Babeth schreef:Fijn dat je een leuke date hebt gehad Resistance! Ben benieuwd naar je volgende date.
De mijne refereerde vandaag naar mij als zijn girlfriend, dus ik denk dat het nu echt serieus aan het worden is!
Ohhhh, leuk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Ik heb vrijdag een date! Ben heel benieuwd. We gaan gewoon een drankje drinken, maar nu moet ik nog een leuke kroeg bedenken waar ik niemand tegen kom die ik ken.
Ik ben wel zenuwachtig, maar de zenuwen zijn minder omdat ik hem vanavond voor het eerst echt gesproken heb. Hij vroeg na 2 dagen al of we op date konden gaan, nu na 2 weken bijna non-stop appen vond ik het wel tijd worden. Als het niks is dan weet ik het tenminste. Vanavond vroeg hij of we anders even konden bellen, dus na 10x z'n nummer in toetsen toch maar op de bel knop gedrukt. Het was een leuk gesprek en na een ruim half uur hebben we er een einde aan gemaakt. Hij kletste de oren van m'n hoofd, dus ben benieuwd hoe dat vrijdag gaat zijn
Hij was in ieder geval lekker bijdehand en heeft humor..
Gaan jullie ook op date in jullie eigen stad/dorp? Ik woon in een dorp en ben 'bang' dat ik mensen tegen kom die ik ken. Dan ga ik liever een dorp verderop, maar daar komt hij nu dus vandaan. Dus dat kan al niet. Dorpen daarachter/naast ken ik de kroegen niet, en wil geen flater slaan door straks met z'n 2en in een lege kroeg te zitten
.