Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Moestuin schreef:Ruzie met mijn man. Ik heb tegen een verkeersbord gezeten. Paal staat flink scheef. Ik vond dat de politie moest gebeld worden en man vond dat ik moest maken dat ik snel weg was
Ik zou niet de politie bellen, wel even fotootje maken en dan de gemeente inlichten.
saskiaojan schreef:Moestuin schreef:Ruzie met mijn man. Ik heb tegen een verkeersbord gezeten. Paal staat flink scheef. Ik vond dat de politie moest gebeld worden en man vond dat ik moest maken dat ik snel weg was
Ik zou niet de politie bellen, wel even fotootje maken en dan de gemeente inlichten.
DuoPenotti schreef:In Nederland moet je het ook melden. Of het vaak gedaan word is wat anders
https://www.112schade.nl/nieuws/wat-zij ... meubilair/
miereneter schreef:Cowboy55 schreef:Louis van Gaal. Ga voetbaltrainer spelen met een team dat mijn dode oma ook nog succesvol zou kunnen coachen en bemoei je niet met politiek en volksgezondheid, mislukte demagoog.
![]()
Gelukkig en terecht wordt hij niet al te serieus genomen over het algemeen, buiten voetbalzaken dan.
Cowboy55 schreef:Louis van Gaal. Ga voetbaltrainer spelen met een team dat mijn dode oma ook nog succesvol zou kunnen coachen en bemoei je niet met politiek en volksgezondheid, mislukte demagoog.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil eigenlijk een rondje wandelen (en een pakketje ophalen) maar de sinterklaasintocht is letterlijk voor mijn huis en ik wil er absoluut niet doorheen want ik haat kinderen en lawaai.
Stok meenemen om ze van je af te slaan.