Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:32

Rianne_ schreef:
NienkeV1994 schreef:
Ja, 20 februari nieuwe aflevering, dus ze slaan maar 1 week over :)

Ik heb al lang geleden de laatste aflevering gekeken aangezien ik niet via Nederlandse tv kijk, komt t daarvan ;-)

Ik kijk niet op de Nederlandse tv, in Amerika is seizoen 4, het nieuwste seizoen, gewoon bezig sinds januari ;)

Ik vind blogspot echt vreselijk om mee te werken, kan er niks mee. Doe mij maar wordpress :j

Yasmine

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:56

Ik heb Blogspot gebruikt toen ik een blog had toen ik in Canada woonde maar nooit meer, vond het erg verouderd en onhandig werken. Wordpress all the way :j

Dankjewel voor de complimentjes over mijn muur hihi :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:15

sietje22 schreef:
connepon85 schreef:
Ik heb voor het eerst een vlog gemaakt. Spannend! Ik maakte al eerder video's, maar nu een meer persoonlijk filmpje. Wat vinden jullie er van?

Achter de schermen #1 - Fotoshoot en Dressuuravond KWPN Hengstenkeuring

Ik vind dat het heel goed gelukt is voor een eerste vlog. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen; waarmee je hebt gefilmd en welk programma je hebt gebruikt om het filmpje aan elkaar te monteren?

Dank je wel! En Hippologic, bedankt voor de tips!

De camera die ik heb, is een (ff spieken): Canon XA10
Het programma dat ik gebruik is van Magix. Werkt lekker simpel :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:17

Zijn er ook bloggers op Tumblr hier? De naam "Hippo Logic" was al in gebruik daar, helaas. NU heb ik gekozen voor "Sandra HippoLogic"

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:23

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:43

Pff, na wat spannende dagen toch een stukje kunnen schrijven op mijn blog. Waarom kun je daar ook een beetje lezen. Waarom vaders zo belangrijk zijn voor hun dochters.

Ik ga binnenkort weer proberen bij te lezen. Hartstikke blij met dit topic voor alle leuke tips, inspiratie en blogs, dank jullie!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:49

Mooi artikel Flux, sterkte en beterschap voor je vader! :(

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 01:12

Ik heb ook tumblr maar dat is meer om mijn innerlijke fangirl tevreden te houden. www.notyouraveragearcticmonkeyssong.tumblr.com

Ik heb vandaag weer eens een artikel op m'n eigen Facebook gedeeld en ik had vandaag 32 bezoekers en zo'n 130 views op m'n blog. Record!

MariaMaaikeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:12

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:54

wat een ontzettend mooie post, Flux! En sterkte met/voor je vader!

Ik schrijf vandaag over the Beauty of Cold Days :brr:

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:47

Ik heb vandaag een iets uitgebreidere post, want na alle heisa over Fifty Shades of Grey wil ik toch mijn mening delen over een paar dingen over deze film die ontzettend belangrijk zijn maar veel mensen (jonge vrouwen) over het hoofd zien. Daarom: Waarom Fifty Shades niet oké is. Ik ben erg benieuwd wat de meningen hierover zijn dus voel je vrij om je mening te spuien in de comments :)

Wat een mooi artikel over je vader, hierboven. Zo lief geschreven, de liefde komt haast door m'n scherm! Ik herken mezelf er helemaal in. :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:57

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:10

Beterschap voor je vader en natuurlijk sterkte voor jullie!
Die opgesomde punten zijn zo herkenbaar :j..

50 Shades.. Ben de boeken écht niet doorgekomen maar ga zaterdag wel met een vriendinnetje naar de film _O-

I Hate Sunshine

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:27

50 shades vind ik echt niets. De schrijfstijl in de boeken vind ik belabberd helaas. Het is ook mijn onderwerp niet dus ik ga de film ook niet kijken.

Ik heb OPI So Elegant op mijn blog staan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:45

Oh ik vind 'm Oh Not So Elegant _O- _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:47

Ah zo hebben we allemaal ons gebrek :D Jij hebt een Disney heks door de blender gehaald en op je nagels gesmeerd, dat is dan weer niet echt mijn ding :D
Ik vind Elegant wel leuk, niet op alle nagels maar als accentje is hij best oké.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:51

Ik vind OPI sowieso niet leuk met hun glitters omdat ik ze meestal erg saai en niet verniewend vind, maar idd, dat is persoonlijke smaak :).

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:53

Ze zijn inderdaad niet vernieuwend. Wat ik wel fijn vind aan de glitters in deze laatste collectie is dat ze vrij neutraal zijn en dus te combineren met heel veel kleuren.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:16

Ik zit vanavond ook in de bios :D

Vond het een heerlijke trilogie om te lezen en snap je ophef niet helemaal. Als mensen dat toch leuk vinden om te lezen/kijken, prima toch?

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:29

Bedankt voor alle lieve berichten en gelukwensen voor mijn papa! <3

Ik ga nu al jullie blogs weer bijlezen, heerlijk al die verschillende onderwerpen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:41

Ik heb de boeken niet gelezen, geen behoefte aan ook, maar heb wat Yasmine hier aankaart ondertussen al zo vaak op Tumblr voorbij zien komen en ik vind er ook wel een waarheid in zitten. De film hoef ik - na wat cringeworthy interviews met Jamie en Dakota te hebben gezien - ook niet echt te zien.. Als er iemand een hekel aan de film heeft, zijn het die twee wel :')

En Jamie is voor mij toch nog steeds gewoon Graham van Once Upon A Time

Bij mij vandaag De beste Tumblr valentijnskaarten
Laatst bijgewerkt door NienkeV1994 op 11-02-15 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:42

Ik lig al de hele weeg ziek, zwak en misselijk op de bank -O-
Dus even geen post van mij vandaag...

Lees wel alles bij, maar heb even geen puf om overal te reageren, maar wil jou vooral heel veel sterkte wensen Flux!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:44

DnT schreef:
Ik lig al de hele weeg ziek, zwak en misselijk op de bank -O-
Dus even geen post van mij vandaag...

Lees wel alles bij, maar heb even geen puf om overal te reageren, maar wil jou vooral heel veel sterkte wensen Flux!

Beterschap!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:47

Wow, ik ben een beetje overweldigd. Mijn post over Fifty Shades of Grey heeft op amper een uur tijd plots 200 lezers en 11 comments :oo Ik dacht dat niemand m'n blog las :')

Mandarijn, dat mensen het leuk vinden vind ik absoluut geen argument. Het feit dat het zo opgehemeld wordt en dat het zo'n hype en soort van ideaal wordt om een spannende relatie te hebben (en Fifty Shades is intussen uitgegroeid tot de norm voor een spannende relatie), toont gewoon voor de zoveelste keer dat onze maatschappij onevenwichtige relaties en (psychologisch) geweld tegen vrouwen goedkeurt. Ga je een man ook z'n vrouw laten bont en blauw slaan en er niks over zeggen omdat z'n vrouw het wel leuk schijnt te vinden? Cultuur (boeken en films) heeft een voorbeeldstatus en mensen gaan altijd willen imiteren, of het goed of slecht is. Daarom is het net de verantwoordelijkheid van cinema en literatuur om duidelijk aan te geven wat moreel wel en niet kan. Als je een psychologisch manipulatieve man zo gaat ophemelen zoals dat met Christian Grey gebeurt, ga je jonge meisjes impliciet vertellen dat ze zich zo moeten laten doen zoals Ana dat doet in het boek.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:49

Onevenwichtige relaties? Daar ben ik het niet zo mee eens. Sommige mensen willen meer dan erop erin eruit eraf in de slaapkamer :).