Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Ik had een paar dagen geleden nog eenmet chatten.
Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf
daffodil schreef:Denk dat jij inmiddels verder loopt dan ik nu Silly, fijn dat het goed gaat!!!!
Ik ben ook kritisch hoor, vind er verder weinig tussen zitten maar deze klinkt heel evenwichtig, weet goed wat ie vooral niet wil en niet al te ver weg, voldoet aan lengte eis en ziet er heel niet verkeerd uit. We gaan t zien!
Urielle schreef:Ik had een paar dagen geleden nog eenmet chatten.
Het ging over kerst, hij zei dat hij al 3 jaar geen kerst had gevierd. O, zei ik beleefd, zat je in het buitenland ofzo? Nee in de gevangenis. 3 jaar in verband met het smokkelen van coke met een waarde van 5 miljoen. Ik echt wtf
capopjekop schreef:Verstandig hoor. Ik heb die gok wel genomen. Hij leek zijn leven aardig op orde te hebben toen ik hem leerde kennen, maar in het vervolg loop ik een blokje omlaten we zeggen dat ik tegenwoordig een checklist afga voordat ik ga afspreken
Sjofel schreef:Als die nu z'n leven op orde heeft toch nog een blokje om lopen? Die snap ik toch ff niet
Ik denk dat iedereen die online date (onbewust) een eisen lijstje heeft.
Ik merk dat ik er ook een heb.. maar heb er eigenlijk een hekel aan. Ik wil gewoon de kroeg weer in
Erger me nu bijvoorbeeld aan mannen die een groot issue maken van social media en het actief zijn daar op. Heb besloten dat dat niet mijn type man is en laat ze voortaan maar gewoon lekker sudderen.
Sjofel schreef:ReadTheRulez schreef:Iemand zin om een foto te checken? Of uit te leggen hoe ik dat zelf kan doen.
Mogelijk 2e kerstdag een date, maar hij is knap
Vragen of die wil videobellen!
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet doen namelijk.