Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:18

Dat deze leuke dag voorbij is zo genoten op de fjordenhengstenshow heerlijk weer een evenement na 2 jaar zonder na hoeven te denken over afstand houden en mondkapjes.

Al hoorde je iedereen heel veel hoesten :') was het wel waard mocht ik iets opgelopen hebben :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:23

Zebrastreep schreef:
Dat deze leuke dag voorbij is zo genoten op de fjordenhengstenshow heerlijk weer een evenement na 2 jaar zonder na hoeven te denken over afstand houden en mondkapjes.

Al hoorde je iedereen heel veel hoesten :') was het wel waard mocht ik iets opgelopen hebben :')

Dat is ergerlijk omdat? _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:29

waarom kan ik maar niet met rust gelaten worden door mijn oude vrienden? -O-

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:32

Waarschijnlijk mijn kruisbanden gescheurd tijdens de aller eerste bal die ik speelde tijdens een volleybal wedstrijd vandaag. Inmiddels is er niet meer op te lopen en wordt het dik en blauw. Hap gebeld, maar ik moet koelen en afwachten...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:38

saskiaojan schreef:
Ik heb het ook een aantal keer gelezen, maar het gaat denk ik erover waar haar wiegje heeft gestaan en dat dat niet een fijne plek is

Ah! Ja!

Ach Zeedraakje, wat verdrietig toch.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:44

Cowboy55 schreef:
Zebrastreep schreef:

Omdat het voorbij is!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:49

Niobe schreef:
Cowboy55 schreef:

Omdat het voorbij is!

Precies! Ik wil nog een keer dag ging echt zo snel :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:50

Dropneus95 schreef:
Waarschijnlijk mijn kruisbanden gescheurd tijdens de aller eerste bal die ik speelde tijdens een volleybal wedstrijd vandaag. Inmiddels is er niet meer op te lopen en wordt het dik en blauw. Hap gebeld, maar ik moet koelen en afwachten...

Oei, ik hoop het echt niet voor je! Hier ook iemand met gescheurde voorste kruisband en meniscus en herstel is heel lang helaas.. ik duim voor je!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:55

SpikkelFire schreef:
Dropneus95 schreef:

Oei, ik hoop het echt niet voor je! Hier ook iemand met gescheurde voorste kruisband en meniscus en herstel is heel lang helaas.. ik duim voor je!

Yup….operatie, jaar revalidatie, garantie tot de voordeur voor wat betreft serieuze sport. Ik duim mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:59

Cowboy55 schreef:
SpikkelFire schreef:

Yup….operatie, jaar revalidatie, garantie tot de voordeur voor wat betreft serieuze sport. Ik duim mee.

Ligt eraan. Mijn kruisband is gescheurd in 2016 en is dat nog steeds.

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:06

Saskiaojan is door voor de koelkast ;)
Inderdaad, ben echt de vreemde eend in de bijt bij mijn 'stamgezin' zeg maar. Mijn ouders en broer zijn zó anders dat ik als kind al hoopte dat op een dag zou uitkomen dat ik verwisseld was als baby (had zo'n programma gezien) en mijn echte ouders me zouden komen halen en we nog lang gelukkig zouden zijn. Ja zoals ik al zei, toen was ik nog een kind dus dan denk je zo eenvoudig hè :o
Die hoop is inmiddels wel vervlogen maar echt wennen doet de situatie nooit en door bepaalde dingen die gezegd en gedaan worden (of net niet), komt het weer even hard binnen.
Maar ach, tot nu toe overleefd en ben daardoor extra blij met mijn dieren <3

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:09

Een vulling die opnieuw uit mijn kies is gekomen...

In december gevuld, in januari er al een x uit. (Volgens 2 tandartsen gebeurd dat met dit soort vulling niet vaak) en nu opnieuw eruit gevallen. _-:( ;(

En de tandartspraktijk is zeg maar niet mijn favo place to be O:)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:11

_San87_ schreef:
Cowboy55 schreef:

Ligt eraan. Mijn kruisband is gescheurd in 2016 en is dat nog steeds.

Twee labrums in mijn rechterschouder (ik begrijp dat er 4 zijn, vergelijkbaar met de meniscus in de knie) zijn kapot sinds 1996. Ik wilde geen klassieke Europese operatie waarbij de boel helemaal werd open gesneden en de arts die het via een Amerikaanse kijkoperatie zou kunnen doen doen leek ongeïnteresseerd, dus ik heb 26 jaar een kapotte schouder.

Geen probleem, maar het gooien van een honkbal of een dartpijltje kan niet meer. Opslaan bij tennis ook niet. Na 15 minuten ‘valt mijn arm eraf’ en kan ik de arm niet eens meer optillen. 48 uur later (en flink wat paracetamol) doet ie het dan weer. Totdat ik weer probeer die dingen te doen.

Bottom line: je kunt prima leven zonder kruisband of labrums, maar qua (top)sport ben je klaar.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:39

Cowboy55 schreef:
SpikkelFire schreef:

Yup….operatie, jaar revalidatie, garantie tot de voordeur voor wat betreft serieuze sport. Ik duim mee.[/quote]

Jullie geven mij goeie hoop :')
Ik doe geen topsport. Train 1x in de week, maar speel wel 1ste klasse..
Ik heb stiekem wel de hoop in september weer te kunnen starten hoor.. enkelbanden in 2019 gescheurd. Die redden het met een brace dus ik hoop dat dit ook snel besluit weer redelijk normaal te doen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:47

Dropneus95 schreef:
SpikkelFire schreef:

Jullie geven mij goeie hoop :')
Ik doe geen topsport. Train 1x in de week, maar speel wel 1ste klasse..
Ik heb stiekem wel de hoop in september weer te kunnen starten hoor.. enkelbanden in 2019 gescheurd. Die redden het met een brace dus ik hoop dat dit ook snel besluit weer redelijk normaal te doen[/quote]

Sorry voor de mogelijke negativiteit. Was niet de bedoeling. Maar enkelbraces (meervoud, ik heb er ook mee gesport) verplaatsen de druk soms ook naar knieën, heupen en/of onderrug.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:50

Citaat:
Sorry voor de mogelijke negativiteit. Was niet de bedoeling. Maar enkelbraces (meervoud, ik heb er ook mee gesport) verplaatsen de druk soms ook naar knieën, heupen en/of onderrug.

Ja ik ben stiekem ook een beetje bang dat, omdat ik dus niet meer door mn enkel kon gaan met dit been, daardoor mn knie het nu begeven heeft :\

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:54

Dropneus95 schreef:
Ja ik ben stiekem ook een beetje bang dat, omdat ik dus niet meer door mn enkel kon gaan met dit been, daardoor mn knie het nu begeven heeft :

Dat is in elk geval het risico ja, hoewel ik het zelf nooit gehad heb. Wacht ff af, koel de boel en wacht af wat het ziekenhuis zegt. De zwelling moet er in elk geval uit. Tip: vraag naar de sportpoli. Daar zijn ze net wat geavanceerder dan met oude mensen zoals ik. :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 06:37

Ik vind het veel te vroeg. Waarom wilde ik ook al weer op wedstrijd 8)7

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 06:45

KenJeMe schreef:
luuntje schreef:
Justme-lisa, onze kat is gecremeerd in Zoeterwoude bij https://www.dierenuitvaartcentrum-groenendijk.nl
Wij vonden het heel prettig.
We kregen urn, plus pootafdruk en plukje haar mee terug.

Is in Hazerswoude rijndijk!
Maar is zeker aan te bevelen.

Dankjewel, ik ga hem even bekijken

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 06:53

F1.... :Z

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 06:58

Nog steeds de griep, en ik voel een koortsblaar aankomen. Blegh al dag 4 plat op bed.
Vannacht ook super raar “gedroomd” ik geloof dat ik tussen wakker en slapen inzat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:08

Vandaag weer dozen uitpakken en opruimen. Wassen etc. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:13

Ik wil voor 9 uur zwemmen.
Maar ik wil mijn bed niet uit -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:14

MarlindeRooz schreef:
Vandaag weer dozen uitpakken en opruimen. Wassen etc. :=

Maar je bent wel lekker verhuis! Fijn toch?

Ik heb gisteren avond in mijn hondje geknipt. Ze moest gehecht worden. Echt, zo stom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:36

Combioven die nog 2,5 maand moet meegaan en sinds enkele dagen rammelt alsof je een doos glazen stevig door elkaar schud. Alsjeblief, ik ga jou echt zo hard nodig hebben als mijn keuken er uit gaat.