Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:38

Ik ben 174 en heb Nike air Force 1. Ook een iets hogere zool, zit heerlijk en is degelijk.
Heb de Adidas superstar ook gehad en op een seizoen kapot gelopen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:54

Misschien Stan Smith, vans, of Allstars?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 16:30

Stan Smith <3

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 17:39

Of Skechers? Die vind ik zelf heel fijn lopen :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 18:36

Misschien nike janoski's? Eventueel de leren variant.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 09:30

eenitraM schreef:
[ [url=m/NJpMf6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bxELPq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe aanwinst. :+:

Ik vind 50 euro belachelijk duur maar kon hem niet laten liggen. Hij zit zoooo geweldig.

Wauw, die staat je goed!

Ik heb Nike air Pegasus (geloof ik). Lopen heerlijk en hebben geen hoge zool.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 09:54

xMereltje schreef:
Leuke schoenen! Dat printje is heel mooi :)

Ik zoek zelf iets basics wat overal bij past, het liefst in zwart of wit (gekleurde details oid geen probleem). Ik wandel erg veel, twee tot vier uur op een dag dus het moet wel een stevige schoen zijn. Vans had ik al een keer geprobeerd, geven mijn voet onvoldoende steun.

Ik heb een Adidas superstar, zoiets standaards gewoon. Alleen is die na nog geen jaar al aan het slijten. Kan denk ook niet anders met hoeveel ik wandel.

Die van Nike die ik noemde, Classic cortez nylon, die vind ik er wel leuk uitzien maar ben benieuwd of iemand weet hoe hoog de zool is? De zool bij air max is me te hoog namelijk, maar dit is een ander model zelfde merk ... Of heeft iemand een aanrader? :D

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind dat je met jouw lengte nog prima een wat hogere zool kunt hebben hoor! Ken genoeg meiden die ook zo lang of nog langer zijn :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 10:15

eenitraM, wat een gave jurk <3 staat je onwijs goed!

Ik heb zelf Air Max Thea's, drie of vier paar ofzo, ook voof het werken. Daar vind ik de zool niet erg hoog van! Subtiele Air Max haha!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 16:42

Ik heb even een vraag!
Is hier iemand bekend met de outlet sale van My O My do goods? Ik wil graag een My Paper Bag bestellen, echter staat dit erbij 'Wij willen u er graag op wijzen dat de producten in onze Sale zijn afgeprijsd om een reden; ze zijn uitlopend, of wijken in hun afwerking af van onze huidige collecties. Dit betekent wel dat het kan voorkomen dat de kwaliteit van de ontvangen producten niet overeenkomt met onze reguliere collectie'.

Ook in de sale is het nog best wel wat geld en zou het dan eigenlijk wel zonde vinden als ze inderdaad kwalitatief een stuk minder zijn dan de huidige collectie. Of zal het wel meevallen?

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 17:40

DewiRox schreef:
Ik heb even een vraag!
Is hier iemand bekend met de outlet sale van My O My do goods? Ik wil graag een My Paper Bag bestellen, echter staat dit erbij 'Wij willen u er graag op wijzen dat de producten in onze Sale zijn afgeprijsd om een reden; ze zijn uitlopend, of wijken in hun afwerking af van onze huidige collecties. Dit betekent wel dat het kan voorkomen dat de kwaliteit van de ontvangen producten niet overeenkomt met onze reguliere collectie'.

Ook in de sale is het nog best wel wat geld en zou het dan eigenlijk wel zonde vinden als ze inderdaad kwalitatief een stuk minder zijn dan de huidige collectie. Of zal het wel meevallen?

Ik heb vorig jaar een Paperbag gekocht daar. Ik heb daar, behalve een krasje op het leer, geen enkele afwijking aan kunnen ontdekken. Dit jaar heb ik een saddlebag gekocht, daar zie je het foutje wel beter, maar is dat de voorflap niet volledig strak is gelooid. Ik heb zoiets dat dat uieindelijk toch wel gebeurt dus ik vind deze 'fouten' acceptabel. :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:20

eenitraM schreef:

Ik vind 50 euro belachelijk duur maar kon hem niet laten liggen. Hij zit zoooo geweldig.

Leuk!
Vanwaar? :D

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:24

DewiRox schreef:
Ik heb even een vraag!

Heb er twee besteld en die zijn, op wat krasjes na, echt helemaal goed, vriendin had er een met een paar draadjes los, maar dat is door een schoenmaker ook zo gemaakt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 08:04

Farjen schreef:
eenitraM schreef:

Leuk!
Vanwaar? :D

Winkeltje hier in het dorp maar volgensmij is het merk BlendShe ofzo.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:36

Wat voor panty kun je het best dragen onder een kobaltblauw jurkje? Ik gruwel van huidskleurig, maar een panty donkerder dan je jurkje kan ook niet toch?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:40

Nouja, dat kan wel.. Als je naar een begrafenis gaat.
Maar een donkere panty vind ik persoonlijk niks voor "normaal" en al helemaal niet voor in de zomer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:51

Kiwi_ schreef:
Wat voor panty kun je het best dragen onder een kobaltblauw jurkje? Ik gruwel van huidskleurig, maar een panty donkerder dan je jurkje kan ook niet toch?

Wat is de reden dat je er een panty onder wilt dragen? :)
Ik zou hem zonder panty dragen. Als je echt graag een panty wilt, zou ik gewoon een zwarte van 10 den doen. Kan prima met blauw imo :j

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 20:39

Frummels schreef:
Kiwi_ schreef:

Ik zou hem zonder panty dragen. Als je echt graag een panty wilt, zou ik gewoon een zwarte van 10 den doen. Kan prima met blauw imo :j

Dat het morgen poedersuiker wordt, anders trek ik hem inderdaad wel zonder aan :Y)

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 10:38

xMereltje schreef:
Leuke schoenen! Dat printje is heel mooi :)

Ik zoek zelf iets basics wat overal bij past, het liefst in zwart of wit (gekleurde details oid geen probleem). Ik wandel erg veel, twee tot vier uur op een dag dus het moet wel een stevige schoen zijn. Vans had ik al een keer geprobeerd, geven mijn voet onvoldoende steun.

Ik heb een Adidas superstar, zoiets standaards gewoon. Alleen is die na nog geen jaar al aan het slijten. Kan denk ook niet anders met hoeveel ik wandel.

Die van Nike die ik noemde, Classic cortez nylon, die vind ik er wel leuk uitzien maar ben benieuwd of iemand weet hoe hoog de zool is? De zool bij air max is me te hoog namelijk, maar dit is een ander model zelfde merk ... Of heeft iemand een aanrader? :D

Skecher zijn schoenen waar je echt uren op kan lopen alleen vind ik het model niet echt mooi. Ik draag zelf altijd assics. Die zijn in iedergeval steviger als de nike's en lopen heerlijk. De zool is wel weer iets hoger.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:22

Frummels schreef:
Kiwi_ schreef:

Of antraciet, dat is net iets minder 'hard' dan zwart.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:04

Ik vind zwart/antraciet niet echt kunnen in de zomer, tenzij t van dat herfstweer is net als vandaag :')

Ik had deze gave hakken gevonden maar uitverkocht in mijn maat, nu kan ik echt niks vergelijkbaars leuks vinden en moet ze voor volgende week woensdag gevonden hebben ivm diploma uitreiking, iemand dé tip?

Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:39

Ik ben maar voor zwart met panty gegaan, ik wacht wel op mooi weer voor de blauwe. Een panty er onder kan gewoon niet :')

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:41

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:52

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:32

Weet iemand websites waar je inspiratie kan opdoen voor zakelijke kleding? Gelieve geen Pinterest.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:40

Ik kom ook even binnenvallen. Weet iemand nog waar je mooie bootcut heup jeans kan kopen? Het mag best wat kosten. Ik vind vooral skinny

Edit, met lengtematen