En een paar jaar later een fikse hersenschudding , tanden door de lip en schaafwonden op mijn gezicht en mijn halve lijf gekneusd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lay_D schreef:fohadie schreef:Alleen slik ik sinds twee maanden strikt om de 8u medicijnen voor mijn hart en daarvan ben ik nu helemaal van slag want ik had de wekker dus nog op het oude tijdstip staan. (Hlf 8, hlf 4, hlf 12) En dat is helaas te merken.
Ik gebruik een (gratis) app voor mijn medicijnen,daar kan je instellen,wat je slikt en hoelaat je ze inneemt zodat je een melding krijgt, je tekent ze dan als het ware ook af.
Die van mij staat ingesteld op 8u,12u,18u,23u en zonodig om 1u.
Gezien de telefoon de tijd automatisch goed zet met aanpassing van de winter en zomertijd heb ik er verder ook geen omkijken naar.
De app heet:
[ Afbeelding ]
Wellicht, dat het voor jou ook handig is?
marleen_usar schreef:Vrijdag heb ik me geërgerd maar nog steeds eigenlijk, maar ook ben ik gewoon ontstelt. We hebben lekkage het begint op zolder en lekt naar de woonkamer de vloer van mijn dochter haar slaapkamer is doorweekt. We belden een bedrijf die had hele goede recensies en vrijdag kwam er al vroeg iemand langs.
Die keek eerst boven en toen liep hij om naar de achter tuin, hij keek omhoog daar heb ik mijn ladder voor nodig die haal ik even.
Hij is nu nog bezig om hem te halen, hij reed gewoon snel weg. Hoe kan je met dit weer iemand zo in de steek laten.

marleen_usar schreef:Vrijdag heb ik me geërgerd maar nog steeds eigenlijk, maar ook ben ik gewoon ontstelt. We hebben lekkage het begint op zolder en lekt naar de woonkamer de vloer van mijn dochter haar slaapkamer is doorweekt. We belden een bedrijf die had hele goede recensies en vrijdag kwam er al vroeg iemand langs.
Die keek eerst boven en toen liep hij om naar de achter tuin, hij keek omhoog daar heb ik mijn ladder voor nodig die haal ik even.
Hij is nu nog bezig om hem te halen, hij reed gewoon snel weg. Hoe kan je met dit weer iemand zo in de steek laten.
deksel schreef:Ik kom thuis van een nachtje weg, heeft mijn vriend besloten eigenhandig de badkamer te verbouwen zonder te overleggen met mij. We kunnen zeer waarschijnlijk tot en met eind deze week niet douchen. Hoe haal je het in je hoofd om dat te gaan doen zonder dit met degene te bespreken die ook in hetzelfde huis woont???? Echt ongelofelijk

Wat een onzin!
marleen_88 schreef:Vervelend dat er zo'n hoop mensen last van hebben, succes!
Zo te lezen ben ik een van de weinigen die geen last heeft van de klok verzetten.
Suzanne F. schreef:Bloodymary schreef:Geloof best dat mensen er last van hebben, maar vraag me af of het niet vooral in hun hoofd zit. Kom op, het is maar een uurtje. Hoe doe je dat dan met echt tijdsverschil na een verre reis.
Niet. Dat trek ik dus niet. Dan ben ik er echt letterlijk ziek van.
En ik moet natuurlijk weer bruin, terwijl 90% van de caps zwart of blauw is.