Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Vorige week iets via BM gekocht, geld direct overgemaakt, heeft er maandag op moeten staan. Ze zou het klaar maken en op de bus doen. Ze komt wel online en heeft mn PB gelezen waarin ik vroeg om de t&T.. Begin het een beetje moe te worden hoe laks sommige mensen zijn.
bridgetF schreef:kreeg nu toch een vreemd mailtje: aan de ene kant natuurlijk super onbetrouwbaar, betalen met PayPal en ook nog eens in gebrekkig Nederlands. Ik weet via PayPal kun je het opsturen, gaan ze het geld terug vorderen en weg geld weg item. Maar ze wil dus betalen via PayPal en door iemand anders laten ophalen. Ik heb maar terug gemaild dat de gene die het ophaalt maar contant moest betalen. Hoe kan ik anders bewijzen dat het is opgehaald? Hier de mail, wat denken jullie ervan? Erg nep en standaard berichtje, ik trap er niet in, wat jullie?
Hallo, Bedankt voor het antwoord, en ik ben zo sorry voor de late reply.Am tevreden over de het item in kwestie. Ik zal het kopen van dit voor de prijs die u hebt genoteerd en ik zal de betaling via paypal.The paypal kosten zullen worden verzorgd door me.And Ik zal afspraken maken met iemand aan de Item hebben opgepikt van uw locatie eenmaal na het geld is terug te vinden in uw account, Want ik ben de stad uit presently.In de tussentijd zal ik blij zijn als u het opzetten van een account bij PayPal als je het niet hebt eerder, is zeer gemakkelijk en veilig gewoon inloggen op http :/ / http://www.paypal.nl/ en het opzetten van het account Paypal is de enige online betalingsmethode bedrijf die ik vertrouw. en ik heb nooit problemen met them.i zal blij zijn als je terug kunt krijgen om mij zo snel mogelijk, zodat ik kan weten als je nog steeds geïnteresseerd bent in deze deal zijn.
met vriendelijke groeten
staroo schreef:Het feit, dat ze jou adviseert om ook maar een Paypal rekening te nemen omdat dat zo makkelijk is, dat is net zo alsof je jouw koper vrrplicht om dezelfde bank te nemen als de jouwe omdat dan de betaling vlotter verloopt. Het enige goede Nederlands is: met vriendelijke groeten. Zoals anderen ook al zeggen, laat die contactpersoon maar afrekenen bij het afhalen.