Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Jolliegirl schreef:Pas maar op met erfenissen...je kunt er zo je uitkering mee kwijt raken..
Dus let op of je accepteerd...
Ik mag dus vanwege uitkering niet weigeren.![]()
We kunnen wel kijken of het op naam van mijn moeder kan.
Maar dat gaan we uitzoeken met de financieel adviseur.
iirrssjjee schreef:PostNL.. Zou tussen 12.10 en 14.10 hier zijn. Ik heb hem in dat tijdslot 3x door de straat zien rijden (telkens dezelfde), bij de overburen een pakket bezorgd, bij de straat haaks op onze straat heeft hij wat bezorgd, maar niet hier.
Nu staat er in de app; mogelijk wat later onze excuses! Bezorgtijd onbekend... Lekker dan
Marcella schreef:Uwv je raakt hoe dan ook toch je uitkering kwijt als je weigert.
Zeker met ww.
Mocht het wia worden dan is het weer anders.
Suzanne F. schreef:JudithGigi schreef:Ik word helemaal gek van de hooikoorts. De antihistamine lijkt ook gewoon niet meer te werken.
Wat gebruik je? Soms werkt het ene bestanddeel beter dan de andere. Loratadine werkt hier beter dan cetirizine.
_San87_ schreef:Marcella schreef:Uwv je raakt hoe dan ook toch je uitkering kwijt als je weigert.
Zeker met ww.
Mocht het wia worden dan is het weer anders.
Erfenis heeft bij WW toch alleen invloed als er inkomsten uit die erfenis komen? Rente of huuropbrengsten, bijvoorbeeld?
Als je bijstand hebt, kun je idd niet weigeren. Tenzij het een negatieve erfenis wordt.
JudithGigi schreef:Fexofenadine. Werkt normaal super, maar volgensmij heeft het nu gewoon echt al te lang niet meer geregend.
Sansevieria schreef:Jouw oom kan (mits hij nog toerekeningsvatbaar is) een nieuw testament opmaken.
Ongeacht wie er erft, hou rekening met de erfbelasting.
iirrssjjee schreef:iirrssjjee schreef:PostNL.. Zou tussen 12.10 en 14.10 hier zijn. Ik heb hem in dat tijdslot 3x door de straat zien rijden (telkens dezelfde), bij de overburen een pakket bezorgd, bij de straat haaks op onze straat heeft hij wat bezorgd, maar niet hier.
Nu staat er in de app; mogelijk wat later onze excuses! Bezorgtijd onbekend... Lekker dan
Rara wie nog steeds op d'r pakketje wacht?? Hij staat nog steeds als bezorgtijd nog niet bekend. Wat een gezeur