Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:57

Ik moest heel hard lachen maar dit is echt????? Om te janken.

Anoniem

Woning is definitief verhuurd :( en heb me nu maar opgesloten in mijn appartement want er is gezeik in het trappenhuis. Ik wil zo graag ergens wonen waar ik me veilig voel :(

Sherivey

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

[ [url=m/6qfYvT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is dus gewoon vandalisme...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 18:00

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Wtf is dit nou weer. :')

En idd aangifte doen van vandalisme.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:02

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Oh boy >;) :? _O-

Sterkte! En aangifte doen inderdaad :j

Ik krijg er moordneigingen van alleen als ik dit bullshit lees >;)

Ik wil ook onwijs graag zien hoe die gasten zonder een gaaslurpende SUV bijvoorbeeld een paard naar de kliniek willen brengen. Met de fiets zeker :Y)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:04

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Wtf...
Dus zij vinden dat als alle SUV's weg zijn er geen klimaat verandering ofzo is? :x
Idd gewoon aangifte doen, want dit kan echt niet.
Sommige mensen hè...

Edit:
Ik heb de website opgezocht, zou die maar ook aangeven. Er staat een handleiding bij hoe je een SUV moet spotten en hoe je de banden leeg kan laten lopen
Laatst bijgewerkt door Appeltje_1 op 06-10-22 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:05

Is dat het duur is maar anders zou ik bijna een nog grotere SUV kopen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:06

Ben voorstander van klimaatactivisten maar joe, ga lekker jezelf vastketenen aan shell ofzo. Alsof de individuele burger aanvallen ook maar enige verandering of sympathie voor het doel oplevert. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:09

Menino schreef:
Ja, dat is lastig. Ik zou er dan ook gewoon niet zo de aandacht op vestigen, denk ik. Maar uiteindelijk is er ook geen goed of fout. Het is alleen zo vervelend als ze judgemental gaan doen, en dat is toch nog wel echt iets van die generatie is mijn gevoel. Bij ons in de familie ben je al vrij snel Gekke Henkie als je met een psycholoog praat iig. Nu heb ik een relatie met een psycholoog. Maar ze denken ook echt dat hij alleen maar hysterische schizo's helpt (maar vragen wel voor ieder akkefietje of karaktertrekje van iemand die ze kennen om een verklaring van mijn vriend. "Want hij is de psycholoog :') ").

Dat ben ik dus ook in de familie.
Mijn moeder denkt snel dat iedereen gestoord is en een kronkeltje mist als ware. Ben echt benieuwd wat ze gaat zeggen dan :').
Ik wacht sowieso totdat ik echt mag beginnen daar met het zeggen dat ik naar GGZ moet.
Tot die tijd kan ik gelukkig terecht bij de praktijk ondersteuner.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:13

Die brief :+ Ik lach er om maar eigenlijk is het zo triest dat we er beter om kunnen janken.

Ik zeg stroom op het ventieldopje eens kijken of het dan nog leuk is ~~}>

En politie inlichten als het is gebeurd kunnen ze vaker gaan controleren. Maar goed dat is ook één pot nat tegenwoordig als je verwond wordt komen mensen er vanaf met een gesprekje dat zal nu vast ook zo weer zijn.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:14

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Ik ben het type linkse bomenknuffelaar, maar wtf 8)7 Hoe help je vakkundig alle begrip en goodwill voor je idealen de wereld uit :7

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:16

Dat van die bandenleeglatenlopers heb ik pas in de krant gelezen, is een Europees fenomeen van allemaal lonely wolves die er 's nachts op uit gaan en dit soort ongein uithalen. De kerel van het interview was enorm trots op zijn daden, uiteraard anoniem.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:17

Jeetje Daks... die zou ik meteen aangeven bij de politie, lekker makkelijk dat de website erbij staat dan weten ze ook meteen bij wie ze moeten aanbellen. Zieke geesten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 18:27

Maar steken ze ze echt lek of laten ze de banden leegpompen?

Anders voor 10 euro een autoventiel pomp aanschaffen , maar ze moeten de lui gewoon maar even flink aanpakken het slaat werkelijk nergens op.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:15

Menino schreef:
Valerie93 schreef:
Gezakt voor mijn CE rijbewijs. Door stomme fouten door de zenuwen

Neeeee. Balen. Wat zei je instructeur? Wel het gevoel dat het met oefening goedkomt? Ik heb zelf met mijn afrijden ontzettend veel baat gehad van betablokkers ( van de huisarts ). Schreven ze ook zonder problemen voor, want ik kreeg ze bij mijn eerste examen al, maar toen heb ik ze niet gebruikt.

Ik ging compleet in trance door de zenuwen tijdens afrijden en heb zelfs een keer een heel examen alle aanwijzingen genegeerd waardoor we een uur rondjes gereden hebben, omdat ik simpelweg het niet hoorde als hij zei dat ik naar links of rechts moest.
Dat vond hij wel wat apart en hij raadde me toen maar EMDR aan. Uiteindelijk was een pilletje propranolol goed genoeg en slaagde ik de keer dat ik wel mijn pilletje nam met vlag en wimpel *\o/* .

Uurtje ervoor ging gewoon goed. Maar examinator stapte in en ik had direct het gevoel van dit word hem niet. 1 oefening kreeg ik mondelinge ingreep. Dus ik herpakte mezelf en deed m daarna perfect maar was zo van slag dat echt de weg kwijt was en niet meer wist wat ik deed.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:29

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

O jij ook al? Inclusief de leeggelopen banden? Ik las dat afgelopen tijd steeds. Je zult ...... (insert lelijk woord) je auto maar nodig hebben voor een spoedgeval en dan lege banden aantreffen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:02

Er zit een kat in de loods. En dat beest wilde niet naar buiten. Inmiddels zit ie ergens verstopt. Dus de komende dagen kan ik moeite gaan doen om andermans dier weer veilig buiten te krijgen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:26

capopjekop schreef:
Er zit een kat in de loods. En dat beest wilde niet naar buiten. Inmiddels zit ie ergens verstopt. Dus de komende dagen kan ik moeite gaan doen om andermans dier weer veilig buiten te krijgen.

Dit is echt waarom ik voor katten op eigen terrein ben. Ze veroorzaken zoveel overlast….

ja ik heb 3 katten en nee ze komen niet buiten de tuin.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:28

Dat ik zo rechtlijnig ben.

Situatie is een wasstraat

Klant kiest programma 1 aan een betaalautomaat. Rekent prijs voor programma1 af. Krijgt bonnetje voor programma1. Krijgt programma 1 in de wasstraat incl alle extra toeters en bellen.

Komt na het wassen met bonnetje met de mededeling dat hij programma 4 had aangeduid en toch programma 1 prijs heeft betaald.

Mijn antwoord: Oei, dat is vervelend. Ik ga meteen kijken uitzoeken wat er is gebeurd op onze automaat en daar staat in de log files dus niks geks, enkel dat meneer programma 1 heeft gekozen en de verdere betaling. Ik kijk op de camera en meneer heeft ook programma 1 gehad. Dit deel ik mee en meneer blijft volhouden dat hij programma 4 heeft aangeduid.

Nou dus nogmaals uitgelegd dat hij bij het afrekenen op de automaat en betaalterminal de prijs kon zien, een bonnetje heeft meegenomen, op het LEDscherm boven de ingang heeft gezien welk programma hij had en ik er gewoon stond om aangesproken te worden en dat ik helaas geen geld kan teruggeven want hij heeft programma 1 gekozen, betaald en gekregen.

Oh ok, nog een beetje sputteren. Nogmaals heel vriendelijk vermeld dat ik het vervelend vind voor hem en dat hij de volgende keer best even na of tijdens het afrekenen kan nakijken of het klopt en dat hij ons kan aanspreken voor de wasbeurt zodat we wijzigingen kunnen doorvoeren. Fijne dag verder.

Meneer bedankt, loopt weg en belt nog geen 10min later en begint er weer over dat hij toch echt programma 4 had aangeduid. Waarop ik hem nogmaals uitleg dat ik de logfiles heb nagekeken om zeker te zijn dat er geen technisch probleem was en dat de automaat een computer is die reageert op invoer. Nog meer protest dat hij niet gek was en echt het onderste programma had gekozen.

En SNAP. Geduld was op. In mijn stem is dan meteen mijn irritatie te horen, zeker toen ik hem zei dat als het verschil zo nauw komt dat hij die euros maar komt halen want de tijd die ik er nu aan kwijt ben is al duurder. :x :x :x Waarop hij reageert dat ik niet zo moet zeuren over mijn computer en dat het niet om het geld gaat (maar waarom dan?) en dat hij wel weet waar hij de volgende keer niet meer gaat.

Aan de ene kant voel ik me zwaar poedersuiker dat ik uiteindelijk de vriendelijkheid niet meer opgebracht kreeg maar aan de andere kant denk ik ook: Hallo, ik ben meteen alles gaan nakijken, uitgelegd, je had minimaal 4 kansen om te zien dat je per ongeluk het verkeerde programma had. Ik wil niet meteen met geld klaar staan als er een klant een vraag stelt. Het kan gebeuren dat je per ongeluk een ander programma aantikt op een groot touchscreen...

Het wringt dat ik mijn geduld niet groot genoeg was maar had ik meteen 8 euro terug gegeven had dat ook zitten wringen.

Als ik bij de AH altijd een reep chocolade koop en ik pak per ongeluk de verkeerde mee, reken af, eet hem op en kom daarna met de lege verpakking het verschil terugeisen denk ik dat ze me ook niet serieus nemen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:30

Vrouw, je hebt het geduld van een engel. Ik zou zo'n banketstaaf helemaal de huid vol schelden. Wat een aars.

LiannePuthzy

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Wtf, als je dit doet spoor je toch gewoon echt niet, ik vraag mij af wat voor klimaatextremisten/idioten dit zijn.
En inderdaad gewoon aangifte doen

Schuur_

capopjekop schreef:

Ja vandaag ook weer dezelfde hond los op de (drukke) steenweg. Had de riem al klaar liggen maar aan de overkant hebben ze hem gevangen en politie gebeld. Ik weet precies waar die hond thuis hoort maar ik ga het ze niet vertellen. Lekker laten ophalen bij het asiel zodat baasjes moeten dokken, hond vindt het allemaal best. Vorige keer toen ze hem bij ons kwamen halen rende die al kwispelend op de hondenvanger af uit herkenning :')

Ik hoop dat die mensen er ooit van leren dat ze de tuin fatsoenlijk moeten afzetten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:31

Lau schreef:
capopjekop schreef:

Dit is echt waarom ik voor katten op eigen terrein ben. Ze veroorzaken zoveel overlast….

ja ik heb 3 katten en nee ze komen niet buiten de tuin.

Ik snap sowieso niet waarom niet meer mensen dit doen.

Bij ons in de buurt lopen best wat katten. Heerlijk hoor, steeds schijt in je tuin. Of een sproeiende kater bij de heg...

Lekker makkelijk voor de eigenaren. Flikker je kat naar buiten. Hebben ze er zelf geen omkijken naar.

En nee, ik ben geen kattenhater. Maar hoef hun kak niet in mn tuin

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:34

Op de woningbouw die de taak had om voor 1 juli een rookmelder te plaatsen. Kregen doodleuk een brief van week x komen we ergens een keer langs, ben je niet thuis maken we een afspraak(en hoe die afspraak maken stond nergens vermeld). Begin juli gemaild, mail terug gehad dat ze ernaar kijken en contact opnemen. Niks gehoord. Augustus weer gemaild, nu wat bozer. In september zouden er data komen dat ze rookmelders komen plaatsen. De rest van mijn mail wordt niet op in gegaan, want hoe de fiets kan het dat een jaar bekend is dat er rookmelders moeten komen en ze de laatste week van juni ze pas gaan plaatsen. Uiteraard niks gehoord, vorige week weer een mail gestuurd, werd daarna gebeld om een afspraak te maken voor vandaag tussen 9 en 11. Ik ga normaal donderdagochtend naar mijn verzorgpaard. Werkelijk waar niemand op komen dagen, hele ochtend voor niks thuis gezeten. Ben echt zo klaar met de woningbouw.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 20:38

Daks schreef:
Aan die klimaat idioten

Ooh ik zou echt woest zijn. :wow: