Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 05:06

Rond kwart over 4 wakker worden van de hoofdpijn en nu niet meer kunnen slapen, hopen dat de medicatie snel aanslaat, zodat ik nog even verder kan slapen en straks ook gewoon aan het werk kan.

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 06:51

Ik ben al meer dan een uur wakker en ik heb ook nog eens gedroomd over werk ;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:01

Moe en hele lichte hoofdpijn, liefst wil ik mn bed weer in... Maar over 30min moet ik in de auto zitten.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:04

Het weer; 6 weken geleden toen de vakantie begon… hier heb je een bak ellendig herfstweer; vakantie voorbij; hittegolf |o
Nu heb ik geen vakantie gehad hoor, ( werk wel buiten) maar vind het vooral sneu voor iedereen die wel alleen regen heeft gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:21

De warmte/hitte die eraan zit te komen.... had zin in herfst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:51

Hoofdpijn bij mijn voorhoofd vandaan en neus doet heel veel pijn.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 09:05

Adelaide71 schreef:

Dit. Heel erg.

En dat ze vanaf vandaag 8 dagen bezig zijn in/om mijn huis, ik heb echt een gruwelijke hekel aan (vreemde) mensen in mijn huis. Die niet opletten of mijn dieren de weg op lopen door een deur die ze open laten, waardoor ik dus alle dagen vrij moet nemen. Die mijn toilet gebruiken. Die koffie willen en smalltalk in hun pauze.

Morgen kan ik überhaupt niet naar buiten totdat ze de boel hebben vrijgegeven na de asbest sanering. Meh.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 09:23

Ik ben weer even helemaal klaar met die pleuriskat van de achterburen. Hij heeft gisteren 4 keer mijn poes te grazen genomen, in mijn eigen tuin, waarvan 1 keer vannacht voor mijn slaapkamer raam. Overal pluis, haren en ze heeft wat wondjes. Maar het vervelendste is dat ze nu gaat stress likken. Hij stond zelfs 2 keer binnen in mijn huis om mijn kat op te zoeken. Ik ben inmiddels in staat om een vangkooi aan te schaffen en hem te droppen aan de andere kant van het land...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 09:26

Bah bah, ik had hier hetzelfde.
Alleen kennen mijn honden mijn kat en de kat van de buren dacht ook even de tuin in te komen. De honden hadden die bijna te pakken.
Mijn kat blijft nu maar gewoon binnen. Ik wil het risico niet lopen dat mijn honden andermans kat uit elkaar trekken...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 09:50

Rytir schreef:
Ik ben weer even helemaal klaar met die pleuriskat van de achterburen. Hij heeft gisteren 4 keer mijn poes te grazen genomen, in mijn eigen tuin, waarvan 1 keer vannacht voor mijn slaapkamer raam. Overal pluis, haren en ze heeft wat wondjes. Maar het vervelendste is dat ze nu gaat stress likken. Hij stond zelfs 2 keer binnen in mijn huis om mijn kat op te zoeken. Ik ben inmiddels in staat om een vangkooi aan te schaffen en hem te droppen aan de andere kant van het land...

Vangen en laten ophalen door de dierenambulance. Kunnen ze mooi betalen om hem terug te krijgen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 09:55

Dat inderdaad.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:01

Fileleed sinds heel Nederland terug is van vakantie. En idioten op de weg die asociaal rijden, irritatie ten top. Dan wil je invoegen, laten ze je er niet tussen terwijl ze makkelijk een baan kunnen opschuiven...

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:31

xPabloBokt schreef:
Rytir schreef:

Vangen en laten ophalen door de dierenambulance. Kunnen ze mooi betalen om hem terug te krijgen.

Hoewel ik je reactie begrijp, hebben die het al schreeuwend druk met schrijnende situaties als consequentie. Alleen even ter bewustwording…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 10:34

Ja, begrijpelijk. Daar had ik even niet bij stilgestaan. Dank voor je visie erop :)

Het is ook symptoombestrijding natuurlijk. Het beste zou zijn als mensen hun huisdieren gewoon bij zich houden, laten helpen en hun verantwoordelijkheid nemen. Maar dat is een gevalletje "when pigs fly" ben ik bang..

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:57

Jij bedankt voor je begripvolle reactie!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:35

Adelaide71 schreef:

Exact dit.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:38

Mandarijn schreef:
Adelaide71 schreef:

Exact dit.

precies.. ik was al in herfstmodus... maar nu toch nog maar een keer de benen geschoren en de teennagels gelakt :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:40

Zoals afgelopen zondag was perfect weer als we dit nu gewoon houden in september. Met af en toe een buitje regen in de nacht zodat we buiten geen water hoeven geven. :D

Jammer dat het niet zo makkelijk is. -O-

En knallende koppijn en drukkende pijn bij mijn ogen in de tussentijd gok een flinke ontsteking van mijn bijholten en dan zou de ab dus zeer weinig tot niks gedaan hebben. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 14:18

Laat de herfst vooral nog even wegblijven. Zolang mogelijk, liefst gewoon helemaal :j

Ik vind het vreselijk dat het in ochtend als ik opsta alweer donker is…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 15:20

Ineke2 schreef:
Laat de herfst vooral nog even wegblijven. Zolang mogelijk, liefst gewoon helemaal :j

Ik vind het vreselijk dat het in ochtend als ik opsta alweer donker is…

Ja, lekker nog wat warmte. Scheelt ook een hoop stookkosten :7.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 16:43

Medewerkster van de supermarkt. Had steekproef en ik legde mijn vier artikelen klaar. Zegt ze onvriendelijk: ‘Vier dingen?’ Dus ik zeg dat dat klopt. Vervolgens snauwt ze richting mijn dochtertje: ‘En die croissant dan?’

Ja, ik weet het. Onhandig om met een croissant uit een andere winkel naar binnen te gaan, maar had nog iets nodig uit deze winkel. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 16:50

Vanochtend mijn jasje aan, want 12 graden is fris in de ochtend. Heb ik hem laten hangen op mn werk, zo dom van mezelf. Dat wordt morgenochtend maar even vest of paardenzomerjas aan. :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 17:07

Flying_angel, mja ik snap haar wel. Niet dat ze zo onaardig hoeft te snauwen natuurlijk. Heb ook altijd stress als ik al een koekje ofzo in m'n tas heb zitten wat ik al veel eerder heb gekocht :')

Ik heb met m'n domme hoofd het labeltje van het nieuwe kattenmandje getrokken zodat ze thuis niet zien hoe duur het was :+ maar de kat vind het uiteraaaard.. niet leuk en ligt liever in een mandje met gaten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 17:37

Ik gooi even iets in de groep. Stel ik me aan?

Als je buren in de tuin seks hebben en je hoort het (voornamelijk geklots van water) en kunt het een soort van zien uit je slaapkamerraam (tussen de bosjes door), is dat asociaal of helemaal oké? Ik kon voor mezelf nog wel om lachen maar mijn kinderen slapen aan dezelfde kant van het huis. Ik vind het gewoon een beetje ongezond om seks te hebben als kinderen je kunnen betrappen. Maar een andere buurvrouw vond me burgerlijk en tuttig.

Is dus ook meteen een ergernis, want mweh.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 17:39

Urbanus schreef:
Ik gooi even iets in de groep. Stel ik me aan?

Als je buren in de tuin seks hebben en je hoort het (voornamelijk geklots van water) en kunt het een soort van zien uit je slaapkamerraam (tussen de bosjes door), is dat asociaal of helemaal oké? Ik kon voor mezelf nog wel om lachen maar mijn kinderen slapen aan dezelfde kant van het huis. Ik vind het gewoon een beetje ongezond om seks te hebben als kinderen je kunnen betrappen. Maar een andere buurvrouw vond me burgerlijk en tuttig.

Is dus ook meteen een ergernis, want mweh.

Klinkt alsof je er best wat moeite voor moest doen om het te zien. En ik denk niet dat kinderen aan geklots horen hoe of wat.

Ik zou hier geen moeite mee hebben.