Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:vandaag een leuke koop gedaan, een aquarium.
Prachtig ding, en ik kreeg nog meer mee dan ik had verwacht, een pomp, thermometer, zuurstof ding.
Ik ben helemaal bij, vanmorgen leuk ingericht en vanmiddag drie bewoners gekocht.
Vjestagirl schreef:bridgetF schreef:vandaag een leuke koop gedaan, een aquarium.
Prachtig ding, en ik kreeg nog meer mee dan ik had verwacht, een pomp, thermometer, zuurstof ding.
Ik ben helemaal bij, vanmorgen leuk ingericht en vanmiddag drie bewoners gekocht.
Je weet dat je een aquarium 2 tot 4 weken in moet laten draaien voordat je er vissen in kunt doen hè? De kans dat ze anders heel snel doodgaan is nogal groot....
Vjestagirl schreef:Je weet dat je een aquarium 2 tot 4 weken in moet laten draaien voordat je er vissen in kunt doen hè? De kans dat ze anders heel snel doodgaan is nogal groot....
manon_goldy schreef:Vjestagirl schreef:Je weet dat je een aquarium 2 tot 4 weken in moet laten draaien voordat je er vissen in kunt doen hè? De kans dat ze anders heel snel doodgaan is nogal groot....
Wij hebben onze vissen dr ook zonder 'in katen draaien' (wat is dat precies?) in het nieuwe aquarium en die leven al 9 jaar (sluierstaartvissen)
Vjestagirl schreef:Sluierstaarten en goudvissen zijn op zich sterker dan de meeste tropische vissen maar die horen dan ook eigenlijk niet in een aquarium, maar in de vijver thuis.
bridgetF schreef:Vjestagirl schreef:Sluierstaarten en goudvissen zijn op zich sterker dan de meeste tropische vissen maar die horen dan ook eigenlijk niet in een aquarium, maar in de vijver thuis.
Het zijn leeuwekopjes, soort goudvis.
Ik vind ze altijd zo leuk bij de chinees, dus ik denk ik haal de chinees gewoon naar ons.
Hoef ik niet elke week chinees te kopen om naar de vissen te kijken(grapje)
p.s ze zitten met zijn drieën wel in een grote bak van 60*40*30
kiki1976 schreef:Whahah kreeg nu van iemand een ruil voorstel. Of ik wilde ruilen voor Douwe Egberts punten.
Heb maar vriendelijk bedankt