Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:16

Ik zag M vaak weekends en dan doordeweeks ook nog wel, wanneer werk het toelaat sliepen we ook bij elkaar. Al met al zagen we elkaar dus wel 2/2.5 dag in de week. Zal nu wel even wennen worden. Heel stom, want ergens mis ik hem nu al :( Ik ging gister het gesprek in om het nog te proberen zodat we wisten dat we er iig alles aan hadden gedaan als bleek dat het niet zou werken, maar toen wilde hij het niet meer proberen om me vervolgens later op de avond op de avond te appen dat hij twijfelde of het wel de juiste beslissing was -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:18

Alja schreef:
dames met kinderwens, alles komt goed!
blijf erin geloven en durf ook naar andere oplossingen te kijken :)

Ik heb een gezinswens haha.. niet zo zeer kinderwens. Op dit moment dan. Ik snap wat je bedoeld in het geval je echt een kinderwens hebt inderdaad :)

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:22

Ik ook een gezinswens! 2 honden, 4 konijnen en minimaal 2 hamsters! :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:29

Yvankaxx schreef:
Ik zag M vaak weekends en dan doordeweeks ook nog wel, wanneer werk het toelaat sliepen we ook bij elkaar. Al met al zagen we elkaar dus wel 2/2.5 dag in de week. Zal nu wel even wennen worden. Heel stom, want ergens mis ik hem nu al :( Ik ging gister het gesprek in om het nog te proberen zodat we wisten dat we er iig alles aan hadden gedaan als bleek dat het niet zou werken, maar toen wilde hij het niet meer proberen om me vervolgens later op de avond op de avond te appen dat hij twijfelde of het wel de juiste beslissing was -O-

als je nog maar zo kort bij elkaar bent en je moet er al zoveel moeite in steken is het misschien beter om de stekker eruit te trekken..
naar mijn idee moet je vooral het eerste jaar uit elkaar spatten van verliefdheid..
maar desondanks is het niet leuk want je wou graag dat het slaagde.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:30

Haha, ik heb al een klein gezinnetje met mijn kat :+:

Maar die haalt geen spinnen van de muren, helpt me niet met klussen, gaat niet gezellig mee sporten, en komt zelfs 's nachts niet tegen me aan liggen -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:31

Yvankaxx schreef:

:(:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:41

anne_bento schreef:
Haha, ik heb al een klein gezinnetje met mijn kat :+:

Maar die haalt geen spinnen van de muren, helpt me niet met klussen, gaat niet gezellig mee sporten, en komt zelfs 's nachts niet tegen me aan liggen -O-

Mijn kat komt dan wel weer hele nachten gezellig tegen me aan liggen, maar hij kan toch niet tippen aan een man, haha.

Lastige is wel dat ik vandaag roep dat ik naast iemand in bed wil kruipen en morgen roep dat ik alleen dwarsover in bed wil liggen -O- Iemand is lekker wisselvallig :P

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:00

Jibbel schreef:
Iemand is lekker wisselvallig :P

En het is niet je kat :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:01

O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:15

Ik zal ook zeker kijken hoe we het dan doen tot we eventueel samen iets gaan kopen.
En dit is niet omdat ik hem niet vertrouw, maar hiervoor wel te veel "verspild" door te snelle/dome beslissingen, en dat wil ik niet weer ;)
En nu mijn huis verkopen is ook zonde want dan kost het me meer dan wanneer ik hier een tijd blijf zitten, het een beetje goed onderhoud en daarna ga verkopen met beetje winst (hopelijk).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:19

Wisselvallig zijn, herken ik nou niks van :') Ene avond app ik mijn vriend "Goh, toch wel eenzaam zo" en de andere avond "Heerlijk, al die ruimte voor mezelf" :')

Gezinswens die is er bij mij ook heel sterk, zeker nu ik steeds meer mensen om mij heen zie gaan samenwonen, trouwen en kinderen krijgen. Maar die wens blijft nog even in de ijskast.
Ik woon nog bij mijn ouders en woon daar 2 minuten van mijn werk af, mijn vriend woont op zichzelf (koopwoning) maar die woont 20/25 minuten van mijn werk af. Dus ik blijf nog even luxe thuis wonen.
Soms denk ik wel lekker samenwonen, maar ik ben erg gehecht aan mijn eigen ruimte/ding. Er is nog genoeg tijd om samen te gaan wonen, heb geen zin om dingen te gaan overhaasten. En we zijn toch al zo huiselijk "als jij de boodschappen haalt zal ik koken vanavond" en daarna de hele avond samen gezelschapsspelletjes spelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:19

Hier geen kinderwens en geen gezinswens.. Wil vooral meer van de wereld zien, leuke dingen doen, leuk werk doen en genieten van mijn vrijheid. Dat doe ik natuurlijk ook liever met iemand, maar dan moet dat wel iemand zijn die dat ook wil en kan doen..

Daarom haak ik momenteel best wel af op mannen die al kinderen hebben (is toch iets waar hij rekening mee moet houden en geeft je minder vrijheid)

Volgende week weekje Turkije en voor volgend voorjaar waarschijnlijk rondreis Sri Lanka/Malediven {:} <3

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:26

Dat wisselvallende gedrag ken ik wel. De ene avond heerlijk genietend en zwemmend in de vrijheid en de andere avond zielig bijna huilend op de bank want oh wat ben ik eenzaam :’) .

En hier veel met een kinder- of gezinswens, tsjah die drang heb ik helemaal niet zo erg. Maargoed ik heb het allemaal gehad, op best wel jonge leeftijd (vanaf 15 jaar een vaste relatie, op 19 niet gepland zwanger en gaan samenwonen en op 23 jaar uit elkaar). Ik ren gillend weg als ik nu moet denken aan huisje boompje beestje en nog meer kinderen wil ik niet meer (denk ik haha). Ik grap altijd dat ik maar een leuke vent moet tegenkomen die ook al een of meer kindjes heeft hihi.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:00

Hier ook voorlopig nog geen kinderwens. Waren op kraamvisite geweest en beiden gelijk genezen :P
maar wil het wel zeker voor mn 35e. samenwonen willen we na een jaar wel doen, dan houd ik eerst ook nog mn eigen koophuisje even aan.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:03

Ik zou denk ik ook niet zo snel mijn eigen huisje opgeven.. altijd fijn als ik nog wat achter de hand heb. Al staat het daten toch wel op een laag pitje.. toch maar weer is gaan tinderen haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:09

Ik vond het heerlijk om snel samen te wonen. Lekker klef en verliefd zijn :o
Scheelt wel dat hij bij mij in mijn koophuis is komen wonen dus ik heb weinig risico genomen. Had het niet leuk meer geweest na een maand had hij probleemloos weer weg kunnen gaan.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:12

Ach ik wil uiteindelijk wel kinderen, maar eerst maar eens goede relatie :P En daarvoor moeten bij mij blijkbaar alle planeten en sterrenstelsels op 1 lijn staan dus.... :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:18

Scheelt dat ik niet veel op het spel zet. Ik woon nog bij mijn ouders dus heb daar niks te verliezen :') Maar toch ben ik alsnog voorzichtig ermee :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:10

Wat een herkenbaar topic is dit toch :D
Ik ben ook alweer 30, met een koopwoning en vrijheid is zooooo gemakkelijk maar eenzame avonden zijn ook niet alles.. Maar iedereen rond mij is alweer jaren gesetteld en kinderen en...
Mijn tijd komt wel weer denk ik dan, voorlopig amuseer ik mezelf met neven en nichtjes en de kinderen van mijn vrienden :)

Ik heb trouwers mijn mysterie-date zijn ware identiteit gevonden en hem ermee geconfronteerd en hij ziet het grote probleem niet _-:( Die man is echt helemaal gestoord :x
Maar toevallig ben ik terug in contact gekomen met een hele oude kennis en hebben we al 3 dates achter de rug := :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:30

Ik ben ook 30, heb m'n leven wel al aardig opgebouwd. Eigen huis, toffe baan (daardoor wel weinig tijd :+ ), twee paarden, leuke vrienden. En Poes :+: Een man is voor mij dus echt een aanvulling daarop, en niet iets wat ik nodig heb om me compleet of gelukkig te voelen. Want dat voel ik me al. Maar dat maakt ook dat ik (erg) kritisch ben, want ik laat niet zomaar iemand toe en ik geef al helemaal niet iets op voor de eerste de beste.

Mijn huis zal dan ook echt mijn huis blijven. Ik kom dagelijks de gevolgen van een echtscheiding tegen, dat overkomt mij niet := Trouwen in gemeenschap van goederen? Hell no.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:20

Berdien, zoals jij het zegt is het bij mij precies ook! Alles is gewoon goed voor elkaar en dan moet er wel een heel speciaal iemand komen waar ik weer tijd/ruimte voor vrij wil maken.

Farjen, oeh de mysteriedate ontrafeld. Was zijn ware identiteit schokkend dan?

Zo kwam ik een keer een oude bekende tegen op tinder, waarmee ik op mijn 13e een blauwe maandag 'verkering' mee heb gehad als in: vrijdagmiddag met een groepje zwemmen en huppa verkering, hele weekend niet gesproken en de maandag daarop kreeg ik via een vriend van hem te horen dat het 'uit' was. Die MOEST ik natuurlijk wel liken en hoppa een match. :') Hem nog gevraagd waarom hij me nou in hemelsnaam gedumpt had 14 jaar geleden en verteld hoe hard hij mijn hart had gebroken AHUM :+ Toen hij na een tijdje praten voorstelde om eens een drankje te gaan doen heb ik keihard nee gezegd. Payback time :Y)
Laatst bijgewerkt door Linda_Fleur op 03-10-17 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:22

Was het Rutte? :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:38

MarlindeRooz schreef:
Was het Rutte? :')

Was het Geert?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:42

jooproo schreef:
MarlindeRooz schreef: