Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette0

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:42

De intro song van een serie die ik kijk is voor de tweede keer veranderd. Niet het lied zelf, maar hoe het gezongen wordt. En het wordt alleen maar lelijker. _-:(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:43

Lisette0 schreef:
De intro song van een serie die ik kijk is voor de tweede keer veranderd. Niet het lied zelf, maar hoe het gezongen wordt. En het wordt alleen maar lelijker. _-:(

Outlander?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:51

Er heeft hier denk ik net zeker 15-20min. een politie helikopter boven het huis/wijk heen gehangen, wat een pokke geluid blijft dat.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:01

Suzanne F. schreef:
Lisette0 schreef:

Outlander?

Was ook meteen mijn gok. Dan kan je lol op want die verandert elk seizoen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:07

Ik moest ook gelijj denken aan Outlander haha! :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:11

Raya11 schreef:
Ben echt zo boos op mezelf. 2 dagen een nieuwe telefoon omdat de vorige keihard op z'n scherm beland is en kapot is. Super voorzichtig met die nieuwe, wil even buiten in de zon zitten doe de telefoon voorzichtig schuin in de zak van mijn badjas maar op het moment dat ik ga zitten valt ie er uit.
Ik heb een verzekering erbij afgesloten die ook valschade verzekerd maar in de polis staat bij eigen schuld geldt dit niet. Dus ik koop een budgetvriendelijke telefoon en binnen een week zit er een scheur in.
Waarom moeten die telefoons ook zo vreselijk groot én glad gemaakt worden tegenwoordig.
Zit al totaal niet lekker in mijn vel, dan kan dit er ook nog wel even bij. Fml |(

Zou het nog onder je inboedel verzekering kunnen vallen of zeg ik dan wat geks?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:43

Alja schreef:
Miss in de stad waar ik dichtbij woont waar grotere garages zijn met meer mankrachten in dienst.
Hoe zit het bij jou?

Ik zag bij mijn garage online dat er nog plekken zijn als je een afspraak wil maken (ze hebben zo'n module dat je zelf een tijdslot kunt inboeken), maar het ligt aan wanneer de berger de auto gaat brengen. En dat kon nog weleens even gaan duren zei de monteur van de pechhulp.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:45

Suzanne F. schreef:
Lisette0 schreef:

Outlander?

Ja! Haha. :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:55

flooooo schreef:
Mo_86 schreef:
De auto is het zeker nog meer dan waard, ook is het absoluut onmogelijk voor dat geld een vergelijkbare auto te kopen. Ik snap wel heel goed de afweging hoor en onze vorige auto zou bij dit bedrag absoluut weg zijn gegaan. Deze is een bijzondere uitvoering met heel veel opties dus dan is het ogen dicht en betalen haha. Dan kan ie hopelijk nog heel veel jaren mee. Deze auto’s staan er ook om bekend redelijk onverwoestbaar te zijn dus hopelijk hebben we nog even :D

En om on topic te blijven: ik ga de deur uit, regen dus waterdichte jas aan. Is het vies warm buiten. Zweet me kapot nu het droog is met m’n jas. Maar het is tenminste wel droog

Een Volvo? :D

Yep.

Mijn ergernis: ik ben al maanden niet ziek geweest en precies nu ik deze week begin met m’n nieuwe baan is het raak. M’n holtes beginnen verstopt te raken en daar krijg ik altijd enorme hoofdpijn van. En nog meer ellende in aantocht. Daar zijn we nu dus. Uit ervaring weet ik dat als dit doorzet ik over een paar dagen plat lig… Wat een beroerde timing…

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:57

Het feit dat wij en buren al weken bij de woningstichting aan de telefoonhangen dat de deur van de flat kapot is en 24/7 open blijft staan. Wij constant vage figuren in het trappenhuis hebben hangen..

En nu is er bij de buren ingebroken..

Voel mij even totaal niet veilig meer -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 22:34

Jakkes Biebz, dat is inderdaad niet niks..

Mijn moeder. Ik snap dat je op je ziel getrapt bent, maar ze loopt nu al goed ruim een week te chagrijnen en iedereen dood te zwijgen. Moeten wij eens een halve dag proberen, dan krijgen we de wind van voren dat we ons niet zo aan moeten stellen. Had verwacht dat samen wonen met mijn zus en zwager het probleem zou zijn, maar mijn ouders zijn gewoon 10 keer zo erg. Kinderachtig gedrag.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 00:40

Ik zou echt eens wat zakelijker moeten worden en minder vrijgevig, want daar wordt soms echt misbruik van gemaakt #)
Heeft iemand een spoedcursus "business bitch" worden ofzo? :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 01:36

Les 1: 'nee.'

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 05:44

Het is te vroeg om na te denken… Maar ik moet er echt uit, want over een half uur moet ik de deur uit naar kantoor }:0

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 06:27

Hutcherson schreef:
Les 1: 'nee.'

:')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 06:45

Vannacht om half vier er nog uit geweest omdat ik dacht dat er een paard vast lag. Ik moet echt eens gaan investeren in een stalcamera

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 06:49

De motor van mijn vriend startte niet. Nu ga ik een 45 min te vroeg op mijn werk zijn :O

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 07:09

Sintara schreef:
De motor van mijn vriend startte niet. Nu ga ik een 45 min te vroeg op mijn werk zijn :O

Je bent in ieder geval optijd :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 07:12

Enorme file op de A50. Ongeluk, hopelijk zonder gewonden.

Vind t wel balen dat ik nu te laat ga komen op mijn werk, en dat vind ik weer vervelend van mezelf omdat het maar werk is :').

En dan die poedersuiker die overal tussendoor schieten, het is al opletten, word je ook nog eens links en rechts voorbij geknald.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 07:43

Ik kan maar niet warm worden, en ben het huis nog niet eens uit :') hopen dat het lokaal op school een beetje warm is, anders doe ik 2 schilderschorten aan :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 07:48

Ik ben weer terug van een weekend bij mijn vriend en wat is dat toch lastig. Liefst zou ik morgen mijn huis te koop zetten en naar daar vertrekken... Maar ik heb hier de baan van mijn leven met een hoop luxe, zekerheid en flexibiliteit wat ik zeker niet meer ga vinden.

Mijn hart schreeuwt gaan maar mijn hoofd (en mijn moeder :Y) ) zeggen niet doen. We zijn nu 1,5 jaar samen en hij heeft een boerderij dus komt nooit mijn kant op en dat zou ik ook niet willen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik moet gaan, als het niks wordt kom ik toch wel op mijn pootjes terecht. Lastige keuzes allemaal

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 08:03

Moe, koud, pijn, chagrijnig, geen zin om te werken en file op de snelweg. Dit wordt mijn dag :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 08:30

Schuur_ schreef:
Ik ben weer terug van een weekend bij mijn vriend en wat is dat toch lastig. Liefst zou ik morgen mijn huis te koop zetten en naar daar vertrekken... Maar ik heb hier de baan van mijn leven met een hoop luxe, zekerheid en flexibiliteit wat ik zeker niet meer ga vinden.

Mijn hart schreeuwt gaan maar mijn hoofd (en mijn moeder :Y) ) zeggen niet doen. We zijn nu 1,5 jaar samen en hij heeft een boerderij dus komt nooit mijn kant op en dat zou ik ook niet willen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik moet gaan, als het niks wordt kom ik toch wel op mijn pootjes terecht. Lastige keuzes allemaal

Hoe ver woont hij van je werk? Kan je (deels) thuiswerken? Heeft je werk andere vestigingen dichterbij hem?

charrr91 schreef:
Moe, koud, pijn, chagrijnig, geen zin om te werken en file op de snelweg. Dit wordt mijn dag :+

Dit vat ongeveer mijn ochtend samen ja :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 08:50

Voor niks naar kantoor gegaan, want ik werd net gebeld. Meeting gaat niet door, omdat de dame die ik zou spreken ziek is.

Heel vervelend voor haar uiteraard, alleen is dit gesprek imo al pure tijdverspilling dus mijn humeur is tot het dieptepunt gedaald.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 09:26

_San87_ schreef:
Enorme file op de A50. Ongeluk, hopelijk zonder gewonden.

Vind t wel balen dat ik nu te laat ga komen op mijn werk, en dat vind ik weer vervelend van mezelf omdat het maar werk is :').

En dan die poedersuiker die overal tussendoor schieten, het is al opletten, word je ook nog eens links en rechts voorbij geknald.

Hier ook last van die file... Heb 1 uur en 10 minuten gedaan over een stuk wat 30 minuten zou moeten zijn..
30 minuten daarvan was over een kilometer of 7...