Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adelaide71 schreef:De warmte/hitte die eraan zit te komen.... had zin in herfst.
Rytir schreef:Ik ben weer even helemaal klaar met die pleuriskat van de achterburen. Hij heeft gisteren 4 keer mijn poes te grazen genomen, in mijn eigen tuin, waarvan 1 keer vannacht voor mijn slaapkamer raam. Overal pluis, haren en ze heeft wat wondjes. Maar het vervelendste is dat ze nu gaat stress likken. Hij stond zelfs 2 keer binnen in mijn huis om mijn kat op te zoeken. Ik ben inmiddels in staat om een vangkooi aan te schaffen en hem te droppen aan de andere kant van het land...
xPabloBokt schreef:Rytir schreef:Ik ben weer even helemaal klaar met die pleuriskat van de achterburen. Hij heeft gisteren 4 keer mijn poes te grazen genomen, in mijn eigen tuin, waarvan 1 keer vannacht voor mijn slaapkamer raam. Overal pluis, haren en ze heeft wat wondjes. Maar het vervelendste is dat ze nu gaat stress likken. Hij stond zelfs 2 keer binnen in mijn huis om mijn kat op te zoeken. Ik ben inmiddels in staat om een vangkooi aan te schaffen en hem te droppen aan de andere kant van het land...
Vangen en laten ophalen door de dierenambulance. Kunnen ze mooi betalen om hem terug te krijgen.
Urbanus schreef:Ik gooi even iets in de groep. Stel ik me aan?
Als je buren in de tuin seks hebben en je hoort het (voornamelijk geklots van water) en kunt het een soort van zien uit je slaapkamerraam (tussen de bosjes door), is dat asociaal of helemaal oké? Ik kon voor mezelf nog wel om lachen maar mijn kinderen slapen aan dezelfde kant van het huis. Ik vind het gewoon een beetje ongezond om seks te hebben als kinderen je kunnen betrappen. Maar een andere buurvrouw vond me burgerlijk en tuttig.
Is dus ook meteen een ergernis, want mweh.