Komt niet helemaal tot z'n recht hier. Kort donkerblauw jurkje met witte stippen, rug en decolleté mooi uitgesneden, sluit heel mooi aan & een wat dikker stofje waardoor 'ie gewoon mooi valt. Allstars eronder & summerproof
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DewiRox schreef:In de zomer loop ik er het liefst zo bij. Vind het ook altijd zo leuk, dat ik straks weer dit soort kleding kan dragen/kopen.
[ [url=m/jAg5EW.png]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik klaar met alle foto's hoor (voor vandaag)
waar heb je die vandaan indd?
Grease schreef:rebecca dat blousje is super vet!waar heb je die vandaan indd?

(En wat heb jij een hoop kleding zeg!) leuke h&m bestelling ook, vooral die streepjes-trui en dat rokje zijn leuk.
Maar dan zie ik weer wat moois voorbij komen... Moet nu wel echt stoppen hoor.
dit is de eerste die goed valt qua heup en rok! Meestal lijk ik een propje in die heupjurkjes, doordat ik niet zo groot ben. Die vallen allemaal net niet mooi bij de heup. Deze wel
En je hebt gelijk, hij is inderdaad zwart!Rebeccaa schreef:Grease schreef:rebecca dat blousje is super vet!waar heb je die vandaan indd?
Welk bloesje bedoel je?
En leuk jurkje zeg Lau! Inderdaad mijn ding. Eigenlijk ben ik helemaal niet van de jurkjes, maar deze is inderdaad heerlijk met all stars eronder voor in de zomer.(En wat heb jij een hoop kleding zeg!) leuke h&m bestelling ook, vooral die streepjes-trui en dat rokje zijn leuk.