Al hoorde je iedereen heel veel hoesten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Zebrastreep schreef:Dat deze leuke dag voorbij is zo genoten op de fjordenhengstenshow heerlijk weer een evenement na 2 jaar zonder na hoeven te denken over afstand houden en mondkapjes.
Al hoorde je iedereen heel veel hoestenwas het wel waard mocht ik iets opgelopen hebben
Dat is ergerlijk omdat?
Dropneus95 schreef:Waarschijnlijk mijn kruisbanden gescheurd tijdens de aller eerste bal die ik speelde tijdens een volleybal wedstrijd vandaag. Inmiddels is er niet meer op te lopen en wordt het dik en blauw. Hap gebeld, maar ik moet koelen en afwachten...
SpikkelFire schreef:Dropneus95 schreef:Waarschijnlijk mijn kruisbanden gescheurd tijdens de aller eerste bal die ik speelde tijdens een volleybal wedstrijd vandaag. Inmiddels is er niet meer op te lopen en wordt het dik en blauw. Hap gebeld, maar ik moet koelen en afwachten...
Oei, ik hoop het echt niet voor je! Hier ook iemand met gescheurde voorste kruisband en meniscus en herstel is heel lang helaas.. ik duim voor je!
Cowboy55 schreef:SpikkelFire schreef:
Oei, ik hoop het echt niet voor je! Hier ook iemand met gescheurde voorste kruisband en meniscus en herstel is heel lang helaas.. ik duim voor je!
Yup….operatie, jaar revalidatie, garantie tot de voordeur voor wat betreft serieuze sport. Ik duim mee.
_San87_ schreef:Cowboy55 schreef:
Yup….operatie, jaar revalidatie, garantie tot de voordeur voor wat betreft serieuze sport. Ik duim mee.
Ligt eraan. Mijn kruisband is gescheurd in 2016 en is dat nog steeds.
Cowboy55 schreef:SpikkelFire schreef:
Dropneus95 schreef:SpikkelFire schreef:
Citaat:Sorry voor de mogelijke negativiteit. Was niet de bedoeling. Maar enkelbraces (meervoud, ik heb er ook mee gesport) verplaatsen de druk soms ook naar knieën, heupen en/of onderrug.
Dropneus95 schreef:Ja ik ben stiekem ook een beetje bang dat, omdat ik dus niet meer door mn enkel kon gaan met dit been, daardoor mn knie het nu begeven heeft
KenJeMe schreef:luuntje schreef:Justme-lisa, onze kat is gecremeerd in Zoeterwoude bij https://www.dierenuitvaartcentrum-groenendijk.nl
Wij vonden het heel prettig.
We kregen urn, plus pootafdruk en plukje haar mee terug.
Is in Hazerswoude rijndijk!
Maar is zeker aan te bevelen.