Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raya11 schreef:Ben echt zo boos op mezelf. 2 dagen een nieuwe telefoon omdat de vorige keihard op z'n scherm beland is en kapot is. Super voorzichtig met die nieuwe, wil even buiten in de zon zitten doe de telefoon voorzichtig schuin in de zak van mijn badjas maar op het moment dat ik ga zitten valt ie er uit.
Ik heb een verzekering erbij afgesloten die ook valschade verzekerd maar in de polis staat bij eigen schuld geldt dit niet. Dus ik koop een budgetvriendelijke telefoon en binnen een week zit er een scheur in.
Waarom moeten die telefoons ook zo vreselijk groot én glad gemaakt worden tegenwoordig.
Zit al totaal niet lekker in mijn vel, dan kan dit er ook nog wel even bij. Fml
Alja schreef:Miss in de stad waar ik dichtbij woont waar grotere garages zijn met meer mankrachten in dienst.
Hoe zit het bij jou?
flooooo schreef:Mo_86 schreef:De auto is het zeker nog meer dan waard, ook is het absoluut onmogelijk voor dat geld een vergelijkbare auto te kopen. Ik snap wel heel goed de afweging hoor en onze vorige auto zou bij dit bedrag absoluut weg zijn gegaan. Deze is een bijzondere uitvoering met heel veel opties dus dan is het ogen dicht en betalen haha. Dan kan ie hopelijk nog heel veel jaren mee. Deze auto’s staan er ook om bekend redelijk onverwoestbaar te zijn dus hopelijk hebben we nog even
En om on topic te blijven: ik ga de deur uit, regen dus waterdichte jas aan. Is het vies warm buiten. Zweet me kapot nu het droog is met m’n jas. Maar het is tenminste wel droog
Een Volvo?
Schuur_ schreef:Ik ben weer terug van een weekend bij mijn vriend en wat is dat toch lastig. Liefst zou ik morgen mijn huis te koop zetten en naar daar vertrekken... Maar ik heb hier de baan van mijn leven met een hoop luxe, zekerheid en flexibiliteit wat ik zeker niet meer ga vinden.
Mijn hart schreeuwt gaan maar mijn hoofd (en mijn moeder) zeggen niet doen. We zijn nu 1,5 jaar samen en hij heeft een boerderij dus komt nooit mijn kant op en dat zou ik ook niet willen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik moet gaan, als het niks wordt kom ik toch wel op mijn pootjes terecht. Lastige keuzes allemaal
charrr91 schreef:Moe, koud, pijn, chagrijnig, geen zin om te werken en file op de snelweg. Dit wordt mijn dag
_San87_ schreef:Enorme file op de A50. Ongeluk, hopelijk zonder gewonden.
Vind t wel balen dat ik nu te laat ga komen op mijn werk, en dat vind ik weer vervelend van mezelf omdat het maar werk is.
En dan die poedersuiker die overal tussendoor schieten, het is al opletten, word je ook nog eens links en rechts voorbij geknald.