Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt_Sisi schreef:Ik spreek soms gewoon in Utrecht af, soms in hilversum oid. Hangt er een beetje vanaf waar die ander vandaan komt. Utrecht is zo groot, de kans dat ik een bekende tegen kom is niet super groot!
Ik heb een dilemma. Ik heb met 2 jongens hele leuke gesprekken. Ze willen beide daten en ik wil eigenlijk ook wel beide ontmoeten. Nu vind ik het echt rot om ook echt met beide af te spreken. Wat als het beide heel leuk is, dan heb je gelijk weer een dilemma. Hoe doen jullie dit?
Britt_Sisi schreef:Ik spreek soms gewoon in Utrecht af, soms in hilversum oid. Hangt er een beetje vanaf waar die ander vandaan komt. Utrecht is zo groot, de kans dat ik een bekende tegen kom is niet super groot!
Ik heb een dilemma. Ik heb met 2 jongens hele leuke gesprekken. Ze willen beide daten en ik wil eigenlijk ook wel beide ontmoeten. Nu vind ik het echt rot om ook echt met beide af te spreken. Wat als het beide heel leuk is, dan heb je gelijk weer een dilemma. Hoe doen jullie dit?
Emmaa_ schreef:Ik doe dat sinds ik weer bij m'n ouders woon eigenlijk wel, gewoon in m'n stamkroeg afspreken. Kwam laatste keer een van m'n beste vrienden tegen, hartstikke lachen joh. Ligt natuurlijk wel een beetje aan de situatie en hoe iemand overkomt, maar ik voel me echt niet rot als ik vrienden tegenkom, die snappen heus zelf wel dat ze er niet bij moeten komen zitten en komen hooguit even een praatje maken.
Furrow schreef:Resistance hoe gaat het met je daten?
Alja schreef:nou voor iemand die het niet weet....
vind ik dat je akelig lang al met hem samen bent