weten zij het ook direct. Ik ben volwassen dus ik hoef niet altijd te melden dat ik een date heb.

Maar heb gelukkig daar geen last meer van, morgen al weer 9 maanden samen. :=

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 14:03

Ik zou ook nooit op date zijn gegaan in het dorp waar ik ben opgegroeid. Ik sprak gewoon af bij de dichtstbijzijnde stad voor mij (den bosch). Veel makkelijker ook voor de ander en de keuze is reuze aan cafeetjes. Ik geen last van irritante dorpelingen die mij wel kennen en ik hen niet.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 14:06

Oww herkenbaar hierboven. Mijn vader heeft een cafetaria/kroeg in het dorp en no way dat ik in ons eigen dorp op date ga!!

Vanavond mijn eerste date via tinder... in zijn dorp _O-
Vind t toch wel een beetje spannend....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 14:11

Ik sprak ook niet af in de kroeg waar ik bv vaker kwam. Geen zin in vragen idd. En mijn ouders wisten wel vaak dat ik oo date ging maar niet met wie of waar. Ging ze een klap aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 16:35

Ik doe dat sinds ik weer bij m'n ouders woon eigenlijk wel, gewoon in m'n stamkroeg afspreken. Kwam laatste keer een van m'n beste vrienden tegen, hartstikke lachen joh. Ligt natuurlijk wel een beetje aan de situatie en hoe iemand overkomt, maar ik voel me echt niet rot als ik vrienden tegenkom, die snappen heus zelf wel dat ze er niet bij moeten komen zitten en komen hooguit even een praatje maken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:08

Ik spreek soms gewoon in Utrecht af, soms in hilversum oid. Hangt er een beetje vanaf waar die ander vandaan komt. Utrecht is zo groot, de kans dat ik een bekende tegen kom is niet super groot!

Ik heb een dilemma. Ik heb met 2 jongens hele leuke gesprekken. Ze willen beide daten en ik wil eigenlijk ook wel beide ontmoeten. Nu vind ik het echt rot om ook echt met beide af te spreken. Wat als het beide heel leuk is, dan heb je gelijk weer een dilemma. Hoe doen jullie dit?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:09

Britt_Sisi schreef:
Ik spreek soms gewoon in Utrecht af, soms in hilversum oid. Hangt er een beetje vanaf waar die ander vandaan komt. Utrecht is zo groot, de kans dat ik een bekende tegen kom is niet super groot!

Ik heb een dilemma. Ik heb met 2 jongens hele leuke gesprekken. Ze willen beide daten en ik wil eigenlijk ook wel beide ontmoeten. Nu vind ik het echt rot om ook echt met beide af te spreken. Wat als het beide heel leuk is, dan heb je gelijk weer een dilemma. Hoe doen jullie dit?

Met beide date, meestal blijkt minimaal 1 toch minder mee te klikken :P

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:11

Britt_Sisi schreef:

Absoluut met beide afspreken! Ik heb vanavond, morgenmiddag en zaterdagmiddag een date met drie verschillende mannen. Grote kans dat de mannen ook met meerdere daten, en waarom niet?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:12

Haha maar ik voel me nu al een soort van schuldig! en ik heb nog niet eens met een gedate!
Vrijdag een date staan, wordt waarschijnlijk dierentuin _O- Hou ik wel van!
En hij is lang, 2m+, pluspunt! Ben benieuwd en ook wel zenuwachtig haha! Hoop dat ik me goed genoeg voel aangezien ik nu ziek ben al een paar dagen :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:14

Emmaa_ schreef:
Ik doe dat sinds ik weer bij m'n ouders woon eigenlijk wel, gewoon in m'n stamkroeg afspreken. Kwam laatste keer een van m'n beste vrienden tegen, hartstikke lachen joh. Ligt natuurlijk wel een beetje aan de situatie en hoe iemand overkomt, maar ik voel me echt niet rot als ik vrienden tegenkom, die snappen heus zelf wel dat ze er niet bij moeten komen zitten en komen hooguit even een praatje maken.

Ik was ooit op 2e date bij die gast in zijn dorp (wel een groter dorp) nou hij kende de ober al en later kwam die ook n teamgenoot tegen waartegen die al vanalles had verteld over mij. Ik vond dat niet héél erg chill ofzo :')
(Ze kwamen beide ook tegen ons praten enzo dus het bleef niet bij alleen 'hallo')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:28

Ik ben met een date een keer m'n neefje tegen gekomen, was best wel awkward. Maar mijn neefje had ook al door dat de date zelf totaal geen succes was

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:34

Resistance hoe gaat het met je daten?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:46

Ik ga morgen op date, maar vind het dood eng :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:15

Furrow schreef:
Resistance hoe gaat het met je daten?

Morgen is de volgende date! :D We gaan bij hem thuis koken. En nee, niet "koken". :')

Verder hebben we elke dag gewoon heel leuk en gezellig contact. Ook tijdens die eerste date bleek dat het een bijzonder en diepgaand persoon was en geen creep, anders zou ik niet gelijk al naar zijn huis gaan als tweede date. :) Ik voelde echt een klik.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:38

Mijn tinderdate was onverwachts gisteren al, toch alvast even naar de bios geweest en dat was leuk :)
Vandaag is ie van half 12 tot nu bij mij geweest :oo al ben ik tussendoor wel zelf nog even een uurtje naar stal geweest en is hij even wat anders gaan doen.
Gegeten, bios gepakt en weer gegeten :')

Maar toch, ik weet niet..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:41

Als dat gevoel dat zegt weet je vaak genoeg!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:47

nou voor iemand die het niet weet....

vind ik dat je akelig lang al met hem samen bent :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 22:17

Alja schreef:
nou voor iemand die het niet weet....

vind ik dat je akelig lang al met hem samen bent :)

Als het gewoon gezellig is, betekend het niet dat er perse meer in zit of er een andere klik in zit. En er is een ding wat me sowieso wel een beetje terughoudend maakt, maar dat ga ik niet openbaar zetten want dat vind ik niet netjes :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 22:29

PB? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 22:33

Ik ben ook benieuwd Cher _O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 22:34

Jildau, hoe gaat het met jouw Tinderman?

Ik wil trouwens ook best wel een pb :+