_San87_ schreef:idinn schreef:Een nieuwe collega zei "misschien verander je nog van gedachten" ... echt ik vind het gelijk een zak hooi en dat moet ik dan inwerken
'Misschien kom jij je proeftijd niet door.'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Iemand nog wat antikinderammunitie nodig?
Sit back, relax and enjoy the ride...
Hier gaan wij allemaal nooit last van krijgen...![]()
https://fb.watch/v/33Ml0uGp3/
Danique_G schreef:Vind ik nog mild.Femke_Tweety schreef:Iemand nog wat antikinderammunitie nodig?
Ik word heel kriebelig hiervanhad m’n kind geschopt. Maar daarom beter dat ik geen kinderen krijg
Danique_G schreef:Iemand nog wat antikinderammunitie nodig?
idinn schreef:Gewoon gaan kennis maken en misschien snapt ze een subtiele opmerking dat het gehorig is qua geluid. Misschien verstaat ze Engels wel gewoon goed. Of 1 vd kinderen.
Sowieso kennismaken, traditionele kleding is vast ook traditioneel koken.. dat moet lekker zijn
Mkango schreef:Je moet ze toch even bezig houden tot ze geadopteerd worden. Een ijsje lijkt me daar perfect voor, hoewel ik natuurlijk geen expert ben.![]()
Spannend, je afspraak, fingers crossed!
_San87_ schreef:Oh dear... Er is een asielzoekersgezin (denk ik, zij is traditioneel Afrikaans gekleed en spreekt geen Nederlands en een beetje Engels) boven ons komen wonen...
Ik schiet een beetje in de geluidsoverlast stress... Mijn vriend vind dat ik niet meteen negatief moet zijn en moet afwachten, en misschien is dat wel zo, maar ik kan nu al alles wat ze zeggen precies verstaan. Volgens mij zijn t een moeder en 3 of 4 kinderen. In een bovenwoning met twee slaapkamers.
LunarEclipse schreef:Ik woon vlakbij een basisschool. Over het algemeen weinig last van verder, behalve een periode waar ze ivm Corona op het grasveldje bij mij voor mochten spelen.
Maar die kids worden dus om half 9 gebracht en 3 uur weer opgehaald (leuk als het regent en ik moet rond dezelfde tijd weg want dan wordt iedereen ineens massaal met de auto gebracht want kinderen smelten in de regen ofzo) en de oudere gaan zelf naar huis, en echt de geluiden die er soms uitkomenLaatst liep er één voorbij die was carnaal aan het schreeuwen. Voor de fun. Ja kan ook.
@San87 dat is wel vervelend. Dat is echt rottig aan appartementen. Lijkt mij inderdaad wel handig om een beetje kennis te maken. Ik denk ook dat mensen het zich niet altijd realiseren. Zeker in een nieuw complex is het altijd weer een beetje aanvoelen hoe gehorig het nou echt is. En gezien zij in de bovenwoning wonen zullen zij het zelf ook niet ervaren. Bovenburen kun je denk ik nog het meeste last van hebben.
Mijn bovenbuurvrouw ken ik verder niet zo los van wat gedag zeggen maar ik weet ook al dat het een paarden- en kattenmens is zonder kinderen. Af en toe hoor ik eens kattenvoetjes over mijn plafond racen of is de kat naar mij aan het miauwen vanuit het raam als ik op mijn balkon zit
_San87_ schreef:Het is een maisonettewoning (heet dat zo?), wij hebben de benedenverdieping en een gigantische tuin, zij dan de bovenverdieping.
We gaan het zien. Ik hoop echt dat het meevalt, ik ga niet zo goed op schreeuwen en stampen... Ik weet niet wanneer ze echt over gaan, maar ik vrees die dag wel een beetje. Misschien ben ik wel drama, hoor, mijn rust is me gewoon heilig met 40 uur werken naast t huishouden en de dieren.
Danique_G schreef:Ik heb dan het geluk in een bejaardemcomplex te wonen dus geen irritante kids bij mij. We hadden geen zin in overlast van kinderen. Maar ik kan je vertellen dat Henk en Annie nog regelmatig van bil gaan.