Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Hmm, ik weet niet of ik dit zo liefdevol vind nu, er word ook geschreven over spanningen en daaropvolgend gedrag.
Ik herken veel toxisch gedrag bij de moeder, voor zover je daar echt iets over kan zeggen met dit stukje. Bijvoorbeeld, als die therapeut het goed geeft verwoord en er inderdaad sprake is geest van chanterend gedrag vind ik dat één van de grootste rode vlaggen die er is in ouders.
lor1_1984 schreef:Dat zeg ik dus ook altijd: je kunt beter spijt krijgen van het niet krijgen van kinderen dan dat je er spijt van hebt ze wel te hebben.
Je kunt ze immers moeilijk terugdouwen en ze herplaatsen is dan wel mogelijk maar levert een hoop gedoe op.
Op marktplaats zetten mag iig niet.
VuurVleugels schreef:Koper schreef:En die onvoorwaardelijke liefde die je ineens op magische wijze krijgt wanneer je kindje in je armen ligt heeft mijn moeder blijkbaar overgeslagen
Ik word altijd lichtelijk agressief van dat soort uitspraken, vooral met de benaming 'kindje' erbij. Krijg er echt kokhalsneigingen van. Het is een kind, of een baby, en that's it. Klaar nou.
Dammie schreef:Aanvullend op het advies van Koper: als het kindje nog in je buik zit, dan is het verschillende staten juist moeilijker ervan af te komen.
klopt en dat is ook een enorm taboe.Citaat:Maar man wat zijn de meeste babies lelijk zeg