Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:30

Volgens mij gaat dat niet omdat het gekoppeld is aan je 06. Daarom dat de instructies zeggen: nieuwe SIM.

Anders mailen naar ze? Zou het anders ook niet weten.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:00

Mailen heeft geen enkele zin... Ik ben ook geblokkeerd, geen idee waarom. Maar als je eenmaal geblokkeerd bent krijg je je account ook niet meer terug. En ze vertellen je ook niet waarom je bent geblokkeerd, dus de klantenservice is fantastisch :')
De enige optie is een ander telefoonnummer, volgens mij.

CalipsoLover

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:14

Ja je vind ook nergens een e-mail adres. Ik ga ervan uit dat er een aantal zure mannen mij gemeld hebben omdat ik niet heb geantwoord of zo. Jammer dan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:21

Oeh, ik heb toch zomaar morgen een wandeling afgesproken.......normaal vind ik het niet zo spannend omdat ik altijd vrij snel afspreek maar ja iets met gebroken ribben dus nu al 6 weken aan het appen en dan leg je de lat blijkbaar toch hoger!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:30

Leuk! Hoop dat het wat is!

Morgen komt mijn ex bij me eten. Tweede kerstdag eet ik bij de eerste date die ik had via Tinder, gewoon vriendschappelijk want we vonden elkaar niet op die manier leuk, maar zijn inmiddels wel bevriend. De man waarmee ik een derde date zou hebben was afgehaakt maar mijn eigen interesse was ook weg, dus geen probleem. En de date die ik erg leuk vond en zo enthousiast was, had afgelopen dagen niks meer laten horen. Ik appte vandaag of hij niet meer geïnteresseerd was en hij loog over afgelopen dagen, hij wil nog wel, maar ik hou niet van liegen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:34

Nou dat klinkt niet heel enthousiast nee......daar zou ik ook voor passen.

En niks mis met gezellig eten toch!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:38

Ik heb Tinder en Happn weer aangeslingerd, nog geen matches.
Ik kan weer aardig lopen dus een wandeling of iets dergelijks moet geen probleem zijn.
Alleen ben beetje kritisch geloof ik, gaan niet heel veel mannen naar rechts :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:45

Denk dat jij inmiddels verder loopt dan ik nu Silly, fijn dat het goed gaat!!!!
Ik ben ook kritisch hoor, vind er verder weinig tussen zitten maar deze klinkt heel evenwichtig, weet goed wat ie vooral niet wil en niet al te ver weg, voldoet aan lengte eis en ziet er heel niet verkeerd uit. We gaan t zien!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:50

Ik had een paar dagen geleden nog een :oo met chatten.

Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:51

Oh nee joh, serieus! Wel knap dat ie er zo open over is maar voor mij zou het wel gelijk klaar zijn. Ik moet daar niets van hebben

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:03

Leuk Urielle toch nog tinder gezelschap met kerst! En wat een verhaal := was het geen grapje :') ?

Daffodil dat is echt heel spannend! Tuurlijk leg je de lat hoger.. je hebt al een heel beeld gevormd. Nu ga je er achter komen of het klopt..

Ik ben ook weer gezwicht. Maar veel minder matches dan paar weken geleden. Ook weinig wat interessant is moet ik eerlijk bekennen..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:08

Nee, geen grapje. Hij was ook beroeps geweest en 3 keer effectief uitgezonden. Ik zag me m'n drie kinderen nog niet blootstellen aan een ex-crimineel met PTSS :=
Misschien verder een schat van een man hoor, maar daar gok ik toch niet op.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:26

Mijn hemel.. nee snap dat je dat niet ziet zitten.

Ik zit nu naked attrection te kijken dat is ook een soort van Tinder. Maar dan net ff wat anders :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:37

Urielle schreef:

Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf :=

Hij is wel lekker eerlijk :') Maar daar zit je idd niet op te wachten. Zelf ook wel eens uit gevraagd door iemand die vervroegd was vrij gekomen na 9 jaar... Dan weet je wel dat het geen kattenpis is in Nederland.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:57

daffodil schreef:
Denk dat jij inmiddels verder loopt dan ik nu Silly, fijn dat het goed gaat!!!!
Ik ben ook kritisch hoor, vind er verder weinig tussen zitten maar deze klinkt heel evenwichtig, weet goed wat ie vooral niet wil en niet al te ver weg, voldoet aan lengte eis en ziet er heel niet verkeerd uit. We gaan t zien!

Thanks, maar waarschuw je vast, nu 5 maanden geleden, maar mijn gebroken ribben voel ik nog regelmatig.
Maar loop alweer 5km ook al 2x paard gereden.

Leuk! Ben benieuwd.

Euhhh Urielle, wat zei jij daarop?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:11

Urielle schreef:

Omg. :wow: _O- :evaw:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:38

Verstandig hoor. Ik heb die gok wel genomen. Hij leek zijn leven aardig op orde te hebben toen ik hem leerde kennen, maar in het vervolg loop ik een blokje om :') laten we zeggen dat ik tegenwoordig een checklist afga voordat ik ga afspreken :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:49

9 jaar?? Dan moet je iemand zo ongeveer om zeep geholpen hebben maar ja dat scheelde bij mij met mijn ex ook echt maar een haartje dus ik oordeel maar niet meer zo heel snel wat dat betreft. Iemand kan je echt zo tot op het bot treiteren en kleineren dat je op een gegeven moment wel echt blind wordt.
Gelukkig had ik op dat moment niets in mijn directe omgeving waar ik heel veel schade mee aan kon richten maar het heeft weinig gescheeid.

Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik daar ook niet op zit te wachten, hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig naar zijn verhaal zou zijn. Denk dat ik PTSS van uitzending griezeliger vind overigens...

En jemig Silly, 5 maanden!!! Ik bleef in die eerste week maar zeggen joh komt goed, ben er zo weer maar nu 4,5 week later weet ik wel beter. Heb net ook de kerst volledig afgeblazen. Zowel mijn vader als mijn zus vonden me zielig en wilden langskomen maar ik wil het niet hebben. Ze luisteren gelukkig!

En ik ben niet zielig, vind ik niet, ik lig lekker in pyama tweede kerstdag Love Actually te kijken!!!!!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 08:18

capopjekop schreef:
Verstandig hoor. Ik heb die gok wel genomen. Hij leek zijn leven aardig op orde te hebben toen ik hem leerde kennen, maar in het vervolg loop ik een blokje om :') laten we zeggen dat ik tegenwoordig een checklist afga voordat ik ga afspreken :')

Heel herkenbaar. Ren heel hard weg als je zulke mensen tegen komt! Been there done that. Ook hier is nu een eisenlijstje ;(

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:28

Iemand zin om een foto te checken? Of uit te leggen hoe ik dat zelf kan doen.
Mogelijk 2e kerstdag een date, maar hij is knap :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:33

Als die nu z'n leven op orde heeft toch nog een blokje om lopen? Die snap ik toch ff niet :')

Ik denk dat iedereen die online date (onbewust) een eisen lijstje heeft.
Ik merk dat ik er ook een heb.. maar heb er eigenlijk een hekel aan. Ik wil gewoon de kroeg weer in :=

Erger me nu bijvoorbeeld aan mannen die een groot issue maken van social media en het actief zijn daar op. Heb besloten dat dat niet mijn type man is en laat ze voortaan maar gewoon lekker sudderen.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:34

ReadTheRulez schreef:

Vragen of die wil videobellen! :P
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet doen namelijk. :Y)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:37

Daffodil, dat had hij ook gedaan idd. Maar zijn leven echt gebeterd := Thanks but no thanks! Ben overigens wel blij dat mijn filter voor heel foute mannen/mensen best goed werkt, heb er nogal baat bij gehad in het dating gebeuren. :D

Veel plezier met de wandeling vandaag, hopelijk blijft het een beetje droog!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:43

Sjofel schreef:
Als die nu z'n leven op orde heeft toch nog een blokje om lopen? Die snap ik toch ff niet :')

Ik denk dat iedereen die online date (onbewust) een eisen lijstje heeft.
Ik merk dat ik er ook een heb.. maar heb er eigenlijk een hekel aan. Ik wil gewoon de kroeg weer in :=

Erger me nu bijvoorbeeld aan mannen die een groot issue maken van social media en het actief zijn daar op. Heb besloten dat dat niet mijn type man is en laat ze voortaan maar gewoon lekker sudderen.

Omdat ik nu heb ervaren dat bepaald gedrag er in dit geval niet helemaal uit gegaan is. Je kunt de man wel van de straat halen maar de straat niet uit de man. En mensen praten vaak mooier dan dat ze zijn

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:48

Sjofel schreef:
ReadTheRulez schreef:

Vragen of die wil videobellen! :P
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet doen namelijk. :Y)

Hij wil nog niet appen >;) gebruiken nu kik en daar kun je volgens mij niet videobellen