Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:Vier dates gehad met dezelfde en de 5e lijkt er ook nog wel te komen. Dit weekend elkaar niet gezien en ik had tijdens een afspraak al gezegd dat ik geen (goede) apper ben.Kreeg ik vandaag te horen.. als ik niks stuur hoor ik niks van je??
Maar ik ben gewoon niet van het nutteloos appen constant, hoe doen jullie dit? En zo wel... wat stuur je dan het beste? Ik vind.. hey hoe is het? of Wat doe je? Ook maar saai. Ik bedoel.. leuke en interessante gesprekken voer ik liever in real life.
charootje schreef:Ik ben ook geen apper, ik bel liever of spreek af.. Misschien een stukhe ouderwets ook
Benzz schreef:Dat vind ik onzin Zonnetje, ik heb een pleuris hekel aan appen. Totaal nietszeggend. Je hoort de intonatie niet en kunt overal je eigen invulling aan geven.
Muronia schreef:Haha Chickyy, mannengriep. Sterkte voor jou!
Ik ben terug in tinderland. Na ruim 5 maanden was het klaar. Hij zat niet goed in zijn vel, sloot zich steeds meer af in plaats van te communiceren en ik heb de knoop doorgehakt omdat ik merkte dat het mij steeds onzekerder maakte. Dus... we kunnen weer van voren af aan beginnen
Berdien schreef:Mijn vriend en ik appen ook de hele dag door. Over dingen die we meemaken, dingen die we nog moeten/willen doen, gewoon over hoe het gaat, even lekker zeuren over dingenDat ging al vanaf het begin moeiteloos
Wij bellen alleen over dringende dingen. Of we wel of niet het winnende bod hebben bij een huis, dat soort dingen
capopjekop schreef:Ik ben het wel met zonnetje eens. Als je iemand leuk vindt dan ben je in gedachte toch wel zo nu en dan met hem of haar bezig gedurende je dag? Even een appje of belletje hoe je dag was is toch een kleine moeite? Dat kan zelfs als je even op de wc zit ofzo.
Als je appen niks vindt dan kun je ook (video)bellen.
Benzz schreef:Amandavd schreef:Je kan ook appen om te vragen hoe iemand zijn dag is geweest, of om te vragen heb je straks zin om te bellen? Ik zou echt denken als iemand mij niet appte dat deze persoon geen interesse had.
Volgens mij ging het om constant nutteloos appen.
Ailill schreef:Hier ook niet echt een apper.
Paar jaar terug online een leuke match, maar ik kreeg bij ieder (kort) appje een gesproken reactie van 2/3 minuten. Inclusief beeld
Ailill schreef:Klaagmoment: ik mis het daten van 15 jaar geleden/toen ik nog jong(er) was. Echt iedereen heeft tegenwoordig wel iets, inclusief ikzelf