Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:54

Bellatrix schreef:
Louve schreef:
Dat ik in Juni een nieuwe telefoon wil kopen maar ik nu al zit te stressen welke ik wil. :')

Waarom? :+

Waarom ik een nieuwe telefoon wil of waarom ik nu al loop te stressen?

Voor beide het antwoord is dat ik 2 jaar geleden een Iphone gekocht heb waarvan ik al snel spijt had, dus daar loop ik al 2 jaar mee en nu ben ik bang dat ik weer zo'n fout maak en ik dus al op tijd wil zoeken welke ik nu wil, maar het duurt nog 3 maanden voordat ik uberhaupt een nieuwe kan halen. :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:55

Waarom de stress ja.
IPhone bevalt niet? Wat had je hiervoor?

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:57

Bellatrix schreef:
Waarom de stress ja.
IPhone bevalt niet? Wat had je hiervoor?

Ik heb al sinds m'n eerste telefoon altijd Samsung gehad, daar ga ik waarschijnlijk dit keer ook weer voor.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:58

Ik zit al jaren bij Samsung en stap ook echt niet over. :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:58

DuoPenotti schreef:
haha moet wel lachen om jullie creatieve DPd varianten. :D

@sigi
Beterschap.
Is er iets wat je nu tijdelijk kunt doen aan de kramp? Zodat het wachten beter gaat?
Ergens warm wachten bijvoorbeeld?

@Marlinde, fijn dat het bij auto reparaties eens positief kan zijn :j

Hier net paardje van vriendin op nieuw plekje afgeleverd.
En hij staat daar prachtig!
En haar oude stal snap ik niet die mensen...wat een dombo's.

Zij is nu de 4e deze maand die er gaat... na jaaaaren, zegt wel wat.

Ja zonde.

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:59

Bellatrix schreef:

Nee ik hierna denk ik ook niet meer :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:00

Ik heb nog wel een oudje, een S21 FE maar die doet het nog prima. Ik heb nooit de nieuwste meer.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:01

Louve schreef:
Bellatrix schreef:

Nee ik hierna denk ik ook niet meer :+

Ik ben overgestapt, heb wel een Samsung wasmachine. Die wasmachine is omdat hij leuke deuntjes heeft.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:03

Polarize schreef:
Meh. Gewoon meh. Ik zat goed met deadlines voor school maar nu ga ik het waarschijnlijk niet redden. Ik ben zo hard bezig met mijn achterstand vanuit het eerste semester bij werken, en nu loop ik waarschijnlijk weer een achterstand op door iets waar eigenlijk niemand echt iets aan kan doen.

:(:)
Eerst het een dan het andere. Ik zou eerst bijhouden/bijwerken wat je nu aan achterstand hebt weggewerkt, en als je dan nog tijd hebt om dat duoproject bij te houden, kan je dat doen. Je had nog overleg met je SLB’er toch? Ik zou ook zo in de stress schieten, maar zoals mijn tante altijd zegt: er gaat niemand dood. En zoals ik altijd zegt: het komt altijd goed, en als het niet goed komt, komt het alsnog wel goed.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:04

Is DPD er eindelijk, kan ik eindelijk mét pakket weg richting waar ik echt zijn moet aan de andere kant van Nederland,

Is mijn accu leeg.

Die van mijn voertuig dus.

De mijne inmiddels ook overigens :roll:

Die van mijn voertuig kwam weer tot leven na wat hulp met startkabels.

Nu de mijne nog :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:08

denisesilver schreef:
Polarize schreef:
Meh. Gewoon meh. Ik zat goed met deadlines voor school maar nu ga ik het waarschijnlijk niet redden. Ik ben zo hard bezig met mijn achterstand vanuit het eerste semester bij werken, en nu loop ik waarschijnlijk weer een achterstand op door iets waar eigenlijk niemand echt iets aan kan doen.

:(:)
Eerst het een dan het andere. Ik zou eerst bijhouden/bijwerken wat je nu aan achterstand hebt weggewerkt, en als je dan nog tijd hebt om dat duoproject bij te houden, kan je dat doen. Je had nog overleg met je SLB’er toch? Ik zou ook zo in de stress schieten, maar zoals mijn tante altijd zegt: er gaat niemand dood. En zoals ik altijd zegt: het komt altijd goed, en als het niet goed komt, komt het alsnog wel goed.

Als het goed is morgen gesprek met mij SLBer ja, zou vandaag zijn, maar ziekte gaat aardig rond :+ het komt uiteindelijk ook wel weer goed, maar het is nu even zo'n opstapeling

Maargoed, vanavond even aan niks denken en lekker les met Nero. Mijn instructice zet me zo hard aan het werk dat ik niet eens tijd krijg om over iets anders na te denken _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:09

FT misschien jezelf even aan de startkabel leggen. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:20

Er zit een teckel heel zielig te janken op de bank.

Want hij moest gedoucht worden net. Echt vreselijk. OMDAT HIJ ZELF IN DE POEP ROLDE IN HET BOS!!!!

Ik heb m’n bankkussen, beddengoed en hem al moeten wassen. VANDAAG!!! Door zijn poep fetish. :7

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:36

Bellatrix schreef:
Ik heb nog wel een oudje, een S21 FE maar die doet het nog prima. Ik heb nooit de nieuwste meer.

Ik ga idd ook niet voor de nieuwste, op dit moment denk ik dat het de S25 FE wordt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:41

MarlindeRooz schreef:
Er zit een teckel heel zielig te janken op de bank.

Want hij moest gedoucht worden net. Echt vreselijk. OMDAT HIJ ZELF IN DE POEP ROLDE IN HET BOS!!!!

Ik heb m’n bankkussen, beddengoed en hem al moeten wassen. VANDAAG!!! Door zijn poep fetish. :7

Bekijk het filmpje eens van zijn kant. Na een hele tijd zoeken heeft hij eindelijk een lekker geurtje gevonden en zichzelf verwend. Maak jij het ongedaan :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:49

En daarom laten we de hond nooit alleen met de katten :+

Waarschijnlijk heeft ze Snor laten schrikken terwijl ik even 5 seconden naar boven was om iets op te halen, of per ongeluk in een hoekje gedrukt als ze allebei bij de deur zaten. En helaas heeft Snor de kattenversie van losse handjes :+
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:51

Polarize schreef:

Waarschijnlijk heeft ze Snor laten schrikken terwijl ik even 5 seconden naar boven was om iets op te halen, of per ongeluk in een hoekje gedrukt als ze allebei bij de deur zaten. En helaas heeft Snor de kattenversie van losse handjes :+
[ Afbeelding ]

Snor gunt hem ook een snor! :D

@Forumster, hij slaapt op mijn bank en in mijn bed in mijn huis. Hij zoekt het maar uit. _O-

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:52

Chirurg wil eigenlijk mijn enkel niet opereren, deze operatie willen ze niet bij jonge mensen doen. Kan ik heerlijk met pijn rond blijven strompelen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 16:55

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

[ Afbeelding ]

Snor gunt hem ook een snor! :D

@Forumster, hij slaapt op mijn bank en in mijn bed in mijn huis. Hij zoekt het maar uit. _O-

Snor had dat wel iets minder mogen gunnen, Daisy heeft natuurlijk haar bloederige neus meteen in het vloerkleed lopen smeren :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 17:00

spookyskippy schreef:
Chirurg wil eigenlijk mijn enkel niet opereren, deze operatie willen ze niet bij jonge mensen doen. Kan ik heerlijk met pijn rond blijven strompelen.

He bah, jeetje wat stom zeg!

@polarize, haha oh neeee. Ik heb om die reden geen vloerkleed meer. Je snapt na mijn poep-verhalen (sorry mensen) wel waarom. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 17:04

Ja we hebben al eerder (3,5 jaar terug, Snor houdt meestal netjes zn nageltjes thuis) een kleed weg mogen doen omdat Snor toen echt een flinke snauw had uitgedeeld aan Daisy en ze een aardige snee had op haar schouder :') maar zodra het zomer is gaat dit vloerkleed naar buiten en zetten we er de hoge drukspuit op :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 18:18

spookyskippy schreef:

Niet leuk.

Helaas wel bekend probleem. Loop zelf met 2 versleten knieën, maar ben nog te jong.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 18:37

DuoPenotti schreef:
@sigi
Beterschap.
Is er iets wat je nu tijdelijk kunt doen aan de kramp? Zodat het wachten beter gaat?
Ergens warm wachten bijvoorbeeld?

Ik zat al in de zon en een dikke winterjas aan.
Ben uiteindelijk maar een rondje af lam stal gaan doen, wist dat er een schaap gelamd had in de ochtend.
En op de hoop dat er een nageboorte lag en weg kon halen.. Dus een halve nageboorte weg gehaald.

En nog even wat stro bij de kippen in hun nachthok gedaan, zo dat ze weer een fijn leg plekje hadden.
Daarna kreeg ik toch nog even een opdracht om een stel vrachtwagens op de foto te zetten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 19:31

Geen les met Nero, lampen van de trailer zijn kapot -O-
Of naja, er zit ergens iets verkeerd, we sloten m aan en iets later klapte ineens de verlichting op de auto en de trailer uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 19:32

Teckel wil per se op m’n been / voet liggen slapen.

Dus ik trek dan na een tijdje m’n voet weg want ik voel dat het bloed eruit weg is. Gaat hij zich omdraaien en weer terug op m’n voet liggen. Elke keer weer. :7

Noem ons klef en kleef :r