Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:54

Dat toch een beetje gelijk had met uitkering nu afwachten wanneer en wat er betaald gaat worden.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:00

Dat mensen altijd drama om niets moeten maken en degene die wel normaal kunnen doen daar de dupe van worden..

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:21

Stopweek deze week en ik voel me zo lusteloos en slap. :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:27

Dat ik mezelf schuldig voel tegenover peerd dat ik dr al een paar dagen niet gereden heb :(
Ze staat verder gewoon lekker buiten en op stal heeft ze heel veel hooi hoor.

Vraag me af of zij het erg vindt, maar het voelt vanuit mezelf zo mehhh.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:28

Aan mijn collega student die voor een groepswerk niks van rekening met mij houdt. Zij had nog maar 1 dag vrij dat zij aan dit groepswerk kon werken (filmen) en deze dag kwam juist voor mij niet goed uit. Meermaals, echt bijna een week lang zitten zeggen dat deze dag echt niet goed voor mij uitkwam en deze ook praktisch echt ongeschikt was voor de opdracht (meer dan 5 uur rijden, vergunningen nodig etc) maar zij bleef echter maar doordrammen, super vervelend. Ben vandaag dan eindelijk sterk in mijn schoenen gaan staan en gezegd dat het echt niet ging, na nog wat tegenspraak eindelijk een andere dag kunnen kiezen en onderwerp. Ik ben solidair en dan verwacht ik dat ook een beetje terug. Maar kon haar echt |o _-:(

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:29

Een klasgenoot.
Stoort tijdens de les, is gewoon agressief te noemen hoe aanvallend hij soms reageerd (mondeling), denkt dat hij de baas is, vreselijk arrogant en narcistisch.
Zijn agenda is al meer rood dan blauw
Echt, vraag me af wanneer hij er uit vliegt |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:44

Dat ik een poging doet tot opruimen katten speelgoed, want wil stofzuigen maar kitten heeft ander idee. :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:46

Jij stopt ze weg, Blue pakt ze weer? Doen ze hiet ook. Schijtirritant en hilarisch tegelijk _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:54

Pepperrr schreef:
Jij stopt ze weg, Blue pakt ze weer? Doen ze hiet ook. Schijtirritant en hilarisch tegelijk _O-

Bingo en dan kom je met stofzuigen weer alles tegen. :') _O-

Van de week vond ik na het douchen 2 speelgoed muisjes in bed. Wat ben ik dan blij dat het binnen katten zijn. _O- _O- _O- _O- _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:58

Marcella schreef:
Dat ik een poging doet tot opruimen katten speelgoed, want wil stofzuigen maar kitten heeft ander idee. :')

_O-

Hier een ergernis dat ik op stomme tijden reis waardoor ik in de trein keer op keer avondetengeuren ruik van diverse mensen. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:59

Ik moet eten maar geen zin heb in eten, of om te koken en heb ook niet echt iets in huis waar ik zin in heb. En eten bestellen heb ik ook niet echt zin in. _O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:06

MarlindeRooz schreef:
Ik moet eten maar geen zin heb in eten, of om te koken en heb ook niet echt iets in huis waar ik zin in heb. En eten bestellen heb ik ook niet echt zin in. _O-

Dit :') ik heb soep en brood maar ik lig zo lui in bed en ik ben zelfs te lui om het op te warmen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:08

Ik zwijg maar dat vriendlief al heeft gekookt en hij me zo van het station haalt en alleen nog maar hoeft op te warmen O:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:20

Ik eet koolraap stamppot uit de vriezer dus ook lekker makkelijk. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:25

Nayomie schreef:
Ik zwijg maar dat vriendlief al heeft gekookt en hij me zo van het station haalt en alleen nog maar hoeft op te warmen O:)

Ik word tegenwoordig alleen al jaloers van mensen die überhaupt een relatie hebben. :=

Maar heb al Mexicaans besteld ghehe.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:45

Dat een vriend van mij weer gewoon geen gevoel heeft voor mijn emoties. En alles altijd maar op mij afschuift.
Ik denk dat deze vriendschap gewoon maar over is.. Helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:46

Mannen. Again. Trek ik gewoon altijd de types aan die emotionele problemen hebben? :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:40

Dat ik geen idee heb hoe je eigenlijk moet daten :')
Ik bedoel, via Tinder is alles nagenoeg drama of gaat het gesprek gewoon niet verder. Ik heb niet echt hobbies waardoor ik anderen ontmoet, ik heb een hekel aan stappen, ga redelijk vroeg naar bed (uurtje of 11, hooguit 12 als er een leuke film is :') ), en zou het dus eigenlijk niet weten _O-
Mijn vorige relatie ontmoette ik via school...dus ja, dat was makkelijk. Maar dit...ik weet niet. Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik forever alone blijf met m'n hond en kat :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:43

Daten allang opgegeven ,weet überhaupt niet waar ik op val :')

Erger aan de kat die zeurt om eten terwijl er nog staat :Y)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 19:44

Tigress schreef:
Ik bedoel, via Tinder is alles nagenoeg drama of gaat het gesprek gewoon niet verder. Ik heb niet echt hobbies waardoor ik anderen ontmoet, ik heb een hekel aan stappen, ga redelijk vroeg naar bed (uurtje of 11, hooguit 12 als er een leuke film is :') ), en zou het dus eigenlijk niet weten _O-
Mijn vorige relatie ontmoette ik via school...dus ja, dat was makkelijk. Maar dit...ik weet niet. Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik forever alone blijf met m'n hond en kat :=

Je moet meedoen met weerwolven hier op bokt, werkt heel goed :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:03

Aan een collega.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:04

Tigress schreef:

Dit ben letterlijk ik :+

Nu hebben vrienden van mij iemand gevonden en sturen ze mij op date binnenkort. Voor de grap eens proberen, maar heel ongemakkelijk waarschijnlijk haha

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:22

dat je gebeld wordt, 45 min voor een operatie, of je later kan komen.
Uhm, nee, we zitten al in de auto en vervoer is zodanig geregeld dat thuis alles loopt met de kinderen etc.

Gevolg: daar 1.5u langer moeten wachten en uiteindelijk duurde de OK ook nog eens 2.5 uur ipv 1 uur die gepland was.
Lange dag dus achter de rug, maar nu fijn thuis en herstellende.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:35

Tigress schreef:

Je ben gelukkig niet de enige. :') Doe gezellig mee. *\o/*

magicmist schreef:
dat je gebeld wordt, 45 min voor een operatie, of je later kan komen.
Uhm, nee, we zitten al in de auto en vervoer is zodanig geregeld dat thuis alles loopt met de kinderen etc.

Gevolg: daar 1.5u langer moeten wachten en uiteindelijk duurde de OK ook nog eens 2.5 uur ipv 1 uur die gepland was.
Lange dag dus achter de rug, maar nu fijn thuis en herstellende.

Beterschap.

Net pas tijd om eten in de magnetron te doen, want was een kat die wilde slapen op schoot. :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 21:20

Aan de f.ing belastingdienst. Heb over 2018 te veel ontvangen. Krijg ik nu bericht of ik ff 990 terug wil betalen. W.de.f.... Hoe kan dat als ik maar 80 pm krijg?? Hoe kan ik dan in 1 jaar 990 te veel ontvangen hebben?

Morgen maar even bellen want dit is bizar.....

Afbetalen kan in termijnen, ja 24 maanden... ben ik 2 jaar mee bezig...