Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Too much info ergernissorry voor de heren
Spoiler:
ik ga slapen met bh aan want ik krijg de sluiting dus echt niet los
deksel schreef:Telpeva schreef:Too much info ergernissorry voor de heren
Spoiler:
ik ga slapen met bh aan want ik krijg de sluiting dus echt niet los
Maar hoe ga je hem morgen dan loskrijgen? Of blijft deze de rest van je leven bij je?
Sintara schreef:Je kunt ook je bandjes omlaag en uit doen en dan de rest draaien tot je de sluiting voor hebt
fohadie schreef:Sintara schreef:Je kunt ook je bandjes omlaag en uit doen en dan de rest draaien tot je de sluiting voor hebt
Zo doe ik het altijd, zowel aan als uit. Maar er zijn dus echt mensen die het zonder kijken vast krijgen?voorsluitingen vind ik niet fijn zitten.
Hier heel slecht geslapen, maar zal vast niet de enige zijn.
fohadie schreef:Sintara schreef:Je kunt ook je bandjes omlaag en uit doen en dan de rest draaien tot je de sluiting voor hebt
Zo doe ik het altijd, zowel aan als uit. Maar er zijn dus echt mensen die het zonder kijken vast krijgen?voorsluitingen vind ik niet fijn zitten.
Hier heel slecht geslapen, maar zal vast niet de enige zijn.
nevica schreef:Fly_high schreef:Ik kan een normale bh niet eens omdraaien, laat staan over mijn hoofd aantrekken, daar zit het toch te strak voor
Bh's horen niet zo strak te zitten hoor, dan heb je echt een andere maat nodig!
nevica schreef:Fly_high schreef:Ik kan een normale bh niet eens omdraaien, laat staan over mijn hoofd aantrekken, daar zit het toch te strak voor
Bh's horen niet zo strak te zitten hoor, dan heb je echt een andere maat nodig!
Captain schreef:Vast red ik ook niet, gewoon vastmaken op buik en vervolgens omschuiven.
Los lukt wel.
MarlindeRooz schreef:Captain schreef:Vast red ik ook niet, gewoon vastmaken op buik en vervolgens omschuiven.
Los lukt wel.
Same
En sport bh’s heb ik zonder sluiting dat is altijd een hele ellende om ze uit te krijgen.