Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:38

Ben echt zo boos op mezelf. 2 dagen een nieuwe telefoon omdat de vorige keihard op z'n scherm beland is en kapot is. Super voorzichtig met die nieuwe, wil even buiten in de zon zitten doe de telefoon voorzichtig schuin in de zak van mijn badjas maar op het moment dat ik ga zitten valt ie er uit.
Ik heb een verzekering erbij afgesloten die ook valschade verzekerd maar in de polis staat bij eigen schuld geldt dit niet. Dus ik koop een budgetvriendelijke telefoon en binnen een week zit er een scheur in.
Waarom moeten die telefoons ook zo vreselijk groot én glad gemaakt worden tegenwoordig.
Zit al totaal niet lekker in mijn vel, dan kan dit er ook nog wel even bij. Fml |(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:47

Raya11 schreef:
Ben echt zo boos op mezelf. 2 dagen een nieuwe telefoon omdat de vorige keihard op z'n scherm beland is en kapot is. Super voorzichtig met die nieuwe, wil even buiten in de zon zitten doe de telefoon voorzichtig schuin in de zak van mijn badjas maar op het moment dat ik ga zitten valt ie er uit.
Ik heb een verzekering erbij afgesloten die ook valschade verzekerd maar in de polis staat bij eigen schuld geldt dit niet. Dus ik koop een budgetvriendelijke telefoon en binnen een week zit er een scheur in.
Waarom moeten die telefoons ook zo vreselijk groot én glad gemaakt worden tegenwoordig.
Zit al totaal niet lekker in mijn vel, dan kan dit er ook nog wel even bij. Fml |(

Wat sneu voor je. Ik heb er daarom altijd zo’n bookcase hoesje om. Zo’n klapding. Ik weet dat het een boomerhoesje is maar goed, ik kan hem laten vallen zonder dat er ook maar iets stuk gaat. Dan maar een boomerhoesje.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:49

Ooh wat rot bij je net niuewe telefoon. Zou daar ook echt van balen.

Hier dus ook een boomer hoesje (alsof boomers met een gsm rondlopen :+ )
Maar scheelt wel al was ellende

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:53

Auto ineens kapot. Thuis niks aan de hand, onderweg koffie gehaald en hij wilde niet meer starten. Monteur van de pechhulp kreeg 'm ook niet aan de praat (kan nog de startmotor zijn zei hij, of een sensor die in de war is omdat hij ook niet kloppende meldingen geeft), dus die heeft 'm meegenomen.
Met de mededeling dat ze niet weten wanneer hij bij de garage wordt gebracht, misschien deze week maar geen garantie. Jongens ik heb m'n auto nodig voor werk. -O-

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:55

Suzanne F. schreef:
Raya11 schreef:

Wat sneu voor je. Ik heb er daarom altijd zo’n bookcase hoesje om. Zo’n klapding. Ik weet dat het een boomerhoesje is maar goed, ik kan hem laten vallen zonder dat er ook maar iets stuk gaat. Dan maar een boomerhoesje.

Ja snap ik. Ik had net voetbal gekeken en dacht nog ik moet even kijken voor een hoesje want ik vind hem zo glad. Heb hem net sinds vrijdag en 's avonds pas gaan instellen. Gisterochtend afspraken, daarna boodschappen gedaan in Duitsland en bij m'n vriend geweest vandaag tegen lunchtijd pas thuis gekomen dus heb nog niet eens echt tijd gehad rustig even te kijken voor een hoesje :(
Baal er zo erg van.. Alles zit even tegen voor m'n gevoel..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:55

Mandarijn schreef:
Auto ineens kapot. Thuis niks aan de hand, onderweg koffie gehaald en hij wilde niet meer starten. Monteur van de pechhulp kreeg 'm ook niet aan de praat (kan nog de startmotor zijn zei hij, of een sensor die in de war is omdat hij ook niet kloppende meldingen geeft), dus die heeft 'm meegenomen.
Met de mededeling dat ze niet weten wanneer hij bij de garage wordt gebracht, misschien deze week maar geen garantie. Jongens ik heb m'n auto nodig voor werk. -O-

Dat!!

Mijn auto is ook stuk en dan zegt de garage leuk, eerste twee weken geen tijd…

Hoe dan?

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:01

DuoPenotti schreef:

Haha ik snap het wel. Heb ook niet zoveel met zo'n hoesje mede omdat hij dan nog groter word en naar mijn idee helemaal niet meer in een jas of broekzak past..
Zat nog na te denken of ik een shockproof ding wou of toch zo'n hoesje als wat jullie bedoelen..
Gewoon stom, had gelijk een hoesje moeten bestellen maar ben niet bekend met Samsung dus wou eerst eventjes kijken of het wat was :x

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:03

Ja zijn ook onhandige dikke hoesjes.
Maar ja alternatief is telefoon stuk... Hier valt hij ook te vaak...

Ah stom is het niet. Verwacht je niet zo snel. Gewoon enorm balen.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:06

DuoPenotti schreef:
Ja zijn ook onhandige dikke hoesjes.
Maar ja alternatief is telefoon stuk... Hier valt hij ook te vaak...

Ah stom is het niet. Verwacht je niet zo snel. Gewoon enorm balen.

Ik hoop dat het gewoon onder een ongelukje valt en dat de verzekering wel iets voor me kan betekenen maar die zijn nu natuurlijk niet bereikbaar :') even afwachten. En een hoesje bestellen..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:28

Alja schreef:
Mandarijn schreef:

Dat!!

Mijn auto is ook stuk en dan zegt de garage leuk, eerste twee weken geen tijd…

Hoe dan?

Precies! Alsof je even een andere auto ergens vandaan kunt toveren.
Is het voor jou nog een optie om bij een andere garage te vragen of ze eerder tijd hebben?

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:31

Miss in de stad waar ik dichtbij woont waar grotere garages zijn met meer mankrachten in dienst.
Hoe zit het bij jou?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:36

Raya11 schreef:
DuoPenotti schreef:

Haha ik snap het wel. Heb ook niet zoveel met zo'n hoesje mede omdat hij dan nog groter word en naar mijn idee helemaal niet meer in een jas of broekzak past..
Zat nog na te denken of ik een shockproof ding wou of toch zo'n hoesje als wat jullie bedoelen..
Gewoon stom, had gelijk een hoesje moeten bestellen maar ben niet bekend met Samsung dus wou eerst eventjes kijken of het wat was :x

Zo'n siliconen laagje op je scherm laten zetten. Dat is meestal voldoende om geen barsten te krijgen als hij valt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:50

Ik heb op mijn scherm altijd een glazen screenprotector. Dus mocht het ooit stuk gaan dan is het alleen de glasplaat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:58

Femke_Tweety schreef:
Nu is mijn beelddenkbrein écht gewoon los, sorry :')

Twee keer serieus ijs....

[ Afbeelding ]

En

[ Afbeelding ]

:') :D

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:01

Pff iemand heeft op mijn werk een allerlaagste ster review achtergelaten op de de webshop omdat naar hun eigen mening de kleur van hun exemplaar iets rozer is dan op de foto. Zonder contact op te nemen of wat dan ook.
Best hard voor een gloednieuwe webshop, ik ben benieuwd of ze wel weten wat voor impact zoiets heeft :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:20

DuoPenotti schreef:

Idem.

Met glasbeschermer erop bij mij extra. Plastic bakje leeg vast houden wat niks weeg is al drama hier. :+

Gestofzuigd/dweilen en nu kapot gaan van de pijn. Zeg mijn vader moet je maar paracetemol innemen. Jammer dat het zo weinig effect heeft. :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:21

Suzanne F. schreef:
Ik heb op mijn scherm altijd een glazen screenprotector. Dus mocht het ooit stuk gaan dan is het alleen de glasplaat.

Ja ja die zit er idd ook nog op. Ff vergeten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:30

Afbeelding
Ik moet de paarden voeren,maar dan word ze wakker.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:33

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 17:37

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 18:27

Ik word geappt door een collega over het rooster aankomende week, terwijl we in het weekend allebei vrij zijn. Dat is al ergernis #1, #2 is dat het rooster weer niet klopt en ík ben de roosteraar dus ik heb een fout gemaakt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 18:45

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 19:50

Sintara schreef:
Pff iemand heeft op mijn werk een allerlaagste ster review achtergelaten op de de webshop omdat naar hun eigen mening de kleur van hun exemplaar iets rozer is dan op de foto. Zonder contact op te nemen of wat dan ook.
Best hard voor een gloednieuwe webshop, ik ben benieuwd of ze wel weten wat voor impact zoiets heeft :=

Ik zou er op reageren dat de foto’s op de site de werkelijkheid aangeven maar dat door beeldscherminstellingen van de klant kleuren anders kunnen zijn.
Daarnaast zou ik aangeven dat je het jammer vindt dat er direct een slechte review gegeven wordt zonder eerst contact op te nemen voor een eventuele oplossing.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 19:58

Mandarijn schreef:
Precies! Alsof je even een andere auto ergens vandaan kunt toveren.

Als iemand die in de garage werkt wil ik toch ook even de andere kant belichten. Wij kunnen namelijk ook niet meer uren in een dag toveren. De drukte is echt niet te doen omdat veel garages stoppen door de elektrische meuk. Bij ons ook dagelijks boze mensen omdat de auto niet meteen gedaan kan worden, maar wij werken al van 07 tot 21 dus wij doen ook maar ons best. Vervelend voor alle partijen. :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:14

hagelslag schreef:
luuntje schreef:
Siggislief ik heb het ook al dagen koud.
Buiten een winterjas aan, muts op en handschoenen aan (heb Raynaud).
Onder de douche heb ik het wel even warm.

Hond was aan het piepen om 545 uur ivm hoge nood.
In nachthemdmet jas er over naar buiten. Was het 1 plasje en klaar.
En ik kon niet meer warm worden.

In zulke gevallen van niet meer warm worden neem ik een kruik mee naar bed <3
Als ik late dienst heb ik de winter zijn mijn benen ondanks warme kleding altijd ijsklontjes.
Dus dan neem ik eigenlijk altijd een kruik mee naar bed.
Binnen 5-10 minuten is het lekker warm onder het dekbed en kan ik goed slapen.
Doe ik dit niet, dan slaap ik misschien een paar uur later pas.
Opwarmen doe ik helaas onder een deken niet zonder kruik

Ik heb nu wel geleerd als ik het door en door koud heb
dat ik een fleece deken over mijn huidige dekbed moet leggen.

Als ik het niet doe dan lig ik een halve nacht zeker wakker
omdat pas halverwege de nacht de deken pak.
Heb ook wel vaak gehad dat ik dan naar de wc moest en merkte dat ik dan zo koud had
dat ik eigenlijk mijn bed niet uit wou.

Zo heb ik dus Vrijdag op Zaterdag nacht meteen de fleece deken gepakt, en afgelopen nacht heb ik het ook gedaan.
Dus vanavond/vannacht zal ik het ook weer doen.

En de komende dagen ga ik ook maar een winterjas dragen op de Dagbesteding/Boerderij.
Als je het eenmaal koud hebt dan blijf je het koud hebben daar, daar is vooral Oostenwind.

Morgen en overmorgen is het rond de 14/15 graden, dus een goede reden om een winterjas aan te trekken.
En komt zo'n 11/18 mm aan regen naar beneden. -O-