Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Cayenne schreef:Onze vorige buurman stond een keer luidkeels te krijsen tegen zijn vierjarige dochter omdat ze met een sleutel op zijn auto stond te tekenen![]()
Hij ging echt helemaal uit zijn plaat. Heel sneu voor het kind.
Ik zou hetzelfde doen als de buurman. En daarom heb ik geen kinderen.
Eretria schreef:Pfoe ik zou ook echt woest zijnik werd al geïrriteerd toen ik bij de snackbar op mijn bestelling stond te wachten en een koter de hele tijd om mijn auto aan het rennen was (ook zo de weg op tussen de auto’s door) en de vader dat kind de hele tijd weg proberen te houden zonder succes. Uiteindelijk vond die koter het nodig er nog ff een mooie vette hand op te zetten. Goed dat ze weg waren toen mijn bestelling klaar was en ik het niet op ‘t moment zelf zag, want ik kan daar erg pissig om worden als er aan m’n auto wordt gezeten
![]()
Zelf heb ik als kind geleerd dat ik met mijn tengels van andermans spullen af moest blijven, maar tegenwoordig is dat er niet echt bij.
Laurora schreef:Oke, hier komt mijn bekentenis.
Ik heb als kind met een steentje op mn moeders auto getekend.
Inmiddels lachen we erom, maar ze was best boos en vooral stomverbaasd hoe ik zo dom kon zijn
Citaat:Ik weet dat Emma bij u vaak heeft geklaagd over mij en dat ze vindt dat ik me bemoei met haar leven. Maar ze betekent alles voor mij, dus ik vind dat het mijn plicht is om haar te confronteren met de gevolgen van zo’n ingrijpende beslissing.
VuurVleugels schreef:Hmm, ik weet niet of ik dit zo liefdevol vind nu, er word ook geschreven over spanningen en daaropvolgend gedrag.
Ik herken veel toxisch gedrag bij de moeder, voor zover je daar echt iets over kan zeggen met dit stukje. Bijvoorbeeld, als die therapeut het goed geeft verwoord en er inderdaad sprake is geest van chanterend gedrag vind ik dat één van de grootste rode vlaggen die er is in ouders.
VuurVleugels schreef:Hmm, ik weet niet of ik dit zo liefdevol vind nu, er word ook geschreven over spanningen en daaropvolgend gedrag.
Ik herken veel toxisch gedrag bij de moeder, voor zover je daar echt iets over kan zeggen met dit stukje. Bijvoorbeeld, als die therapeut het goed geeft verwoord en er inderdaad sprake is geest van chanterend gedrag vind ik dat één van de grootste rode vlaggen die er is in ouders.
Koper schreef:En die onvoorwaardelijke liefde die je ineens op magische wijze krijgt wanneer je kindje in je armen ligt heeft mijn moeder blijkbaar overgeslagen