Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 00:32

Dat vind ik onzin Zonnetje, ik heb een pleuris hekel aan appen. Totaal nietszeggend. Je hoort de intonatie niet en kunt overal je eigen invulling aan geven.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 01:06

Ik ben ook geen apper, ik bel liever of spreek af.. Misschien een stukhe ouderwets ook

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 06:36

_Mir schreef:
Vier dates gehad met dezelfde en de 5e lijkt er ook nog wel te komen. Dit weekend elkaar niet gezien en ik had tijdens een afspraak al gezegd dat ik geen (goede) apper ben. :') Kreeg ik vandaag te horen.. als ik niks stuur hoor ik niks van je??

Maar ik ben gewoon niet van het nutteloos appen constant, hoe doen jullie dit? En zo wel... wat stuur je dan het beste? Ik vind.. hey hoe is het? of Wat doe je? Ook maar saai. Ik bedoel.. leuke en interessante gesprekken voer ik liever in real life.

Maar het een sluit het ander niet uit toch? Je kunt leuke en interessante gesprekken voeren irl en appen over koetjes en kalfjes? Als hij jou dit signaal geeft en je vindt hem leuk, dan zou ik toch kijken hoe je dit kunt oplossen. En ja, wij appen wel over wat we aan het doen zijn.. foto's daarvan, gekkigheid wat er gebeurt onderweg of op het werk.. bedenk maar wat :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 09:01

charootje schreef:
Ik ben ook geen apper, ik bel liever of spreek af.. Misschien een stukhe ouderwets ook

Dan ben je net als mijn man. Die appt alleen kort en zakelijk en functioneel. Altijd al gehad ook met bellen. Kort afspreken en dan was hij er wel. Dus dat gaat je vriend hopelijk accepteren want dan kun je ,met als mijn man, toch wel echt een leuk mens zijn om een relatieeente hebben :+

Muronia jammer. Vijf maanden is toch wel lang maar ik begrijp je wel dat je de knoop door hebt gehakt. Want niet communiceren is killing voor een relatie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 09:19

Benzz schreef:
Dat vind ik onzin Zonnetje, ik heb een pleuris hekel aan appen. Totaal nietszeggend. Je hoort de intonatie niet en kunt overal je eigen invulling aan geven.

Mag je vinden, jouw mening en mijn mening is dat ik het een l.ul smoes vind.

Dus als je iemand leuk vindt, relatie hebt en je kan elkaar een week of 2 weken zien dan spreek je elkaar niet?

Er zijn meer manieren om contact te leggen met iemand en dat kan via bellen of appen om gewoon te laten weten dat je aan degene denkt. Niks mis mee om over koetjes en kalfjes te praten of te laten weten wat je bezighoudt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 09:39

Ik ben het wel met zonnetje eens. Als je iemand leuk vindt dan ben je in gedachte toch wel zo nu en dan met hem of haar bezig gedurende je dag? Even een appje of belletje hoe je dag was is toch een kleine moeite? Dat kan zelfs als je even op de wc zit ofzo.

Als je appen niks vindt dan kun je ook (video)bellen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 09:45

He wat jammer Muronia, het begin leek zo veelbelovend! Maar wat niet gaat, dat gaat niet.. dan kun je inderdaad beter 'nu al' keuzes maken dan doormodderen..

Mijn vriend en ik appen ook de hele dag door. Over dingen die we meemaken, dingen die we nog moeten/willen doen, gewoon over hoe het gaat, even lekker zeuren over dingen :D Dat ging al vanaf het begin moeiteloos :j Wij bellen alleen over dringende dingen. Of we wel of niet het winnende bod hebben bij een huis, dat soort dingen :))

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 13:01

Muronia schreef:
Haha Chickyy, mannengriep. Sterkte voor jou!

Ik ben terug in tinderland. Na ruim 5 maanden was het klaar. Hij zat niet goed in zijn vel, sloot zich steeds meer af in plaats van te communiceren en ik heb de knoop doorgehakt omdat ik merkte dat het mij steeds onzekerder maakte. Dus... we kunnen weer van voren af aan beginnen >;)

Ah wat verdrietig om te lezen. Dikke knuffel :knuffel:
Heb je enig idee wat hem deed afsluiten?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 13:11

Berdien schreef:
Mijn vriend en ik appen ook de hele dag door. Over dingen die we meemaken, dingen die we nog moeten/willen doen, gewoon over hoe het gaat, even lekker zeuren over dingen :D Dat ging al vanaf het begin moeiteloos :j Wij bellen alleen over dringende dingen. Of we wel of niet het winnende bod hebben bij een huis, dat soort dingen :))

En hadden jullie ook het winnende bod?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 14:04

capopjekop schreef:
Ik ben het wel met zonnetje eens. Als je iemand leuk vindt dan ben je in gedachte toch wel zo nu en dan met hem of haar bezig gedurende je dag? Even een appje of belletje hoe je dag was is toch een kleine moeite? Dat kan zelfs als je even op de wc zit ofzo.

Als je appen niks vindt dan kun je ook (video)bellen.

Bellen is toch iets anders dan appen? Ik vind bellen heel normaal, maar appen.....Heb er ooit eentje gedate die de godsganse dag zat te appen en als ik niet reageerde was er stront aan de knikker. Nee, ik app alleen hoognodig en verder niet. En met regelmaat lees ik het en reageer ik pas veel later.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:46

Je hoeft echt niet de hele dag met elkaar te appen, meeste mensen hebben daar niet eens tijd voor.
Maar niks van je laten horen zou voor mij ook een echte afknapper zijn. Dat komt zo ongeïnteresseerd over. Je kan ook appen om te vragen hoe iemand zijn dag is geweest, of om te vragen heb je straks zin om te bellen? Ik zou echt denken als iemand mij niet appte dat deze persoon geen interesse had.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:55

Amandavd schreef:
Je kan ook appen om te vragen hoe iemand zijn dag is geweest, of om te vragen heb je straks zin om te bellen? Ik zou echt denken als iemand mij niet appte dat deze persoon geen interesse had.

Volgens mij ging het om constant nutteloos appen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 15:57

Benzz schreef:
Amandavd schreef:
Je kan ook appen om te vragen hoe iemand zijn dag is geweest, of om te vragen heb je straks zin om te bellen? Ik zou echt denken als iemand mij niet appte dat deze persoon geen interesse had.

Volgens mij ging het om constant nutteloos appen.

Is maar net wat je definitie van nutteloos is. Maar volgens mij stuurde de date van Mir toch echt, als ik niks stuur hoor ik niks van je? Dat gaat toch over de communicatie an sich, niet over wel of niet nutteloos.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 00:37

Ik ben helemaal niet meer van het appen. Dan moet je maar afspreken of een keertje bellen als je zo graag vanalles wilt bespreken :P ik heb het ook wel eens gehad dat een jongen vóór de eerste (al geplande) date al hele gesprekken wilde aanknopen, maar dat heb ik een beetje afgeslagen. Toen er irl eigenlijk geen klik bleek te zijn was ik daar maar blij mee. Wel altijd reactie geven, trouwens! En wees ook maar wees ook meteen eerlijk dat je niet zo'n apper bent en liever gewoon afspreekt/belt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 01:35

Belangrijk is in een relatie dat je de ander accepteert in zijn doen en laten. Ben je geen apper dan ben je geen apper. Punt.
Ik ben het wel manlief niet. Jammer maar ook verder.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:01

Sommigen van jullie zouden echt gek van mij worden :')
Ik denk dat ik voor velen in de categorie 'vreselijk nutteloze apper' val :P
Vriend en ik appen de godganze dag door. Veel hartjes heen en weer, regelmatig de vraag 'hoe voel jij je', iedere ochtend beginnen we met 'hoe heb je geslapen?' :P

Maar ik vind het heerlijk. Ik hoef niet te twijfelen of hij wel aan me denkt als ik er niet ben, de overdaad aan hartjes zijn duidelijk genoeg. <3
Ik zou niet zonder kunnen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:06

Ik ben zelf echt meer een beller ik kan de hele dag door met iedereen bellen. Vind het heerlijk en gezellig.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:34

Hier ook niet echt een apper.

Paar jaar terug online een leuke match, maar ik kreeg bij ieder (kort) appje een gesproken reactie van 2/3 minuten. Inclusief beeld :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:37

Ailill schreef:
Hier ook niet echt een apper.

Paar jaar terug online een leuke match, maar ik kreeg bij ieder (kort) appje een gesproken reactie van 2/3 minuten. Inclusief beeld :+

Oh god, de horror!
Ik heb echt een hekel aan spraak berichten, heb mn geluid altijd uit staan.
Typ gewoon wat je wil :')
En dan ook nog beeld erbij..
Was diegene amateur vlogger ofzo? :')

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:42

Ik denk dat de hoeveelheid appen in dit geval niet uitmaakt.
Maar ik heb ook wel eens, of nou ja regelmatig, meegemaakt dat de ander echt niks van zich laat horen. Gerust weken niet, en nee ik app dan ook niet. Maar als ik dan besloot na een hele tijd bijv. eens een fijn weekend te wensen ofzo dat er dan wel een reactie komt.
Dus met andere woorden, het contact is dan gewoon eenrichtingsverkeer.

Ik hoef echt niet hele dagen te appen, is nergens voor nodig. Maar een beetje interesse in elkaar kan toch wel? Of je dat nou doet via app, bellen of postduif en hoe vaak of hoeveel maakt voor mij niet uit.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:45

Klaagmoment: ik mis het daten van 15 jaar geleden/toen ik nog jong(er) was. Echt iedereen heeft tegenwoordig wel iets, inclusief ikzelf :o

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:46

Ailill schreef:
Klaagmoment: ik mis het daten van 15 jaar geleden/toen ik nog jong(er) was. Echt iedereen heeft tegenwoordig wel iets, inclusief ikzelf :o

Hahaha is dat ook niet het nadeel van ouder worden?
Dat merk ik nu ook heel erg met mijn vriend, we hebben beiden toch redelijk een rugzakje opgebouwd in de loop der jaren :+

Hier hoop ik binnenkort het daten, in de zin van open relatie, weer wat op te pakken.
Maar de omstandigheden, geen tijd en geen plaats, maken het nog steeds erg lastig -O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:57

Jazeker, (helaas) wel :j

De meest vreemde zaken komen voorbij, waarvan ik denk: had dat even vóór de 1e date verteld. Maar nee, daar komen ze dan een paar dates later mee (a-seksueel/nog getrouwd/thuiswonend bij ouders/de halve DSM af kunnen vinken).

En dan heb ik het nog niet eens over zaken/trauma van(uit) voorgaande relaties.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:58

Oh, en een open relatie lijkt het nieuwe normaal.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:09

Ja die open relatie kom je heel veel tegen dat ik denk whut 1tje vinden is al moeilijk en dan wil je er nog iemand bij? :+