Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik heb er ook weinig last van. Maar ik besteed er ook geen aandacht aan.
Met me eraan ergeren bereik je alleen maar dat het lastiger wordt omdat je er zoveel aandacht aan geeft.
Maar ik slaap sowieso slecht dus ik kan ook niet met zekerheid zeggen waar het dan aan ligt.
_Jody_ schreef:Werd hier net om half 5 vuurwerk afgestoken, nu ook te wakker om direct weer te slapen

Alja schreef:Persoonlijk denk ik ook dat slaapproblemen minder worden als niet mensen binnen een minuut naar hun telefoon grijpen en overal moeten melden dat ze niet kunnen slapen of wakker zijn

Telpeva schreef:Bij mij is mijn ritme altijd een paar dagen van slag, dat heeft niks te maken met aandacht geven of telefoongebruik maar met een vast ritme hebben dat opeens afwijkt.
fohadie schreef:Alleen slik ik sinds twee maanden strikt om de 8u medicijnen voor mijn hart en daarvan ben ik nu helemaal van slag want ik had de wekker dus nog op het oude tijdstip staan. (Hlf 8, hlf 4, hlf 12) En dat is helaas te merken.

Bellatrix schreef:Heeft hij hem omver gebeukt dan ofzo? Tja, het kan gebeuren, het is niet jouw schuld.