Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:35

Gracezellaa schreef:
_classic schreef:
Ik ben nog steeds opzoek naar een jurkje voor mijn diploma uitreiking. Ik had een erg leuke gezien, alleen droeg een onbekend meisje hem op een foto op facebook. Ik heb dus geen idee waar ik hem vandaan kan halen :')  

Het was een rood jurkje, net boven de knie met korte mouwen en een hogere hals.

Strak, ribstof? Ik heb gisteren zoiets gepast bij de hm

Ik zocht eigenlijk een gladde met een net iets hogere hals als die van de h&m. Al vond ik die van de h&m ook erg leuk! Mocht ik 'het perfecte' jurkje niet vinden, dan ga ik voor die!

Elizevds: ah super bedankt, ik ga meteen even zoeken!

Jildau

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:18

Voor de mensen welke ook last hebben van schurende bovenbenen. Wat voor broekje dragen jullie onder jurkjes? Ik heb eentje nodig want ik wil graag ook zomers jurkjes dragen maar wil niet dat het opkrult, superstrak zit of heel erg zweet. Tips?

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:32

Een wielrennersbroekje? Of een strak loopbroekje? Dat doe ik in ieder geval :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:53

Jildau schreef:
Voor de mensen welke ook last hebben van schurende bovenbenen. Wat voor broekje dragen jullie onder jurkjes? Ik heb eentje nodig want ik wil graag ook zomers jurkjes dragen maar wil niet dat het opkrult, superstrak zit of heel erg zweet. Tips?

Bandalettes! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:56

Ik draag een strak yogabroekje of fietsbroekje (iets van sportmateriaal in ieder geval, dat blijft beter zitten zonder omhoog te kruipen en is ook vaak wat luchtiger/voert zweet beter af). Talkpoeder tussen je bovenbenen helpt ook maar moet je vaak bijwerken, anders heb je ook Vevina, dat is een spulletje wat heel goed werkt. Als je dat te duur vindt heeft glijmiddel met siliconen dezelfde werking, kan je ook gewoon tussen je benen smeren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:19

Ik haak hier even snel op in. Ik had dit probleem ook altijd. Nu ben ik een fanatiek fietser op de racefiets en heb je allerlei smeersels tegen schuren e.d. en dacht ik op een warme dag dat ik dat smeersel maar eens moest testen op de binnenkant van mijn bovenbenen als ik een jurkje aan had.
En ik heb dus de hele dag helemaal nergens last van gehad, echt heerlijk! Ze zijn er in verschillende prijsklassen ed. Hardlopers gebruiken het trouwens ook wel vaak want het schuren van je bovenbenen heeft helemaal niks met overgewicht te maken, dus ook veel slanke mensen hebben hier gewoon last van.

Sportbroekjes en bandalettes zie je toch vaak zitten als je een wat korter jurkje aan hebt en dat vind ik dus niet zo mooi :o Bandalettes heb ik trouwens ook, maar die rollen ook in elkaar.....

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 15:54

Slidings broekje van voetballers!

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 17:04

Willemiens schreef:
@Sauffi, LA Sisters heeft zoiets soort gelijks, alleen dan met rode strepen aan de zijkant :).

Ik meld me ook even, heb te kort aan 3 kamers vol met kleding maar als nog elke dag het probleem dat ik niet weet wat ik aan moet :')

Bedankt, dat ken ik niet. Ik ga even kijken!

Ik heb zojuist in de stad een leuk wit blous/shirtje gekocht met zwarte streepjes en een net zwart jurkje. Zal zo even een foto posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:04

Hoi jongens, snel vraagje hier:

Iemand ervaring met Milanoo? Het ziet er allemaal wel betrouwbaar uit, maar ik kan niets vinden over verzendtijd, en ik moet het jurkje wat ik wil uiterlijk volgende week vrijdag half 3 hebben.

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:39

Resistance schreef:
Hoi jongens, snel vraagje hier:

Iemand ervaring met Milanoo? Het ziet er allemaal wel betrouwbaar uit, maar ik kan niets vinden over verzendtijd, en ik moet het jurkje wat ik wil uiterlijk volgende week vrijdag half 3 hebben.

Ik vind het er eerlijk gezegd helemaal niet betrouwbaar uitzien, Bij gebrek aan algemene voorwaarden etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 23:03

Hi allemaal,

Ik kom even binnen vallen gezien ik kwa kleding de wanhoop nabij ben inmiddels..

Vanochtend heb ik eindelijk maar toch even geshopt, heerlijk en notabene geslaagd, een verrassing als ik kijk hoelang ik al "zoekend" was naar deze dingen..
Thuis gekomen met een lange broek (sowieso hard nodig) high waist van de h&m, 3 kwart broek van de C&A, en nog 3 rokken en een korte broek van de Scapino, allemaal leuk maar nu ging ik vanavond naar de bios met een vriendin ik wou wat leuks en luchtigs aan trekken en na 5 keer omkleden uiteindelijk maar weer iets uit de kast getrokken..
Om een lang verhaal kort te maken, al het nieuwe heb ik thuis weer aangetrokken en hoe leuk het in de winkel was zo naar voelde ik me er bij eenmaal thuis met een ander topje er op etc.. De helft van mijn kledingkast zijn dan ook dingen wat ik eigenlijk niet leuk vind maar ik weet ook gewoon niet wat ik wél leuk vind of wat bij me past...

Nu heb ik ook nog het moeilijkste lijf wat er bestaat (vind ik zelf :') ), ik ben 30 kilo afgevallen daarna meer afgevallen om vervolgens weer op een aparte manier aan te komen, mijn onderbuik en lovehandles zijn dus grotendeels overtollig huid dus alles wat er nu weer bij komt gaat daar zitten, met het effect dat ik dus een Peer ben, maar dan de extreme versie, het loopt redelijk recht tot je bij de lovehandles aankomt, dan is het ineens flets opzij, en dan echt extreem, dan m'n ondergoed dat kleine stukje is redelijk normaal en dan heb je ineens HALLO billen/bovenbenen..
Allemaal prima, curves zijn mooi etc, maar mijn lijf is zo ontzettend uit verhouding dat het niet leuk meer is. Kwa sporten etc hoef ik geen advies i'm working on it maar het is dus ook vooral overtollig huid..

Maar nu voel ik me zo langzamerhand dus wanhopig want ik draag dus high waist broeken, koop ze meestal een maatje kleiner dat ze strak zitten maar niet té strak. Nu dus de vanochtend gekochte broek deed ik vanavond aan en toen ik probeerde om te gaan zitten deed het bijna gewoon pijn, ik ben alleen bang dat als ik een maatje groter haal dat hij af zakt zodra ik sta/loop of dat ik dat gevoel heb en er dan de hele tijd aan ga trekken waardoor die dus nog wijder word..
Rokjes trek ik dus ook hoger op, op het moment dat ik het draag als een normal waist zeg maar perst het juist nog meer die lovehandles omhoog en zie je die met een topje helemaal zitten, maar zodra ik het hoger op trek tekent mijn onderbuikje en lovehandles dus ook ontzettend waardoor ik sowieso een topje moet hebben die er over heen valt en het liefst nog iets zwarts wat corrigerend is.

Voor de duidelijkheid ik ben verder niet dik, en draag dus ook geen topjes die te strak zijn in combinatie met mijn buik, het is enkel dat onderbuikje wat verborgen moet worden daarom dus high waist. Maar hoe moet ik het nou in godsnaam doen aangezien de high waist die ik nu heb gekocht me echt pijn doet als ik ga zitten.. Een maatje groter kopen?
En verder, zijn er mensen die dit kennen of ongeveer het zelfde hebben en die tips hebben wat dragen jullie bijvoorbeeld? Stretch is trouwens sowieso kwa broeken etc het enige waar ik normaal in pas gezien ook nog de brede heupen en stevige bovenbenen/billen.

Hoop dat het een beetje overzichtelijk is zo mijn verhaal, maar ik heb er echt koppijn van, ben met een rot gevoel de deur uit gegaan vanavond en eenmaal thuis spookt het gelijk weer door in mijn hoofd dat ik als het puntje bij het paaltje komt gewoon echt 9 van de 10 keer niet blij ben achteraf met wat ik heb gekocht.. Begin het zo langzamerhand zonde van mijn tijd én geld te vinden om nog pogingen te doen dus ik weet het even niet meer..

Edit ; excuses als het wat warrig over komt, zit in een hele drukke stressvolle periode momenteel en heb barstende koppijn spanningshoofdpijn ook grotendeels dus m'n koppie draait overuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 02:08

Weet iemand hoe snel de voorraad bij wehkamp weer wordt aangevuld? Ik heb een jurkje op het oog wat nog wel verkocht wordt, maar net mijn maat is uitverkocht. Zou dat nog lukken voor eind volgende week?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 13:55

@ Annet: mijn moeder heeft ongeveer hetzelfde figuur als jou denk ik. Erg lange en smalle benen waar ik zeer jaloers op ben, van boven eigenlijk niet dik maar lovehandles die het hele figuur uit balans brengen.
Zij lost dit vaak op door topjes met van onder een elastiek erin, zodat het een beetje kan poffen.
Zo valt de love handle niet zo veel op, maar staat het alsnog leuk met een goede (Jeans) broek.
Verder heeft ze een paar jaar jurkjes met een A lijn, ervoor zogen dat de band/naad boven de lovehandle zit zodat de rest wijd uitlopend erover valt.
Hier komt ze ook nog mee weg.
Vaak een combinatie met een blazertje erop zodat alles een beetje verborgen is.

Ze heeft een aantal kleine winkeltjes en een goede vriendin die in een kledingzaak werkt die haar vaak helpen met kleden. De verkoopster heeft er vaak wel zicht op en op die manier komt ze vaak buiten met iets wat goed bij haar figuur past.

Ook draagt broeken die iets hoger zijn om de bandjes weg te werken, zij heeft voornamelijk iets duurdere broeken met rechte pijpen, geen skinny. Duurdere broeken stretchen niet zo veel waardoor alles mooi blijft zitten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:06

Even een vraagje... Kan dit?
Heb helaas geen strak figuur, en het is een redelijk strak jurkje maar hij is zo mooi!
Maar twijfel toch of het niet allemaal te veel benadrukt wordt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:46

Eerlijk, ik vind het niet mooi staan.
Schitterend jurkje, maar niet flateus voor jouw figuur.

Als eens een "corrigerend" hemdje geprobeerd? Mogelijk dat dat de boel wat strakker trekt.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:52

roxiie schreef:
Eerlijk, ik vind het niet mooi staan.
Schitterend jurkje, maar niet flateus voor jouw figuur.

Als eens een "corrigerend" hemdje geprobeerd? Mogelijk dat dat de boel wat strakker trekt.

Ja bij de Hema hebben ze fijne corrigerende jurkjes! Ik draag ze onder elk jurkje!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:29

Dat idee heb ik dus ook, hij is mee terug gegaan.
Tijd om het hardlopen weer eens op te pakken

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:32

Even een onderjurkje of corrigerend broekje eronder doen! Heb ik ook standaard bij jurkjes.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 23:27

Ik draag onder jurkjes altijd broekjes van sloggi. Lang ondergoed eigenlijk :'). Vind ze heel fijn. Heb ze nu van kruidvat gekocht maar nog niet kunnen testen (ben 37w zwanger).

De tip van smeerseltjes van wielrenners ga ik ook eens uitproberen. Ben benieuwd.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 23:56

@annet Vervelend lijkt me dat! Maar er zullen ongetwijfeld dingen zijn die je heel mooi staan en waar je je goed in voelt. Gewoon uitproberen! Wat vind je qua stijl bij anderen leuk?
Tip voor de lovehandles: probeer eens een wat langer losvallend blouse boven een strakke jeans, waarbij je de voorkant erin steekt. Dat verdoezelt iets maar maakt je ook mooi slank.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:25

Hallo,

Ik ben op zoek naar leuke sneakers :D
Ik heb al twee van adidas, ik heb een beetje op de site gekeken maar daar staat niet echt iets nieuws bij. Heeft iemand ervaring met Nike Classic Cortez Nylon? Is de zool erg hoog? Valt de maat groot uit?

Of heeft iemand aanraders? Adidas vind ik altijd wel leuk, iets wat in dat straatje past dus?

Ben al best lang (176,5cm) dus ik weet niet of ik wel een hoge zool kan hebben bij sneakers. Zoals bij adidas superstar, hoger dan dat zal ik ongemakkelijk vinden denk ik.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 13:45

xMereltje schreef:
Hallo,

Ik heb al twee van adidas, ik heb een beetje op de site gekeken maar daar staat niet echt iets nieuws bij. Heeft iemand ervaring met Nike Classic Cortez Nylon? Is de zool erg hoog? Valt de maat groot uit?

Of heeft iemand aanraders? Adidas vind ik altijd wel leuk, iets wat in dat straatje past dus?

Ben al best lang (176,5cm) dus ik weet niet of ik wel een hoge zool kan hebben bij sneakers. Zoals bij adidas superstar, hoger dan dat zal ik ongemakkelijk vinden denk ik.

Ik kan je helaas niet helpen met sneakers. Ben daar niet zo in thuis.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 13:46

Afbeelding
Afbeelding
Nieuwe aanwinst. :+:

Ik vind 50 euro belachelijk duur maar kon hem niet laten liggen. Hij zit zoooo geweldig.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 14:50

xMereltje schreef:
Hallo,

Ik heb gister deze gekocht, vind ze zelf erg tof :D
Maar je moet het maar net wat vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Misschien handig om te vermelden wat je zoekt, een bepaalde kleur, stijl, oid, wil je dat ze overal bij passen dus vrij basic zijn, of juist iets opvallends zoals ik?

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:07

Leuke schoenen! Dat printje is heel mooi :)

Ik zoek zelf iets basics wat overal bij past, het liefst in zwart of wit (gekleurde details oid geen probleem). Ik wandel erg veel, twee tot vier uur op een dag dus het moet wel een stevige schoen zijn. Vans had ik al een keer geprobeerd, geven mijn voet onvoldoende steun.

Ik heb een Adidas superstar, zoiets standaards gewoon. Alleen is die na nog geen jaar al aan het slijten. Kan denk ook niet anders met hoeveel ik wandel.

Die van Nike die ik noemde, Classic cortez nylon, die vind ik er wel leuk uitzien maar ben benieuwd of iemand weet hoe hoog de zool is? De zool bij air max is me te hoog namelijk, maar dit is een ander model zelfde merk ... Of heeft iemand een aanrader? :D