Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet zeker dat we hem ook wel voor 150 hadden meegenomen maar tja dan zeg je toch geen nee tegen 50 euro eraf
Maar kan dus maar beter geen tweedehands voor mezelf kopen, al zoveel miskopen inmiddels..

Daphne__ schreef:Ja, ik kreeg een betaalverzoek via marktplaats waar het verzenden bij in zat. Stond de prijs van het verzenden en dan wat de verkoper ontvangt. Direct na het betalen kreeg ik de track & trace via marktplaats.
Ik wacht vandaag nog tot 6 Uur en dan stuur ik hem bericht dat ik het morgen kom ophalen. Hij zei immers dat hij vandaag voor een ander kon verzenden, dus als hij mijn pakketje vandaag niet opstuurt, dan is het gewoon onwil..
)
Kans dat hij niet open doet als ik zeg dat ik morgen kom, via m'n gewone account, is wel groot idd.
Maandag is prima. Maar weer is er niks verstuurd en hij stuurt ook geen berichtje, van sorry, weer niet gelukt. Maar wel nieuwe advertenties plaatsen en binnen 5 minuten reageren op de andere advertentie.
Seventeen schreef:Ik ben waarschijnlijk opgelicht... Heeft iemand tips met betrekking tot het vinden van deze persoon? Heb zijn naam en bankrekeningnummer, maar zou graag m'n zaak iets sterker maken![]()
Maar ik ben niet bepaald lid van het FBI-team haha.