Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:42

Mijn ss super bedankt voor je pakketje ben er super blij mee.

En het hele gedoe tussen Rebecca en mij lossen wij netjes onderling op nu en Dott word ervan op de hoogte gebracht.

En voor alles posters die hun mond meteen open trokken en verschrikkelijke reacties hebben meer gezet, ik hoop dat jullie nooit in mijn situatie terecht komen. Door die reacties voelt het alsof ik nog een schop na krijg.

Voor de lieve reacties dank jullie wel!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 16:19

Huishoudelijke mededeling

Ondanks dat iedereen erg mee leeft met Rebecca en het erg prettig was geweest als de communicatie duidelijker was verlopen naar ons toe, vind ik het niet prettig dat er mensen zijn die Mira vervolgens pb's gaan lopen sturen.
Ik weet verder niet wat de inhoud is van deze pb's en dat maakt ook niet uit. Jullie mogen van mij aannemen dat Mira niet om 1 of ander wissewasje andere prioriteiten had.
Had dit anders aangepakt kunnen worden? Zeker. Maar we doen allemaal wel eens dingen die we achteraf anders hadden willen doen toch?
Als er mensen zijn die per se toch moeten weten wat er aan de hand is die kunnen mij een pb sturen zoals Mira al voorstelde.

Ik hoop dat hiermee nu het laatste woord hierover gezegd is, zodat we dit niet met een nare na smaak af kunnen sluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:38

Ik vind pbs naar Mira not done :n , en nee hou mijn hand nergens boven maar heb dat al eerder aangegeven het te laten rusten . Snap dat iedereen hier opgekropte frustratie etc heeft maar respecteer mijn 'wens' om Mira gewoon met rust te laten :) , respecteer ook dat ze hier nog post .

Wil het positief afsluiten ondanks alles :) , volgende editie knallen we weer ! . Heb nu al zin om iedereen te koppelen aan hun SS :') -evil lachje-

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:54

Wens je veel plezier volgend jaar Rebecca. Zal wel schelen dat ik niet mee doe, ik ben nadat ik alles terug heb gelezen klaar mee.

Wij zijn tot een nette oplossing gekomen. Hier houd ik het ook bij, ga in alle rust eens rondneuzen bij Rebecca haar posts en dan komt er vast wel een foto van het pakket als er is in het topic?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:06

Pbs sturen snap ik ook echt niet waarom het gedaan werd naar haar.

Het is gebeurt hun lossen de rest nou op. Geleerd voor de volgende keer :)

Laten we het dus nu echt leuk houden :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:10

Als topic nog open is :j , is jou keuze een pakket hoeft niet super de luxe hoor :) .

Enne heb je nog foto (collage) vn je gekregen pakket? :D , voor Ashley haar foto quote :))

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:29

Heb een foto gepost weet ik moet je even terug zoeken. Heb de rest van de foto's verwijderd, maar de katten hebben lol gehad met de doos en de vulling ik wat minder erna

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:50

Mira :(:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:55

Mira283 schreef:
Heb een foto gepost weet ik moet je even terug zoeken. Heb de rest van de foto's verwijderd, maar de katten hebben lol gehad met de doos en de vulling ik wat minder erna

Helaas niet, je hebt gemeld dat je één foto had, maar die is nooit geplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:07

Mira283 schreef:

De katten hebben lol gehad van de doos en de vulling..... Je pakket was dus niet goed?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:08

Wat een rare aanname Tica. Dat zegt ze toch helemaal niet.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:12

Oh jongens laat het toch :+
Hoewel ik het ook onbeschoft vond om wel te incasseren en niks te versturen heeft ze gereageerd en gaat ze het nog steeds oplosssn.
Kunnen we nu stoppen met op elke slak zout leggen??

Voor mezelf kan ik zeggen dat ik het te massaal vond dit jaar, ik had er een stuk minder plezier in dan vorig jaar omdat ik het gewoon niet bij kon houden allemaal, en dus continu 20 pagina's achter liep als je even niet keek.

Ook vond ik het jammer dat sommige mensen amper reageerden in het topic. Tot een paar dagen van tevoren had mijn lootje alleen maar gepost in dit topic om zich op te geven, en in eerste instantie had ik er super veel zin in en was ik enthousiast berichten aan het spitten en kadootjes aan het kopen, maar hoe dichterbij het kwam hoe meer ik dacht dat ze het gewoon vergeten was en niet meer mee deed. Persoonlijk vind ik dat wel jammer. Ik ben ook niet een van de grote posters, maar probeer wel af en toe wat te laten horen en een beetje mee te praten.
Voor mij dus te groot dit jaar, maar ik heb er alsnog plezier in gehad om te verzenden en te ontvangen, daar niet van ;) :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:19

Anoniem schreef:
Mira283 schreef:

De katten hebben lol gehad van de doos en de vulling..... Je pakket was dus niet goed?

Mira283 schreef:
Mijn ss super bedankt voor je pakketje ben er super blij mee.

En het hele gedoe tussen Rebecca en mij lossen wij netjes onderling op nu en Dott word ervan op de hoogte gebracht.

En voor alles posters die hun mond meteen open trokken en verschrikkelijke reacties hebben meer gezet, ik hoop dat jullie nooit in mijn situatie terecht komen. Door die reacties voelt het alsof ik nog een schop na krijg.

Voor de lieve reacties dank jullie wel!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:23

Ik ben hier klaar mee! Kan niks goed doen of zeggen. Wil je de waarheid pb Dott maar ik reageer nergens meer op

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:31

Vond het dit jaar erg leuk om voor het eerst mee te doen en heb een erg leuk pakketje gekregen.
Dott & Ynskek zeker bedankt voor de organisatie, en Rebecca en M_D_H heel veel succes aankomend jaar! Hoop dat ik dan weer een poging kan wagen om iemand te verassen! :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:33

Mag ik alvast een verzoekje indienen dat ik Volgend jaar sabtigo als lootje wil, ik weet al iets heel leuks O:)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:33

Mira283 schreef:
Ik ben hier klaar mee! Kan niks goed doen of zeggen. Wil je de waarheid pb Dott maar ik reageer nergens meer op

Tuurlijk kun je nog dingen goed doen/zeggen :(:) Tica heeft je bericht gewoon verkeerd begrepen. Goed dat je nog van je hebt laten horen en super lief als je rebecca alsnog iets zou sturen :j

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:35

geerte schreef:
Mag ik alvast een verzoekje indienen dat ik Volgend jaar sabtigo als lootje wil, ik weet al iets heel leuks O:)

Dan wil ik jou!! Pay Back Time!!! *\%/*

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:36

Hoezo? :o? Ik ben de onschuld zelf. O:)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 20:38

Goed. Ik denk dat het tijd word voor een slotje hier.

Iedereen bedankt voor de enthousiaste deelname :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:38

}:) }:) }:) }:)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:40

geerte schreef:

:n :n :n :n nu vertrouw ik het niet meer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:44

-schrijft op-

Hmm zie al leuke koppels , willen jullie ook op date eerst?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:44

Ja graag :*

Secret santa dating?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:47

Heb ik eigenlijk nog wel wat in te brengen? >;)