Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Dat ik geen idee heb hoe je eigenlijk moet daten
Ik bedoel, via Tinder is alles nagenoeg drama of gaat het gesprek gewoon niet verder. Ik heb niet echt hobbies waardoor ik anderen ontmoet, ik heb een hekel aan stappen, ga redelijk vroeg naar bed (uurtje of 11, hooguit 12 als er een leuke film is), en zou het dus eigenlijk niet weten
Mijn vorige relatie ontmoette ik via school...dus ja, dat was makkelijk. Maar dit...ik weet niet. Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik forever alone blijf met m'n hond en kat
Ik bedoel, via Tinder is alles nagenoeg drama of gaat het gesprek gewoon niet verder. Ik heb niet echt hobbies waardoor ik anderen ontmoet, ik heb een hekel aan stappen, ga redelijk vroeg naar bed (uurtje of 11, hooguit 12 als er een leuke film is), en zou het dus eigenlijk niet weten
Mijn vorige relatie ontmoette ik via school...dus ja, dat was makkelijk. Maar dit...ik weet niet. Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik forever alone blijf met m'n hond en kat
magicmist schreef:dat je gebeld wordt, 45 min voor een operatie, of je later kan komen.
Uhm, nee, we zitten al in de auto en vervoer is zodanig geregeld dat thuis alles loopt met de kinderen etc.
Gevolg: daar 1.5u langer moeten wachten en uiteindelijk duurde de OK ook nog eens 2.5 uur ipv 1 uur die gepland was.
Lange dag dus achter de rug, maar nu fijn thuis en herstellende.