Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:52

Marije_1997 schreef:
nicole_floor schreef:
Jaa dat is een beetje apart.

Ach ja ik ga er ook niets van zeggen. En m'n ramen blijven open. Maar word een kort nachtje, alweer Hahaha als het goed is moeten ze voor 10 uur de bende uit zetten. Dus ze hebben nog een klein kwartier.

Tja dat is het nadeel van leven op t platte land -O-
Hier gingen de buren vorig jaar om 2 uur s’nachts doordeweeks balen wikkelen. Gelukkig is dat 1x per jaar maar wel erg irritant

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:57

Jaa Hier komt de loonwerker ook wel eens om 1 uur snachts maishakslen of om 6 uur sochtends mest injecteren. Dit is een drukke periode voor hun dusja.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:58

nicole_floor schreef:
Jaa Hier komt de loonwerker ook wel eens om 1 uur snachts maishakslen of om 6 uur sochtends mest injecteren. Dit is een drukke periode voor hun dusja.

Indd, ach op het platte land heb je af en toe last van loonwerkers die snachts doorgaan en in de stad weer van dronken schreeuwende mensen oid

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:05

2 aardbeien in stukjes gesneden en 3x in m'n vingers gesneden. Gaat niet goed hoor. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:07

LiannePuthzy schreef:
nicole_floor schreef:

Indd, ach op het platte land heb je af en toe last van loonwerkers die snachts doorgaan en in de stad weer van dronken schreeuwende mensen oid

Of je woont in een klein dorpje met veel boeren en loonwerkers en je hebt beide :') Maar die heb ik beide liever dan mijn buurman. De trekkers en dronken lui word ik 2 tellen wakker van, maar slaap daarna weer door. Vrachtwagens hoor ik niet eens meer, maar dat is wel een irritatie. Ik woon aan straat 1, achter mij is het industrieterrein en ook een doorlopende weg daar doorheen. Op de een of andere manier rijden alle vrachtwagens door deze straat om aan het einde van de weg terug te draaien naar het industrieterrein.

Die vrachtwagens passen bijna niet door de straat heen hier, maar blijkbaar geven alle navigatiesystemen dit aan....

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:11

LiannePuthzy schreef:

Yep, helaas woon ik bij het centrum en hier wordt geregeld geschreeuwd snachts. Vreselijk irritant.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:31

LiannePuthzy schreef:
nicole_floor schreef:

Helaas hebben we hier ook wel eens dronkende schreeuwde mensen. _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:32

Dat een vriend van mijn vriend en mij zo veel gelijkenissen toont met mijn ex-vriend dat het een beetje eng begint te worden... Misschien begin ik gewoon paranoia te raken :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 23:05

Dat ik weer super veel geld heb uitgegeven aan een meubelstuk dat niet doet wat ik wil. Eerst die tuinset die niet eens correct geleverd kan worden en nu een keukenkast die gewoon omvalt als ik twee lades tegelijk open wil.

En door dit gezeik lig ik weer veel te laat in bed en ben ik morgen nog steeds niet van die vreselijke projectgroep af die heel mijn studie vergalt.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 23:24

Dat het niet lukt om mijn emoties te tonen. En dat ik niet weet wat ik tegen mijn zus moet zeggen (ze ligt op sterven). Baal er zo van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 23:27

MoniekJ schreef:
Dat het niet lukt om mijn emoties te tonen. En dat ik niet weet wat ik tegen mijn zus moet zeggen (ze ligt op sterven). Baal er zo van.
Soms is niets zeggen, maar er alleen maar ‘zijn’ ook goed. Heel veel sterkte! :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:07

Hoe ik in vredesnaam de groene verf van mijn nagelriemen ga krijgen voor woensdag sollicitatie gesprek. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:08

Marcella schreef:
Hoe ik in vredesnaam de groene verf van mijn nagelriemen ga krijgen voor woensdag sollicitatie gesprek. :=

Terpetine op een wattenstaafje en onder je nagels gaan pulken :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:14

Leuk is de waterput van een buurboer op 8 meter van de voordeur hebben.En dus al 2 zomers dag en later ook de nacht de waterpomp aan.Compleet met geronk,blauwe walmen en diesellucht als de pomp weer op start.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:18

Loeky01 schreef:
Marcella schreef:

+:)+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 00:19

Dat ik niet kan slapen omdat ik weer eens veel te druk ben in mijn hoofd.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 01:36

Loeky01 schreef:
Marcella schreef:

Even met je handen in de soda.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 06:50

nicole_floor schreef:

Nah ja dat kan ik handelen. Maar deze buren doen door de weeks helemaal niets. Ja pas savonds laat. En in het weekend. Tuurlijk boeren hebben geen weekend. Maar rekening houden met de mensen om je heen en een trekker zo neer zetten dat mensen er last van hebben is echt irritant hahaha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 08:17

Slecht geslapen + pijn = pesthumeur en ik moet zo een aantal uurtjes werken. Joepie.. misschien een goede dag om eens de rem er op te houden.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 08:33

Dat ik echt een helsdossier krijg toegewezen van mijn manager _O- >;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 08:41

__Sannne schreef:
Hoe belachelijk weinig mensen het verschil tussen een WA verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering weten. En dan ook nog juridisch advies proberen te geven. Mijn hemel.

Naast dit ook dat mensen telkens roepen dat een contract via een notaris moet, omdat het anders niet geldig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 08:43

MyWishMax schreef:
__Sannne schreef:
Hoe belachelijk weinig mensen het verschil tussen een WA verzekering en een aansprakelijkheidsverzekering weten. En dan ook nog juridisch advies proberen te geven. Mijn hemel.

Naast dit ook dat mensen telkens roepen dat een contract via een notaris moet, omdat het anders niet geldig is.

Kan toch ook via een advocaat? Tenminste contracten van bedrijven worden vaak opgesteld door een bedrijfsadvocaat.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 08:49

Alles kan, maar een contract tussen twee particulieren/partijen is ook gewoon geldig hoor. Dat bedrijven het vaak via een advocaat doen (eigenlijk nog vaker via een jurist) is omdat de bepalingen wel rechtsgeldig moeten zijn. Dan is het handiger als je iemand het contract laat opstellen of nakijken die ervoor geleerd heeft. Maar dat is geen verplichting.

Maar als jij gewoon een koopcontract voor een paard wilt opstellen kan dat helemaal niet alleen maar via een notaris.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 09:36

Dat mensen sinds de versoepeling van de lockdown alles maar de wind in gooien.. :?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 09:44

Dat mijn manager altijd dingen in zijn hoofd verzint en het dan niet (goed) naar mij en collega's communiceert :roll:
Kan geen gedachtes lezen hoor.