Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 09:41

Babeth schreef:
Fijn dat je een leuke date hebt gehad Resistance! Ben benieuwd naar je volgende date.
De mijne refereerde vandaag naar mij als zijn girlfriend, dus ik denk dat het nu echt serieus aan het worden is!

Ohhhh, leuk! *\o/* Gefeliciteerd! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 09:44

Wat leuk die succesverhalen allemaal!!!

Vant weekend flink zitten tinderen met een vriendin (of ja zij meer op mij telefoon want ze wou zo graag keer tinderen :'))
Daaraan wel een leuke gozer aan over gehouden, we zullen wel eens zien hoe dat afloopt.

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:51

wat een leuke verhalen weer :)

oh en resistance: ik heb 10j een relatie gehad met iemand die 7j ouder was. Dus het kan best.
En ook hier ervaring met vanaf date 1 een goede klik, knuffelen en zoenen en nog steeds samen <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:59

Inderdaad, soms kan het echt goed gaan na één date. Maar ik denk dat het niet slecht is om bij de tindermannen een beetje jezelf te beschermen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:06

Mss moet ik vermelden dat mijn tinderdate iemand is, die ik irl "gekend" heb (zaten op dezelfde school, maar verschillend jaar en afdeling/gebouwen). Het feit dat ik hem onmiddellijk herkende en ik tot hiertoe nog nooit heb fout gezeten met mijn eerste indruk van iemand, was voor mij wel een geruststelling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:49

Ik zou ook een beetje opletten, als het allemaal smooth sailing lijkt kan er meer spelen dan je denkt. Heb om diezelfde rede nu weer gigantische hartezeer :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:02

Emmaa_ schreef:
Ik zou ook een beetje opletten, als het allemaal smooth sailing lijkt kan er meer spelen dan je denkt. Heb om diezelfde rede nu weer gigantische hartezeer :')

Ja er zijn er die enorm goede praatjes hebben, maar betekend niet dat het zo is. Daarom moet je gewoon kritisch enthousiast zijn.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:25

Stille meelezer hier.

Ook hier een succes verhaal:
Na een gefaalde date met een persoon die niet geheel was hoe hij zich voordeed en totaal niet in positieve zin haha.

Mijn huidige vriend leren kennen begin dit jaar. Dit ging zo goed dat we elkaar 4-5x per week zagen en inmiddels wonen we samen en is mijn geweldige poezel mee verhuisd haha! Dus hier echt een succes verhaal. Nog nooit zo fijn en mezelf gevoeld bij een partner. <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 17:56

Emmaa_ schreef:

:(:)
Maar het zou geen alarmbellen moeten laten rinkelen als het allemaal fijn voelt! Hartzeer hoort er helaas gewoon bij...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 04:26

Ik was al vroeg in slaap gevallen en werd rond 22:00 weer wakker, dus aan het swipen geslagen en daar is een gesprek uitgekomen bij een match :))
Zijn nu nog aan het kletsen en volgensmij heb ik woensdag een date.. :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 05:16

:D :D :D YASS GURL!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 05:23

Ik ben sinds een paar dagen niet meer vrijgezel <3 prins op het witte paard heeft er even over gedaan, maar is eindelijk gearriveerd! Stiekem nooit verwacht dat dat via tinder zou gebeuren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 14:41

Is het raar om hem te vragen of hij nog meer mensen date?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 14:42

Resistance schreef:

Ik zou er gewoon van uit gaan, dan kan het nooit tegen vallen. Maar zou het na 1 date niet meteen zoiets meteen vragen, komt een beetje bezitterig over :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 14:50

Resistance schreef:

Heb je een reden om daaraan te twijfelen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 14:52

Na 1 date zoiets vragen zou ik ook raar vinden eigenlijk :+
Maar je hebt het gevoel dat het goed zit toch waarom dan toch de twijfel?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:02

Ik vind idd dat je er ook niet vanuit kan gaan dat hij dat niet doet. Jullie hebben tenslotte pas 1 date gehad.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:18

Ik ging ervan uit dat mijn vriend toen niet met andere aan het daten was. En na een de tweede date ongeveer heb ik het gevraagd.

Ik denk dat het heel erg aan ligt hoe je denkt over 'met meerdere mensen tegelijk daten'. Ik was/ben er dus niet voor en heb het idee dat je ook dezelfde soort mensen aantrekt. Mijn vriend had ook niet de behoefte om meerdere mensen te daten (ook al wisten we nog niet of we wel een relatie zouden willen met elkaar).

Ik had wel een date staan met iemand anders, maar die heb ik dus netjes afgezegd toen het klikte bij de andere date.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:23

Ik snap wel dat je onzekerheid hebt, maar ik zou ook even afwachten.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:29

Mijn vriend (toen nog Tinder date :P ) heeft in dezelfde week nog een date met een andere meid gehad (waar hij na 2 uur z'n huisgenoot geappt heeft of hij hem kon bellen met 'oh hemel, je moet nu echt naar huis'). Dit heeft 'ie ook pas later verteld. Ik wist wel dat 'ie met andere meiden sprak en ik heb ook nog wel wat jongens gesproken nadat wij een eerste date hadden gehad. Maar heb het pas na een paar dates echt gevraagd, anders vond ik het een beetje stalkerig overkomen. Je hebt net een date gehad, er kan nog van allllles gebeuren :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:34

Eerst een aantal dates.. Daarna kun je altijd zien.

Bij mij wil er niks meer laden. Meer met dit probleem?

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:36

Persoonlijk probeer ik altijd zoveel mogelijk gewoon te zeggen en te vragen wat ik wil om heel eerlijk te zijn _O- Niet dat het altijd lukt maar als je het dus afvraagt dan zou ik gewoon zeggen van hey ik ben benieuwd, ga je nou ook op dates met andere ondertussen? Hoeft helemaal geen rare vraag te zijn lijkt me zolang je niet meteen psycho gaat als het antwoord je niet aanstaat :+

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 00:22

Ik heb vrijdag een date! Ben heel benieuwd. We gaan gewoon een drankje drinken, maar nu moet ik nog een leuke kroeg bedenken waar ik niemand tegen kom die ik ken :+ .

Ik ben wel zenuwachtig, maar de zenuwen zijn minder omdat ik hem vanavond voor het eerst echt gesproken heb. Hij vroeg na 2 dagen al of we op date konden gaan, nu na 2 weken bijna non-stop appen vond ik het wel tijd worden. Als het niks is dan weet ik het tenminste. Vanavond vroeg hij of we anders even konden bellen, dus na 10x z'n nummer in toetsen toch maar op de bel knop gedrukt := . Het was een leuk gesprek en na een ruim half uur hebben we er een einde aan gemaakt. Hij kletste de oren van m'n hoofd, dus ben benieuwd hoe dat vrijdag gaat zijn :) Hij was in ieder geval lekker bijdehand en heeft humor.. :D

Gaan jullie ook op date in jullie eigen stad/dorp? Ik woon in een dorp en ben 'bang' dat ik mensen tegen kom die ik ken. Dan ga ik liever een dorp verderop, maar daar komt hij nu dus vandaan. Dus dat kan al niet :+ . Dorpen daarachter/naast ken ik de kroegen niet, en wil geen flater slaan door straks met z'n 2en in een lege kroeg te zitten :').

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:05

N0a schreef:
Ik heb vrijdag een date! Ben heel benieuwd. We gaan gewoon een drankje drinken, maar nu moet ik nog een leuke kroeg bedenken waar ik niemand tegen kom die ik ken :+ .

Ik ben wel zenuwachtig, maar de zenuwen zijn minder omdat ik hem vanavond voor het eerst echt gesproken heb. Hij vroeg na 2 dagen al of we op date konden gaan, nu na 2 weken bijna non-stop appen vond ik het wel tijd worden. Als het niks is dan weet ik het tenminste. Vanavond vroeg hij of we anders even konden bellen, dus na 10x z'n nummer in toetsen toch maar op de bel knop gedrukt := . Het was een leuk gesprek en na een ruim half uur hebben we er een einde aan gemaakt. Hij kletste de oren van m'n hoofd, dus ben benieuwd hoe dat vrijdag gaat zijn :) Hij was in ieder geval lekker bijdehand en heeft humor.. :D

Gaan jullie ook op date in jullie eigen stad/dorp? Ik woon in een dorp en ben 'bang' dat ik mensen tegen kom die ik ken. Dan ga ik liever een dorp verderop, maar daar komt hij nu dus vandaan. Dus dat kan al niet :+ . Dorpen daarachter/naast ken ik de kroegen niet, en wil geen flater slaan door straks met z'n 2en in een lege kroeg te zitten :').

Maar waarom is t een probleem om bekenden tegen te komen?
Als mensen buiten hun eigen woonplaats willen afspreken is daar vaak een reden voor... bv het hebben van een relatie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:09

Of geen zin hebben in roddels of gedoe. Ik zou ook nooit in Ommen afspreken, dat dorpje ben ik opgegroeid. DIkke kans dat iemand mij ziet die ik ken. Of dat mijn ouders toevallig daar zijn. Weet zeker dat er mensen zijn die aan mijn ouders gaan vragen wie die kerel is. :+