fjordjes schreef:-22 kg!
Wauw gefeliciteerd zeg! Mag je apetrots op zijn hoor!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imaudy schreef:Dat is wel een heel stoer veulen. Ik heb een hele lieve smid en de ponies worden altijd makkelijk bij hem, maar beide hebben in het begin het de smid knap lastig gemaakt.
luuntje schreef:Ah zo lief die foto’s van katten, honden en een veulen.
Hogedrukreiniger gebruiken kan veel voldoening geven. Ben je zelf nog schoon?
Morgen gaan de mannen verhuizen.
Zijn 16 weken.
[ Afbeelding ]
Kimberley_ schreef:
Little_Gift schreef:Shenavallie schreef:Wat een heerlijke start van de ochtend: ik word blij van alle positieve berichten in dit topic en de gezellige dierenfoto's!![]()
@ Konstantine: Klopt, mijn man en ik worden Opa en Oma!Ik heb altijd gezegd dat het me gaaf lijkt om dat voor mijn 50e te worden (niet dat ik daar invloed op zou hebben
). Dat is bijna gelukt, want als het geboren wordt, dan is het maar 2 maandjes later.
![]()
@ Little_Gift: Wat een vrolijke boel, die ukkies! Dat is toch duizendmaal leuker om naar te kijken dan naar de televisie.
Zooo waaar!!
Ik geniet zoooo ontzettend van die kleintjes! Het valt niet te beschrijven wat die diertjes voor me betekenen en hoe ze de wereld zoveel mooier maken![]()
Wat fijn dat je "wens" dan ook nog in vervulling gaat zeg van oma worden voor je 50 want eigenlijk ben je nu al oma hé, het kleintje "is" er al hé, dan nog niet geboren maar wel al aanwezig en volop aan het groeien hé![]()
Zo blij voor je, gefeliciteerd!