Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Aan die klimaat idioten
[ [url=m/6qfYvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daks schreef:Aan die klimaat idioten
[ [url=m/6qfYvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Menino schreef:Ja, dat is lastig. Ik zou er dan ook gewoon niet zo de aandacht op vestigen, denk ik. Maar uiteindelijk is er ook geen goed of fout. Het is alleen zo vervelend als ze judgemental gaan doen, en dat is toch nog wel echt iets van die generatie is mijn gevoel. Bij ons in de familie ben je al vrij snel Gekke Henkie als je met een psycholoog praat iig. Nu heb ik een relatie met een psycholoog. Maar ze denken ook echt dat hij alleen maar hysterische schizo's helpt (maar vragen wel voor ieder akkefietje of karaktertrekje van iemand die ze kennen om een verklaring van mijn vriend. "Want hij is de psycholoog").
Menino schreef:Valerie93 schreef:Gezakt voor mijn CE rijbewijs. Door stomme fouten door de zenuwen
Neeeee. Balen. Wat zei je instructeur? Wel het gevoel dat het met oefening goedkomt? Ik heb zelf met mijn afrijden ontzettend veel baat gehad van betablokkers ( van de huisarts ). Schreven ze ook zonder problemen voor, want ik kreeg ze bij mijn eerste examen al, maar toen heb ik ze niet gebruikt.
Ik ging compleet in trance door de zenuwen tijdens afrijden en heb zelfs een keer een heel examen alle aanwijzingen genegeerd waardoor we een uur rondjes gereden hebben, omdat ik simpelweg het niet hoorde als hij zei dat ik naar links of rechts moest.
Dat vond hij wel wat apart en hij raadde me toen maar EMDR aan. Uiteindelijk was een pilletje propranolol goed genoeg en slaagde ik de keer dat ik wel mijn pilletje nam met vlag en wimpel.
capopjekop schreef:Er zit een kat in de loods. En dat beest wilde niet naar buiten. Inmiddels zit ie ergens verstopt. Dus de komende dagen kan ik moeite gaan doen om andermans dier weer veilig buiten te krijgen.
capopjekop schreef:Er zit een kat in de loods. En dat beest wilde niet naar buiten. Inmiddels zit ie ergens verstopt. Dus de komende dagen kan ik moeite gaan doen om andermans dier weer veilig buiten te krijgen.
Lau schreef:capopjekop schreef:Er zit een kat in de loods. En dat beest wilde niet naar buiten. Inmiddels zit ie ergens verstopt. Dus de komende dagen kan ik moeite gaan doen om andermans dier weer veilig buiten te krijgen.
Dit is echt waarom ik voor katten op eigen terrein ben. Ze veroorzaken zoveel overlast….
ja ik heb 3 katten en nee ze komen niet buiten de tuin.