Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 10:19

wyoming schreef:
Ik werd vandaag aangereden door een andere fietser die mij links inhaalde terwijl ze naar rechts wilde en ik dus rechtdoor ging. Terwijl ze dus gewoon rechts van mij naar rechts had kunnen gaan.

Dat klinkt als een heel domme inhaalactie van de andere fietser :n.

Hier ziek thuis :7 Gister al om 18.00 naar bed gegaan :z
Ellende, het is zooo saai!!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 10:19

Heb zo een belangrijke afspraak maar vriendin is zoals altijd te laat.
Ze helpt me, dus love her lots maar ben verdomme eens een keer optijd! We komen zo in de knel nu.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 12:27

wyoming schreef:
Ik werd vandaag aangereden door een andere fietser die mij links inhaalde terwijl ze naar rechts wilde en ik dus rechtdoor ging. Terwijl ze dus gewoon rechts van mij naar rechts had kunnen gaan.

Ik snap sowieso niet waarom mensen vlak voor een kruising in gaan halen.... Ben zo ook meerdere keren afgesneden. Gelukkig dan weer niet gevallen/ aangereden.

Mijn katten hadden gisteren hun eerste muis van 2024 gevangen.
Ik wil nu eigenlijk alleen wel weten waar ze hem vandaan hebben. Want ze zijn nog niet in de tuin geweest....
Nu denk ik van onder het keukenblok, want ik had Luna al een paar keer bij de vaatwasser gezien. (Daar is de plint wat lager, omdat anders de klep van de vaatwasser niet open kan. En ik heb haar daar wel eens heel kundig een muis achter vandaan zien hengelen.)

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 12:51

Oh bah muizen in huis is wel heel naar. :brr:

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:18

Ik heb net mijn hond voor haar kop geschopt.
Ze lag in het zonnetje te dutten en ik liep met mijn handen vol, zo tegen haar kop aan.
Arm diertje.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:27

Dat had ik laatst met de flexlijn.Mijn man had ons hondje vast,ik stap over de lijn en schop het hondje van onze dochter tegen haar hoofd.Voelde mij zo schuldig.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:09

Sabbientje schreef:
black_kelpie schreef:
Gisteren waren ze eindelijk na een week weer klaar met de stoep hier, beton slijpen en tegels aantrillen en andere leuke stille bezigheden, zijn ze nu begonnen met hakken en zagen op de kozijnen van mijn directe buurman. Kan het gewoon éven niet alsjeblieft -O-

Ik herken je ergenis.
Mijn buurman heeft een verbouw hobby.....
Afgelopen augustus is hij begonnen met 2 nieuwe dakkapellen op het huis te maken, vervolgens de hele zolder verdieping te verbouwen. Hij is net pas "klaar".
Op een gegeven moment vroeg ik mij af of er nog wel muren/ vloeren in de woning zaten en of hij niet ieder moment een uitbreiding naar mijn huis ging maken.
En hij had niet door hoe erg alle geluiden doordrongen tot de andere huizen, want toen ik het met hem had over de bouwgeluiden vond hij het raar dat wij dat konden horen want "hij was toch op de zolder bezig"
Man, het geluidsniveau bij ons thuis was soms net een bouwplaats.

Ik voel met jullie mee -O- mijn buren zijn gister ochtend begonnen met zo'n bouwcontainer die geleverd werd om 7 uur 's ochtends en vanaf dat moment zijn ze hun betonnen vloer eruit aan het slopen met de deur open en die brokken vanaf de deur in de container aan het gooien.
Zo te zien weer beunhazen ingehuurd die even een klusje erbij doen dus dat zal wel weer de hele maand op de meest onmogelijke tijden bouwgeluiden inclusief harde radio, zoals de afgelopen keren

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:33

Amandelstenen in m’n mond. Tenminste, bij m’n amandelen. Het is gelukkig niet groot maar damn, hier had ik niet op zitten wachten.
Gelukkig heb ik een apparaatje waardoor ik het kan weghalen zonder m’n amandelen te beschadigen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:01

Aan m'n werk. En aan mijzelf. Dat ik niet zo sterk op mijn strepen kan staan.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:02

het ziet er zo mooi uit buiten, maar het is echt koud vind ik.. :brr: ik liep even zonder jas buiten, foutje.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:27

vikawiek schreef:
Sabbientje schreef:

Ik herken je ergenis.
Mijn buurman heeft een verbouw hobby.....
Afgelopen augustus is hij begonnen met 2 nieuwe dakkapellen op het huis te maken, vervolgens de hele zolder verdieping te verbouwen. Hij is net pas "klaar".
Op een gegeven moment vroeg ik mij af of er nog wel muren/ vloeren in de woning zaten en of hij niet ieder moment een uitbreiding naar mijn huis ging maken.
En hij had niet door hoe erg alle geluiden doordrongen tot de andere huizen, want toen ik het met hem had over de bouwgeluiden vond hij het raar dat wij dat konden horen want "hij was toch op de zolder bezig"
Man, het geluidsniveau bij ons thuis was soms net een bouwplaats.

Ik voel met jullie mee -O- mijn buren zijn gister ochtend begonnen met zo'n bouwcontainer die geleverd werd om 7 uur 's ochtends en vanaf dat moment zijn ze hun betonnen vloer eruit aan het slopen met de deur open en die brokken vanaf de deur in de container aan het gooien.
Zo te zien weer beunhazen ingehuurd die even een klusje erbij doen dus dat zal wel weer de hele maand op de meest onmogelijke tijden bouwgeluiden inclusief harde radio, zoals de afgelopen keren

Mijn buurman heeft een bedrijf waarvoor hij metalen veiligheidshandschoenen repareert en iets met messen doet.
Helemaal prima, maar minstens 1 keer per week moet hij iets (ik vermoed zijn messen) slijpen en dat geluid gaat oprecht door merg en been.
Het gaat door alle huizen heen en zelfs de klanten die ik aan de telefoon heb kunnen het kabaal horen.
Super irritant maar ja, als ik thuis mag werken, mag hij dat ook en mijn werk is niet belangrijker dan zijn werk dus ja, ik kan er niks aan doen helaas.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:33

Mijn sportschool die even voor de vaste leden de boel van 40 naar 88 euro gaat zetten. Die keuze is wel heel snel gemaakt... :evaw: Is 1 keer per week trainen... :n Ik ga wel terug naar mijn oude sport waar ik onbeperkt kan sporten voor 15 euro per maand :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:34

Winged schreef:
Mijn sportschool die even voor de vaste leden de boel van 40 naar 88 euro gaat zetten. Die keuze is wel heel snel gemaakt... :evaw: Is 1 keer per week trainen... :n Ik ga wel terug naar mijn oude sport waar ik onbeperkt kan sporten voor 15 euro per maand :=

Wat dom van ze zoveel tegelijk. Denk dat je niet de enige bent die gaat vertrekken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:42

500 euro lappen voor hoorapparaten, 900 als ik ze wil verzekeren. Daar is de 75% vergoeding van de zorgverzekering al af. Ik blijf wel doof, idioot gedoe #)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:54

DuoPenotti schreef:
Winged schreef:

Wat dom van ze zoveel tegelijk. Denk dat je niet de enige bent die gaat vertrekken.

Ja, als het naar 50 was gegaan was het anders wat.. alsnog duur, maar te overwegen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:55

Precies. Als het dan bevalt zullen mensen het misschien wel voor lief nemen.
Maar ruim het dubbele...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:05

Voor het eerst sinds heeeeeeeeeeeel veel jaar in de wachtkamer van de orthodontist. Stomme voortand ^)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:12

black_kelpie schreef:
500 euro lappen voor hoorapparaten, 900 als ik ze wil verzekeren. Daar is de 75% vergoeding van de zorgverzekering al af. Ik blijf wel doof, idioot gedoe #)

Cursusje gebarentaal samen met bokt doen?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:26

Mijn auto -O-
Kon ineens niet meer schakelen.. of nouja. Alleen de 1 3 en de 5 pakt die nog.. heel vaag.

Gelukkig bij de garage weten te komen en nu maar weer afwachten |(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:37

Nog steeeeeeeeeds in de wachtkamer. Loopt al ruim 20 minuten uit -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:45

black_kelpie schreef:

900 euro voor verzekeren?
Is dat een jaar bedrag?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:48

Biebz schreef:
Mijn auto -O-
Kon ineens niet meer schakelen.. of nouja. Alleen de 1 3 en de 5 pakt die nog.. heel vaag.

Gelukkig bij de garage weten te komen en nu maar weer afwachten |(

Kan een simpel mechanisch probleem zijn......

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:53

Nog steeds ziek...al sinds vorige week dinsdag.
Vandaag weer naar huisarts geweest en wel antibiotica voor een longontsteking gekregen...ontstekingswaarden waren gestegen en koorts ondanks paracetamol en ibuprofem

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 17:05

Ik had 4 dagen geleden aan mijn verzekering laten weten dat ik niet akkoord ging met het uitbetaalde bedrag van de laptop en dat ik het niet apprecieerde dat ze het dossier gesloten hadden zonder mijn akkoord.

Daags nadien een mail terug dat men 25% van de nieuwwaarde aftrok.
Maar dan was het bedrag te laag dat ik ontvangen had.

Vandaag een mail terug dat ze verder niets meer gingen ondernemen.
Dus ze spreken zichzelf nu tegen met die 25%.
Ik heb nog een aparte rechtsbijstand bij DAS.Dat weten zij niet.Tijd om die in te schakelen.Ik betaal ze ten slotte (veel) geld ervoor.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 17:21

M_D_H schreef:
black_kelpie schreef:

900 euro voor verzekeren?
Is dat een jaar bedrag?

Wat ik ervan begreep is het voor de toestellen 500 en voor toestellen + verzekering 900, eenmalig. Dus als ze vervangen moeten worden ben je goedkoper uit.

Het is ook niet dat ik het niet kan betalen, maar ik wil het gewoon niet. Ik wil dit hele gedoe niet. Volgens mijn neurochirurg had het gehoor al hersteld moeten zijn, afgaande op het kleine beetje wat hij in de literatuur kon vinden, maar deze complicatie is zo zeldzaam dat er bijna niets over te vinden is. En was het nou alleen gehoorverlies, de tinnitus en hyperacusis zijn nog vele malen erger _-:(