Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:52

Owwww klinkt heerlijk Mandy!!!

We gaan vrijdag glow in the dark midgetgolf doen :D en hapje eten

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:39

Wat een heerlijke verhalen allemaal! Allemaal leuke dingen.

Haha mijne noemde me gisteren en plein public z'n vriendin. :D Iemand vroeg dat aan hem haha,

Prima toch zo Berdien, het hoeft geen naam te hebben!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:28

Ooh jongens ik ben een beetje jaloers op jullie Haha! Ik wil ook zo dol op iemand zijn en dat het dan wederzijds is :D

Ik had een date met mijn beste vriendinnetje vandaag Maar die bleek niet fit te zijn. Dierenarts erbij... nu zijn we twee flessen paraffine verder en ik hoop dat het daarmee klaar is. Zat een verstopping in haar dikke darm. Normaal is ze heel fris en fruitig en nu stond ze er maar sneu bij... Ga zo weer even heen.

Never a dull moment :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:34

Wat een positieve date-verhalen allemaal, zo leuk om te lezen!

Beterschap Sophie, hopelijk knapt ze snel weer op! Het is inderdaad waardeloos om ze zo te zien. Dat vond ik nog wel het moeilijkste toen Flynn heel ziek was (en uiteindelijk is overleden), dat waar ze normaal zo sterk en stoer zijn ze dan een hoopje ellende zijn. Vreselijk.

Azoren schuiven we even op (zie bovenstaande, ziek/dood/nieuw paard = lege spaarrekening := ) en nu is het plan om eind september een lang weekend naar Ierland te gaan. Ook niet verkeerd. Hij wilde ook al samen naar Marokko volgend jaar. Maar daar ben ik vorig jaar al geweest :+ staat voor mij een roodtrip door Schotland in de planning. Wilde hij ook wel samen doen. Maar daar wachten we nog maar even mee := Eerst maar eens zien hoe het allemaal loopt :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:20

Ook leuk Berdien! Vakanties samen hebben wij het ook al eens over! :o :D ik heb alleen al een vakantie geboekt dus wij zullen ook even moeten wachten.

Swah, :D hoe voelde dat?

Ik zie hem donderdag weer. :):) Eten bestellen en voetbal kijken. :D voor het weekend ook al weer leuke plannen samen.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:21

Mooie plannen hoor! Leuk om zo allerlei ideeën te bespreken.

Agoss wat sneu Sophie. Ja wat zijn ze dan ziek ineens he? Hopelijk knapt ze snel op, rotziekte.

Haha nou er zitten ook nadelen aan deze status hoor! Ik eet niet meer vanwege de vlinders... kan me niet meer concentreren op mn werk etc etc. :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:27

Oh Sophie wat sneu! Hopelijk snel weer aan de betere hand! Zo machteloos ben je dan hè.

Swah, dat heb ik ook! :o Slaap super slecht etc.
Gisteren toen hij weg ging en ik de deur achter hem dicht trok stond ik ineens te janken voor de deur.. :roll:
Gevoel is dus al veel verder dan ik dacht. :oo

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:38

Heey allemaal, ik kom me hier ook melden!
Heb een tijdje terug getinderd en wilde het nu weer gaan gebruiken. Ik krijg alleen de hele tijd de melding dat ik niet kan inloggen. Iemand hier tips of ideeën wat ik nu het beste kan doen? App heb ik al opnieuw gedownload. Alvast bedankt!

Afbeelding
Deze melding krijg ik overigens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:41

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:43

Oh dat is wel heel aardig idd zeg. Hoe kan je dat dan het beste doen met die code die je via sms krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:00

Nou het is mijn werktelefoon.. je hebt enkel ff die code nodig om je account aan te maken.. anders ff bellend met een vriendin regelen?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:38

Heb nu die van mijn zusje, bedankt voor de tip!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 21:22

De jongen waar ik mee naar de kermis zou gaan is vanavond toch maar hierheen gekomen.

My. Gosh. Hij is cute!

Ik had een serie aangezet maar we hebben uiteindelijk meer gekletst en om elkaars slechte grappen gelachen dan daadwerkelijk de serie gekeken.

Bij het afscheid gaf ik hem een knuffel, wat ik normaal niet zo gauw doe, maar het voelde goed dus why not?
Krijg ik net een lief appje of hij de volgende keer weer een knuffel van me krijgt <3

Het was dus echt een topavond en we gaan zeker vaker wat doen!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 22:34

Wat een leuke verhalen allemaal <3

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:29

Wat leuk!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:30

Oh dat klinkt ook fijn zeg Pepperrr!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:09

Sorry dat ik zomaar inbreekt, ik heb zondagavond mijn relatie verbroken en wil jullie graag waarschuwen. Hij bleek namelijk net zo te zijn als de ex van storm. En zit sinds gisteren weer op Tinder. Zijn naam is dubbel, j.p., en opvallend, komt nooit voor. Stevig, donker haar, brildrager, uit meppel, 36 jaar en in zijn tekst staat dat hij zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, wat niet waar is trouwens. Hij heeft een dochter die hij overal meteen in meesleept, echt vreselijk. Ik ben blij van hem af te zijn maar wil jullie toch even waarschuwen voor hem, hij is heel charmant op het eerste gezicht.
Mocht je twijfelen of je hem tegenkomt, naam per pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:21

Oh das mijn regio :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:26

Ja pas op relaxed, hij is echt een narcist, ik wil jullie daar graag voor behoeden voor zover ik kan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:05

Bedankt voor de waarschuwing Maaike. Dat gun je niemand, een narcist. Onmogelijke mensen als ze niet in willen zien dat ze een probleem hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:15

Storm schreef:
Bedankt voor de waarschuwing Maaike. Dat gun je niemand, een narcist. Onmogelijke mensen als ze niet in willen zien dat ze een probleem hebben.

Ik spreek als iemand gediagnostiseerd met [naam] uit ervaring. :j Narcisten die hun probleem niet erkennen zijn hartstikke poedersuiker.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 20:57

Wat leuk Pepperrr! Fijn altijd als dat soort avonden zo gaan <3

Sterkte met je verbroken relatie, maai_ke. Al klinkt het niet alsof het jammer is dat jij er vanaf bent ;)

Wij gaan elkaar morgen zien. Ik ben een echte twijfelaar, dus dat slaat nu ook lichtelijk toe. Maar niet zo erg als een paar jaar terug... dus ben benieuwd. Aan de telefoon hebben we dezelfde humor en zit ik continu om hem te lachen, dus hopelijk is dat in het echt net zo.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:29

Donderdag gaan we samen pizza eten. Hij beloofde me er een leuke avond van te maken, heb er enorm veel zin in weer :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 07:47

Veel plezier Pepperr en Hhilde!
Bedankt voor de waarschuwing maai_ke! Het is niet mijn leeftijdscategorie en ook niet mijn regio, maar toch fijn om te weten :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:31

Krijg zelf altijd beetje de kriebels van de "waarschuwingen" maar agh het is toch allemaal niet in mijn regio :D

Klinkt goed Pepper!!
En veel plezier vanavond Hilde!! :) Gewoon lekker van de date genieten en zien of het net zo leuk is als typend/bellend

Ik heb vrijdag dus date 2 en heb er echt zin in en kan niet wachten tot vrijdag (kon helaas niet eerder). Zit soms zelfs beetje te stuiteren _O- Lang geleden dat ik zo enthousiast was over een date.