Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:18

Op sta ik daar niet heel negatief in, maar om er gelijk mee te beginnen vind ik dan weer wat vlug.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:23

Zonnetje81 schreef:
Ja die open relatie kom je heel veel tegen dat ik denk whut 1tje vinden is al moeilijk en dan wil je er nog iemand bij? :+

Dat zou meer polyamorie zijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:24

Ailill schreef:
Op sta ik daar niet heel negatief in, maar om er gelijk mee te beginnen vind ik dan weer wat vlug.

Tja, zo stond ik er dus ook in. Absoluut geen relatie willen en anders open. Maar dat was idd echt te vlug. Zelfs het Swingen hebben we nooit opgepakt. Erover praten prima, clubbezoek prima, maar echt aansluiten bij een stel? Nope.

Hopelijk in het voorjaar weer verder ontdekken, eerst ff mezelf weer vinden :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:33

Eens. Mijn ex en ik hadden ook vooraf besproken om ooit open te gaan. Na bijna 5 jaar waren we dat nog niet.

Maar het lijkt wel meer de standaard.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:53

fleurtjeuh schreef:
Ailill schreef:
Hier ook niet echt een apper.

Paar jaar terug online een leuke match, maar ik kreeg bij ieder (kort) appje een gesproken reactie van 2/3 minuten. Inclusief beeld :+

Oh god, de horror!
Ik heb echt een hekel aan spraak berichten, heb mn geluid altijd uit staan.
Typ gewoon wat je wil :')
En dan ook nog beeld erbij..
Was diegene amateur vlogger ofzo? :')

Even een les die ik ook laatst pas leerde...haha ( ik heb overigens ook echt een t*ring hekel aan spraakberichten)
Je hoeft je geluid niet aan te hebben. Je kunt bij een spraakbericht gewoon je telefoon tegen je oor houden.....

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 13:11

Whatsapp kan tegenwoordig spraakberichten omzetten in tekst ;-) Voor degenen die er een hekel aan hebben wel zo fijn denk ik.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 13:15

Hier aankomende zaterdag een date sinds echt een hele lange tijd, vind t echt retespannend :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 13:30

Spraakberichten werken slecht bij mij. Onthou toch niet wat er gezegd is dus moet al meerdere keren luisteren. Plus idd niet altijd af te luisteren. Vriend stuurt ze vaak, hij vind het veel makkelijker om ff snel tussendoor te doen. Helemaal prima. Zelf nog nooit 1 verstuurd.
(Werk stuurt ze ook weleens maar dan is het dus lastiger wanneer er meerdere opdrachten in verwerkt zitten :Y) )

Heel veel plezier Yonker! Wat gaan jullie doen?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 13:54

Bij spraakberichten kun je je telefoon ook gewoon aan je oor doen, hoor je het zoals je aan het bellen bent, dus kan niemand meeluisteren..

Mijn vriend is nog meer een beller/apper dan ik, ik ben vooral een apper en wij kunnen ook wel de hele dag door appen :j Heel fijn :D Soms ook wel onzinnig hoor, zitten we beide in de auto naar huis en dan bellen.. Terwijl we elkaar binnen een half uur thuis zien :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 14:25

fleurtjeuh schreef:
Ailill schreef:
Hier ook niet echt een apper.

Paar jaar terug online een leuke match, maar ik kreeg bij ieder (kort) appje een gesproken reactie van 2/3 minuten. Inclusief beeld :+

Oh god, de horror!
Ik heb echt een hekel aan spraak berichten, heb mn geluid altijd uit staan.
Typ gewoon wat je wil :')
En dan ook nog beeld erbij..
Was diegene amateur vlogger ofzo? :')

Als ik een echte boodschap heb doe ik spraakbericht. Heerlijk voor dyslexia's zoals ik. Reden dat ik meestal kort maar krachtig schrijf in appjes.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 14:58

Kort maar krachtig is fijn. Meestal heel duidelijk.

Maar onlangs heb ik toch het gevaar van appen ervaren. Je kan het heel anders interpreteren.

Prima om elkaar ff op de hoogte te houden of simpele dingen, maar wanneer emoties hoog zitten niet zo heel erg handig.

Geloof trouwens dat dit wel algemeen bekend is, maar dacht er zelf een beetje makkelijk over dat dit alsnog prima werkt :') |o :)*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 15:21

We gaan een hapje eten/borrelen. Normaal ben ik daar niet zo van maar ivm mijn zoontje is daten al een stuk lastiger dat we t maar gelijk goed doen. Ik denk dat het sowieso wel klikt al is t maar vriendschappelijk en zo niet ben ik ook zo weer weg :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 20:48

Ik hou echt van spraakberichten zolang ze niet te lang zijn, en ik ben ook echt een apper haha.

@Ailil, klopt, of open relatie, of bdsm typjes, of andere rare dingen, ik haat daten echt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:04

Ik kom even binnenvallen. Wat zouden jullie doen?

Ik zou vandaag een eerste date hebben. Op whatsapp klikt het leuk en we wisselen ook spraakmemo's uit. Hij is wel erg van de kus smiley (die met dat hartje) en de xx. Ben ik niet zo van maar dacht: ik probeer er doorheen te kijken.

Ik appte vanmorgen of hij nog zin heeft in vanmiddag (met een smiley).
Krijg ik terug dat hij naar het ziekenhuis is want zijn moeder is opgenomen. Familie voor gaat maar dat hij me wel graag wil leren kennen.

Dat kan natuurlijk. Maar ik heb ook echt al genoeg teleurstellingen meegemaakt en smoesjes... Dus heb geen zin om hier ook weer in te trappen...

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:09

Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:14

Ik ook, maar als hij geen pogingen doet om een nieuwe date te plannen zou ik het afkappen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:18

Als je al langer op de apps zit dan kom je veel eikels tegen. Je zou het bijna vergeten, maar eerlijke mannen bestaan ook nog gewoon. Dus ik zou ook even afwachten of hij de komende dagen zelf met een andere datum komt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:19

Laat hem met rust voor nu, vraag hem met een dag of 2 hoe het met z'n moeder is. Een nieuwe date mag op zijn initiatief. Als hij niets laat horen, dan weet je genoeg ;)
Laatst bijgewerkt door Janine1990 op 23-02-25 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:19

capopjekop schreef:
Als je al langer op de apps zit dan kom je veel eikels tegen. Je zou het bijna vergeten, maar eerlijke mannen bestaan ook nog gewoon. Dus ik zou ook even afwachten of hij de komende dagen zelf met een andere datum komt.

Dit. Misschien over een dag of 2-3 een app met enkel de vraag hoe het met zijn moeder is, en dan de bal bij hem laten liggen....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:21

Ik heb hem sterkte gewenst en was verder eigenlijk niet van plan om zelf nog te appen... Mag vanuit hem komen.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 23:04

Ik zou hem ook het voordeel van de twijfel geven. Over 2 dagen een appje met de vraag hoe het gaat? Dan merk je vanzelf wel hoe het zit.
Er zijn een hoop rotte appels, maar zeker ook nog hoop eerlijke mooie appels :j

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:16

Ik had iets soortgelijks toen een paar weken geleden onze eerste date ivm persoonlijke omstandigheden last minute af werd gezegd. Ik kreeg vanuit hier toen ook het advies het voordeel van de twijfel te geven.

Inmiddels gisteren date 4 gehad en date 5 staat voor donderdag gepland :D Ik ben dus erg blij dat ik hem het voordeel van de twijfel heb gegeven haha :)

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:25

Voordeel van de twijfel zou ik ook zeker geven, ik heb vroeger ooit eens aan de andere kant van die kwestie gestaan (aka ik had een autoaccident de dag van de date zelf) en de persoon toen was ook wat wantrouwend omdat ik liet weten dat ik een accident had gehad onderweg naar daar, maar heeft me toen de dag zelf nog een 2e kans gegeven en toen hebben we later op de dag afgesproken. Er kan altijd iets voorvallen natuurlijk dat je niet voorzien hebt.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:27

Toevallig had ik afgelopen weekend hetzelfde. Ook een eerste date die door omstandigheden niet door kon gaan en sta er nu ook zo in van, voordeel van de twijfel dus ik heb hoop dat het toch nog goedkomt :)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:18

Ik ben al ruim 2 maanden aan het appen met iemand, nog geen date gehad maar willen we beide wel alleen hij is druk met werk en de dagen dat hij kan, kon ik weer niet of andersom. Maar zoals het er nu uitziet hebben we over 2 weken eindelijk een datum geprikt!