Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:31

Ik vind die goedkope Ikea stoel echt terror, breek elke keer mn poten over die poten :D

Leuk gescoord Lau!

Ik heb bij Smallable een witte broek van TAO op t oog, maar is oude collectie dus hoop dat ie nog wat verder zakt eerst.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:59

Ik brak net als Panty bij mijn schoonouders mijn poten over de ikea poten.
Ook hier een TrippTrapp, zo'n fijn ding en dochter zit er de komende jaren nog wel op denk ik.

Mir: ontzettend leuk kleed heb je daar en mooie kleding, staat super tof!!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:03

Lautje: wat erg dat ze nu de Neocate niet meer wil. Goed om rekening mee te houden als we starten met hapjes. Wel fijn dat je misschien nog borstvoeding kan geven. Wel heftig het relacteren. Maar klinkt alsof het goed gaat komen.

Mb: super fijn dat je vrijdag bij haar mag slapen. En fijn te horen dat het zo goed gaat.

Wij hebben ook de Stokke en ik ben fan. Ik vind het best wel een oké stoel om te zien en vooral heel handig.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:07

Stoere outfit MIR!
Leuk Lautje de pantalon! Staat haar goed. Nieuwe aanwinsten zien er ook erg leuk uit vooral de eerste trui/shirt vind ik erg leuk!

Hier hebben ze bij het KDV van die Ikea stoelen en als ik mijn zoontje daaruit haal neem ik altijd de hele stoel mee naar boven :') niets voor mij!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:07

Pantykous schreef:
Ik vind die goedkope Ikea stoel echt terror, breek elke keer mn poten over die poten :D

Leuk gescoord Lau!

Ik heb bij Smallable een witte broek van TAO op t oog, maar is oude collectie dus hoop dat ie nog wat verder zakt eerst.

:j inderdaad op de een of andere manier blijf ik over die poten valle n

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:23

Wij hebben de ikea voor in de tuin en voor als we hem eens meenemen op verplaatsing.
Mup en de Evolu en gup heeft een peuterstoel van ikea. Zelfde als de eetkamerstoelen maar dan verhoogt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 14:44

Die Ikea stoel heb ik in de vrachtwagen staan voor op concours. Dan is hij top. Super licht. Til zo in en uit de living. Kan hem vastbinden. Maar idd die poten.....

Hier lijkt ze de Hipp standaardvoeding te drinken. Nu 3 flessen op en meer dan 130cc gedronken in 15min tijd *\%/*
Maagje zal wel weer moeten wennen aan grotere hoeveelheden na flinke tijd mac 90cc te drinken in ene keer en dan een uur doen over nog 40cc erbij.
Ze is nog niet aan het spugen dus hoop dat het goed gaat. Is toch makkelijker dan relacteren :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:10

Dat zou super zijn Lautje! Ik duim met je mee!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:12

_lautje_ schreef:
Die Ikea stoel heb ik in de vrachtwagen staan voor op concours. Dan is hij top. Super licht. Til zo in en uit de living. Kan hem vastbinden. Maar idd die poten.....

Hier lijkt ze de Hipp standaardvoeding te drinken. Nu 3 flessen op en meer dan 130cc gedronken in 15min tijd *\%/*
Maagje zal wel weer moeten wennen aan grotere hoeveelheden na flinke tijd mac 90cc te drinken in ene keer en dan een uur doen over nog 40cc erbij.
Ze is nog niet aan het spugen dus hoop dat het goed gaat. Is toch makkelijker dan relacteren :=

Hipp bevalt hier ook goed! Ik hoop dat dit de truuk is voor Sophie!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:38

Ik heb geen last van die poten andere mensen wel. Kdv heeft ze ook. Mij maakt het niet uit of het vies wordt, verf op komt oid

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 15:46

Ik struikel ook altijd over die poten haha

Fijn Lautje!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:04

Als je m altijd gebruikt een je vanzelf aan die poten. Ik heb een ikeastoel bij beide oma's. Stokke steps heeft ook vrij wijd uitstaande poten, in het begin was dat ook altijd struikelen. Nu alleen nog als er andere mensen zijn :')

Vente bestelling binnen met schoentjes, Naturino maat 21 en Falcotto maat 23 (is eigenlijk zelfde merk geloof ik) ik twijfel over de maat 21 want ze zijn iets aan de kleine kant, denk niet dat ze er heel lang mee zal doen. Maar ze loopt er wel heel goed op en maat groter zal wel weer te groot worden. De zool is flexibel en vind de rubberen neusjes zo fijn, blijven de schoenen langer mooi.

De maat 23 ben ik helemaal verliefd op maar die mag nog even in de kast. 30€ per paar toch een leuke prijs :)

Afbeelding

Afbeelding

Outfit van de Zara! En kniekousen Ali. Mama helpen met de was, elke dag :D
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:34

Ah heel leuk emoe!

Ik heb falcotto helemaal niet gezien, maar zal wel bij naturino zijn geweest en die dacht ik dat het niets was haha

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:41

Haha t zou ook wel bij Synne passen idd! Klopt inderdaad Falcotto valt onder Naturino! Schoentjes lijken ook wel op elkaar hoe ze gemaakt zijn.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:23

Muppie heeft naturino schoentjes. Super fijn zijn die

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 06:19

Leuke schoenen emoe, vooral die Falcotto’s.

Hier ook nieuwe sandalen van kavat, de kinderen zijn er helemaal blij mee en ook gisteren met de regen moesten de nieuwe schoenen aan naar buiten.

Afbeelding

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 07:42

Ik val weer even binnen met een snelle vraag. Weet iemand hoe Vans vallen? Ik wil graag bestellen voor Norah maar weet niet zo goed hoe de maten vallen. Voor fans, de nieuwe Harry Potter collectie is uit, ook in peuter en kindermaten :))

Veel leuke spullen weer gezien trouwens! Lautje wat wordt Sophie groot! Hoop dat het nu goed gaat op deze voeding en dat ze die blijft drinken.
MB fijn dat P uit de couveuse is!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 07:45

Voor kinderen vrij breed geloof ik :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:06

Outfitje van de dag naar het kinderdagverblijf shirtje konges sløjd, jurkje moumout, sokken Collegien (die minder roze zijn dan ze op de foto lijken meer peach/zalm) . Wat hebben jullie kindjes vandaag aan? Afbeelding

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:10

Aaaahh ik smélt echt helemaal bij alle foto's van die heerlijke peuters in toffe outfitjes! Ben zelf vandaag 41 weken zwanger en kan niet wachten tot ik die kleine kan gaan aankleden! Hoop zo dat ze in de kleertjes past die ik in gedachten heb voor haar! Leuk inspiratie-topic dit :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:12

Owh spannend Joyce, ik hoop voor je dat je kleine meid er snel is.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:16

Heeel leuk liti!

Oeh, succes Joyce

Synne heeft haar Liewood sandaaltjes en kniekousen aan. Met een overhemd jurkje van eh, name it geloof ik.
Edit foto toegevoegd

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 07-06-19 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:22

Keet schreef:
Voor kinderen vrij breed geloof ik :)

Ook in t algemeen groot (zoals allstars) of valt dat wel mee?

Leuk liti. Het is niet de stijl die ik zou kiezen maar ik vind dat je je dochter wel altijd heel leuk en verzorgd aankleed.

Spannend Joyce, succes!

Hier een grijze little hedonist legging met een shirtje met korte mouwen van tumble. Als t warmer wordt wissel ik de legging voor een korte broek, maar voorlopig is t hier nog best fris geloof ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:45

Nee, vans valt op maat verder

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:52

Bedankt voor die Harry Potter tip, ga gelijk bestellen, leuk zijn ze!

Mooie kindjes zie ik weer :j