Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 10:30

Ze heeft mij ook wel eens een blauw oog geslagen met een kopstoot :')

En een paar jaar later een fikse hersenschudding , tanden door de lip en schaafwonden op mijn gezicht en mijn halve lijf gekneusd.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 10:34

Lay_D schreef:
fohadie schreef:
Alleen slik ik sinds twee maanden strikt om de 8u medicijnen voor mijn hart en daarvan ben ik nu helemaal van slag want ik had de wekker dus nog op het oude tijdstip staan. (Hlf 8, hlf 4, hlf 12) En dat is helaas te merken.

Ik gebruik een (gratis) app voor mijn medicijnen,daar kan je instellen,wat je slikt en hoelaat je ze inneemt zodat je een melding krijgt, je tekent ze dan als het ware ook af.
Die van mij staat ingesteld op 8u,12u,18u,23u en zonodig om 1u.
Gezien de telefoon de tijd automatisch goed zet met aanpassing van de winter en zomertijd heb ik er verder ook geen omkijken naar.

De app heet:

[ Afbeelding ]

Wellicht, dat het voor jou ook handig is?

Lief bedacht, dank je, maar ik zet mijn internet altijd uit als ik ga slapen. Dan werkt de app helaas niet meer.

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 10:57

Hier geen last gehad van het verzetten van de klok :D
Wij sluiten de vakantie vandaag af bij pantropica..weer veel te snel om zo'n weekje vakantie

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 11:48

Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om naar stal te gaan. Al helemaal omdat we met de trailer naar de binnenbak moeten ben ik dubbel zo lang bezig, en ik moet nog zoveel doen voor school. Maar ik heb mijn uurtje bezig zijn met Nero echt zo hard nodig :')

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:02

Ik wilde vanochtend iets uit de diepvries halen die in de schuur staat, die is schijnbaar een paar dagen geleden kapot gegaan :Y)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:23

Het nadeel van alleen wonen, ik ben ziek en de kat wil niet mijn boodschappen doen -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:24

Buurvrouw die even voor je wil gaan?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:27

Buren heb ik ook geen contact mee, ik ben net toch zelf even gegaan. Gelukkig is de AH vlakbij, ik ben best kieskeurig met mn boodschappen dus als het ook maar even kan doe ik ze toch het liefst zelf.

Nu vanmiddag maar onder een dekentje kruipen, samen met de kat. Fijne eerste vakantiedag zo :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:28

Of via Flink ofzo boodschappen bestellen?

Wel flauw hoor, dat je kat niet even wil gaan. Beterschap :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:28

Oh ziek in je vakantie ook nog. Dat is extra balen. :(:)

Heb je je ziek gemeld op je werk?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:35

Werd in de douche duizelig/raar in het hoofd.

Bingo 93/62. :roll:

Ben dit zo zat.

En dat katten klagen balkon deur open en het waait. Vooral de 2 grijsjes koukleumen. _O-

Maar de sibeer wil even uitwaaien zoals altijd. En ik ben van luchten zeker na het douchen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:12

Vrijdag heb ik me geërgerd maar nog steeds eigenlijk, maar ook ben ik gewoon ontstelt. We hebben lekkage het begint op zolder en lekt naar de woonkamer de vloer van mijn dochter haar slaapkamer is doorweekt. We belden een bedrijf die had hele goede recensies en vrijdag kwam er al vroeg iemand langs.
Die keek eerst boven en toen liep hij om naar de achter tuin, hij keek omhoog daar heb ik mijn ladder voor nodig die haal ik even.
Hij is nu nog bezig om hem te halen, hij reed gewoon snel weg. Hoe kan je met dit weer iemand zo in de steek laten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:20

marleen_usar schreef:
Vrijdag heb ik me geërgerd maar nog steeds eigenlijk, maar ook ben ik gewoon ontstelt. We hebben lekkage het begint op zolder en lekt naar de woonkamer de vloer van mijn dochter haar slaapkamer is doorweekt. We belden een bedrijf die had hele goede recensies en vrijdag kwam er al vroeg iemand langs.
Die keek eerst boven en toen liep hij om naar de achter tuin, hij keek omhoog daar heb ik mijn ladder voor nodig die haal ik even.
Hij is nu nog bezig om hem te halen, hij reed gewoon snel weg. Hoe kan je met dit weer iemand zo in de steek laten.

Wat slecht! :oo

Ik erger mij aan de regen maar ook dat er al een tijdje een helikopter hier boven hangt en hoor hem steeds op en neer vliegen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:21

marleen_usar schreef:

Wtf :oo

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:37

F_T schreef:
Ergernis van vandaag.

ING punten.

Heb belachelijk veel van die dingen maar je kunt er eigenlijk geen f-ck mee.
Het is meer een vorm van consumer-trap dan iets anders :roll:

Ik doe bonnen van albelli kopen. Is toch 50% korting op m'n fotoboeken!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:38

marleen_usar schreef:

Wow wat??? Wat een rare actie! Zag dan gewoon 'dit gaat m voor ons niet worden, onze excuses'. Maar zonder boe of bah, zelfs met een smoesje 'kom zo ferug' is echt bizar.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:33

Ik kom thuis van een nachtje weg, heeft mijn vriend besloten eigenhandig de badkamer te verbouwen zonder te overleggen met mij. We kunnen zeer waarschijnlijk tot en met eind deze week niet douchen. Hoe haal je het in je hoofd om dat te gaan doen zonder dit met degene te bespreken die ook in hetzelfde huis woont???? Echt ongelofelijk 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:03

deksel schreef:
Ik kom thuis van een nachtje weg, heeft mijn vriend besloten eigenhandig de badkamer te verbouwen zonder te overleggen met mij. We kunnen zeer waarschijnlijk tot en met eind deze week niet douchen. Hoe haal je het in je hoofd om dat te gaan doen zonder dit met degene te bespreken die ook in hetzelfde huis woont???? Echt ongelofelijk 8)7

Dat wordt een weekje weg mét douche en je vriend mag dokken. :Y)

Ik ben echt verbaasd hoe duur caps zijn geworden. :oo
Normaal kocht ik ze zo ergens tussen de 75 en 125 euro? Tegenwoordig lijkt de norm ergens tussen de 300 en 500 euro te zijn? :oo Wat een onzin! :o

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:11

marleen_88 schreef:
Vervelend dat er zo'n hoop mensen last van hebben, succes!
Zo te lezen ben ik een van de weinigen die geen last heeft van de klok verzetten.

Ik heb er ook geen last van. Vindt het heerlijk. Vannacht een uurtje langer mogen slapen en toch blijft het vandaag de hele dag vroeg op een of andere manier.

En als de klok weer vooruit gaat eind maart is dat zwaarder, uurtje minder slapen. Maar dat is snel vergeten met het vooruitzicht dat het tot later licht is en dat de lente en de zomer er aan komen.

Geloof best dat mensen er last van hebben, maar vraag me af of het niet vooral in hun hoofd zit. Kom op, het is maar een uurtje. Hoe doe je dat dan met echt tijdsverschil na een verre reis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:13

Ik ging ergens lunchen en heb toen voor de zekerheid de gezonde vegan optie gehad omdat ik slecht tegen melk kan en lang terug moest rijden.

3x raden wie alsnog kotsmisselijk is en enorme buikpijn heeft. :=

Als ik een broodje brie opeet heb ik nergens last van. Maar een broodje met Hummus en gegrilde groenten en alles is van slag. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:14

Bloodymary schreef:
Geloof best dat mensen er last van hebben, maar vraag me af of het niet vooral in hun hoofd zit. Kom op, het is maar een uurtje. Hoe doe je dat dan met echt tijdsverschil na een verre reis.

Niet. Dat trek ik dus niet. Dan ben ik er echt letterlijk ziek van.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:16

Niet reizen?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:18

Suzanne F. schreef:
Bloodymary schreef:

Niet. Dat trek ik dus niet. Dan ben ik er echt letterlijk ziek van.

Nou ja, dat kan ik me nog voorstellen. Als ik naar Amerika ben geweest lig ik de week daarna ook wel wakker tot diep in de nacht omdat het voor mijn gevoel dan pas avond is. Maar een uurtje...?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:20

Captain schreef:
Ik ben echt verbaasd hoe duur caps zijn geworden. :oo
Normaal kocht ik ze zo ergens tussen de 75 en 125 euro? Tegenwoordig lijkt de norm ergens tussen de 300 en 500 euro te zijn? :oo Wat een onzin! :o

Klik bij agradi op caps tussen 50 & 150 euro staan er toch wel een boel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:22

Ik boycot Agradi.. := En ik moet natuurlijk weer bruin, terwijl 90% van de caps zwart of blauw is. :')