Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stamper schreef:De meeste van jullie zijn laaiend enthousiast over GC. Ga die toch vandaag in de brander leggen denk ik, ben benieuwd hoe tie is.
Moet binnenkort toch bij de 1000poot bestellen zo'n lataarn, misschien bestel ik wel paar blokjes mee..
Skessa_ schreef:Woooow Lisitano![]()
![]()
Mooie verzameling en veeeeel :![]()
Hoe lang ben je al aan t sparen?
Ben benieuwd naar Vanilla bean marshmallow en Vanilla snowflake van bbw!
Ik zie nergens pink dragon fruit van yc er tussen zitten. Is dat geen geurtje voor jou? Hij is mierzoet, maar ik vind m heerlijk!!
Pas maar op stamper, voor je t weet heb je 10 pakjes
Had je zelf eigenlijk nog een elektrische brander mee genomen?
Thanks 4 de tip nog!
Welke merken behalve goose kunnen er nog meer goed op een elektrische brander?
En welke ook alweer beter niet?
muppetmayo schreef:Lisitano wauw wat een verzameling! Leuke bestelling ook van 1000poot! Die coffee jar lijkt me echt heerlijk, is dat een beetje een vers gebrande koffie lucht?
De andere bestelling van 1000poot ziet er ook goed uit *kwijt wie het nu weer was*
Van gc heb ik niet bij alle luchtjes de bijgeur geroken.. maar ben er nog niet achter of echt alleen de food geuren die lucht hebben... persoonlijk ruik ik hem bijvoorbeeld ook bij eucalyptus.
Stamper schreef:Ben ook altijd voor de geurtjes van Vanille, hoewel ik de Fresh Vanille niet bepaald wauw vind.
Kon die inderdaad niet meer vinden, maar vroeg het me af! Houd FB beetje in de gaten, mocht die stiekem opduiken, dan ga ik 'm zeker eens proberen!