Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het boek qua schrijfstijl inderdaad wat meh. Maar heb ze wel alledrie gelezen.
Yasmine schreef:Tazzey, hoe kan je weten waarover de boeken gaan en dat ze niet over mishandeling gaan en zeggen dat ik het niet begrepen heb als je het boek zelf niet eens gelezen hebt? Beetje vreemd.

Maar het feit is en blijft dat BDSM een praktijk is die moet worden gebaseerd op een relatie van diep vertrouwen en wederzijds respect, en toestemming. Er zijn genoeg voorbeelden in het boek waar ze duidelijk tegenstribbelt als hij seks wilt initiëren, of waar hij haar aan een nieuwe techniek wil onderwerpen in die Red Room of Pain. Nogmaals, ik ben er niet tegen dat ze die technieken uitproberen. Ik ben er wel tegen dat die technieken haar worden opgedrongen en hij haar aanmoedigt om er vooral niet teveel over na te denken. Die dingen moeten worden toegepast nadat er een heldere, begrijpende discussie is geweest en er duidelijk vertrouwen is tussen beide partijen. Je moet je partner tijd en de beslissingsruimte gunnen om zo'n beslissing te maken. Je moet hen niet verplichten nu te beslissen of je meppen van een riem wil krijgen of de relatie is over. Van eigen beslissingen nemen na rationeel nadenken is gewoon geen sprake. Christian onderwerpt Ana zomaar aan al zijn fantasieën en wanneer zij duidelijk aangeeft dat ze niet zeker is of "nee" zegt, dan zegt hij simpelweg "don't overthink this" en gaat hij er toch mee door. Het kan me geen hol schelen dat hij haar met zweepjes slaat, maar wat erg is, is dat hij haar aanspoort om er niet te veel over na te denken terwijl een BDSM relatie net gebaseerd moet zijn op rationele beslissingen die weloverwogen zijn.
Lees snel wat Olilly mankeerde, en hoe ze ''in love'' was met de ezel
De blog van vandaag
Ik vind je blog wel mooi. Bij de titel dacht ik meer aan een zoetsappige blog maar dat is het niet, dat vond ik wel verrassend! 
Je hebt alleen een fout in je stuk staan. "...uitgaven moet doen waar je niet op verdacht bent." Moet zijn "... niet op bedacht bent."
, ik was ook al an het kijken of ik het kon veranderen maar moet dus helemaal een nieuwe maken?
En ook dat je het eerlijk vertelt