Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Carol_Beer schreef:Dat mensen gaan zeiken als je even uit de deur van de trein rookt (wel voor een rokerszone)
_sharonnn schreef:Pffff ik weet dat de “stiltecoupé” bij Arriva nou niet echt je van het is, maar meestal ga ik er zitten zodat ik minder last heb van de gillende scholieren, nu zitten er dus 2 dames uitgebreid te kletsen en hoor ik ze door mn muziek heen gelukkig ben ik er bijna!
Danielleeee_ schreef:Carol_Beer schreef:Dat mensen gaan zeiken als je even uit de deur van de trein rookt (wel voor een rokerszone)
Huh? Ben ik de enige die dit super asociaal vind? Je staat dus gewoon in de trein te roken? Het lijkt me dat dat niet eens mag.
Anoniem schreef:Danielleeee_ schreef:Huh? Ben ik de enige die dit super asociaal vind? Je staat dus gewoon in de trein te roken? Het lijkt me dat dat niet eens mag.
Als er boven al een aantal afkeurende reacties staan ben je dus niet de enige.
Es_ther schreef:_sharonnn schreef:Pffff ik weet dat de “stiltecoupé” bij Arriva nou niet echt je van het is, maar meestal ga ik er zitten zodat ik minder last heb van de gillende scholieren, nu zitten er dus 2 dames uitgebreid te kletsen en hoor ik ze door mn muziek heen gelukkig ben ik er bijna!
Wacht, heeft Arriva een stilte coupe?