Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Relaxed schreef:Als dat dan ergens op de cariben gebeurd hoor je mij niet klagen
Wat maakt het uit wáár je op een schip op zee voor onbepaalde tijd in quarantaine moet blijven?? Ook gaan je andere verplichtingen door. Of ben je daar dan fijn vanaf in jouw belevening?!
Morrie schreef:Echwel schreef:Nou met dit weer is het geen kramperen hoor
Echt te lekker
En in Nederland is zoveel moois te kijken ook mooie kerken enz
in Nederland heeft alles al wel gezien en verder vinden we het overal hetzelfde, groene weilanden met zwart-witte koeien hebben we thuis ook.
Hij wilde alleen naar Groningen en het is Friesland geworden, want ik wil alleen een camping met privé sanitair en ik wil eigenlijk alleen naar Brabant (want daar voel ik me het beste thuis). Consessies dus. We hebben tot nu toe de geplande duur van een vakantie nooit gehaald en komen altijd eerder terug, ben benieuwd hoe lang we het nu volhouden....
Echwel schreef:Wij ook stoute schoenen aangetrokken en met.camper 10km verderop gaan staan
Effe vitD opdoen
Huertecilla schreef:Neonlight schreef:Tja, worden we niet ziek van corona verzinnen ze hier wat anders, ecoli in het drinkwater.
Voor noodgevallen en indien je die apparaten hebt; het water uit de airco en de luchtontvochtiger is ´gedestileerd´ water. Met een vers luchtfilter is het drinkbaar en gratis.
Huertecilla schreef:Sclimpre schreef:Gedistilleerd water is niet drinkbaar !
Waarom niet?
Huertecilla schreef:Sclimpre schreef:Gedistilleerd water is niet drinkbaar !
Waarom niet?
Is condens: H20, meer niet. Direct opgevangen regenwater is vuiler.