Ze eet en drinkt nog wel, maar is ze niet aan het lijden? Ik vind het heel lastig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Ze lijkt wel benauwd. Als dit al langere tijd zo is en het niet verbetert, zou ik er wel een einde aan maken denk ik..
Eet/drinkt ze ook genoeg?
Moestuin, hoe is het afgelopen met de geit?
Mijn kip met de kuikens loopt levendig rond en eet, dus het lijkt goed te gaan.
XxLiEsJuHhxX schreef:Cantury, balen van het kuiken maar wel fijn dat het nu "klaar" is. Hopelijk trekt het andere kwakkelkuiken ook snel bij.
Spannend de nieuwe broedeitjesEn alles lekker buiten, hier zie ik de kuikens daar ook enorm van genieten. Al schreeuwen er ook een paar moord en brand met het overzetten.
Moonfight, wat zijn ze toch ook heerlijk slim! Werkt het nu met de lamp beter?
Marcella, heerlijk dat sla! Ik heb hier (helaas) te goed naar mijn schoonbroer geluisterd, alles is hier nu dus super laat![]()
Wat een heerlijk plekje heb je! En wat fijn zo met de kuikens![]()
Hier gisteren toch nog 2 kuikentjes gehad die uitgekomen zijn, vanochtend was het 3e eitje wat aangepikt was helaas dood. Vandaag was er nog een die open was en die is er nu uit maar heeft de eidooier niet helemaal goed opgenomen nog, dus voor die maar eventjes fingers crossed dat hij het red.
Dat maakt de teller nu 10% uitkomst...
Ik wist een kennis die eitjes ging uitbroeden nog maar helaas gaat dat niet door dus kan daar ook geen eitjes bij leggen, ga zometeen dus eventjes naar onze buren. Zij vroegen vorige week voor eitjes, maar weet niet zeker of ze nu ook een broedse hen hadden, als ze dat hebben nu dan geef ik ze 10 eitjes onder hem mom van zie eerst maar of ze uit komen en dan komen we wel met een "betaling" overeen ofzo.
Ik vrees namelijk dat het aan de eitjes/kippen ligt en niet aan mijn broedmachine, ik durf ze dus ook helemaal niet meer te verkopen nu
Century schreef:Eén van jouw Sussex-hanen was al ontsnapt MarcellaMaar die is vrij tam en niet bang, dus kon hem ook zo weer oppakken en terugzetten. Ze vermaken zich enorm buiten.