https://www.youtube.com/watch?v=OBm7u9Ba3P0
https://youtu.be/Lh74GSgh_Ug
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Interessant zeg.
Hoe ben je er zo opgekomen om dit te doen?
Welk dier vond je het leukst en welk dier zou je willen doen?
Ik weet nog dat ik nog niet zo lang vanuit de grote stad naar de Veluwe was verhuisd.
Een tegenligger had 2 zwijntjes aangereden en nadat ik de politie had gebeld kwam de boswachter.
Ik stond echt met mn mond tanden toen hij vroeg of ik er 1 wilde hebben.
Dat doe je toch niet?!![]()
DezeNaam schreef:Yes, die vrouw is zó niet in orde, uuuuuuuren binnen de rechtzaal, staat allemaal online, té bizar voor woorden. En ze wil weer zwanger worden.Heeft iemand deze ooit gezien? Toont opnieuw maar weer eens aan hoe idioot het rechtssysteem in Amerika is. (Niet dat het hier en in NL goed is, maar dit is echt weer 'typisch'...)
[ Video ]
Voor wie een samenvatting wilt:Spoiler:
Deze moeder heeft haar eigen kind 'waarschijnlijk' vermoord, lees: alles wijst er eigenlijk op dat zij het gedaan heeft maar toch werd zij vrijgesproken zonder verder onderzoek.
Haar dochter werd pas als vermist aangegeven nadat de oma (moeder van Casey) alarm sloeg nadat haar opa iets vreemd in de auto van Casey rook. De auto had in eerste instantie niet daar moeten staan want Casey beweerde 'weg te zijn voor werk' aan de andere kant van het land.
Toen de oma naar de politie belde, was Caylee al 31 (?) dagen 'ontvoerd' volgens Casey door de 'kinderoppas'. Dan komen er allerlei vreemde argumenten waarom ze geen aangifte gedaan had. Ik quote de mooiste even:
"Lying won't help us find your daughter, why would you do that?"
"Because I'm scared"
"What are you scared of?"
"Not finding my daughter"
...
Casey is simpelweg een pathologisch leugenaar. Ze loog tegen de politie over haar job (wat ze pas bekende toen ze met de politie op bezoek ging 'bij haar werk'). Ze loog over via wie ze de kinderoppas had leren kennen die haar dochter ontvoerd had. De man in kwestie had zelf... helemaal geen kinderen en kende Casey niet eens zo goed (ze beweerde vrienden te zijn met de man).
En dan het mooiste: de kinderoppas was ook verzonnen.
Caylee werd uiteindelijk teruggevonden in een moeras met ducttape over haar neus en mond, gewikkeld in een deken en dan in een zak gestoken. Daarna heeft ze het lichaam waarschijnlijk nog enkele dagen in de auto laten liggen (wat de vreemde geur verklaard).
Casey 'bekende' uiteindelijk dat haar dochter 'verdronken' is in het zwembad. Note: in Casey haar zoekgeschiedenis waren de volgende dingen terug te vinden: "shot girl costumes, suffocation, foolproof suffocation".
Maar goed, totaal niet verdacht dus hé?
Edit: ik zie net dat iemand hem eerder al gepost heeft. Had beter moeten zoeken.
DezeNaam schreef:Had even gemist dat ze opnieuw zwanger wilt worden... mijn god. Ik vraag me nog steeds af wat er echt gebeurd is en voornamelijk ook waarom.
Is ze nog steeds samen met haar vriend van toen? Is die zelfs ooit ondervraagd geweest?Lijkt mij dat hij evengoed medeplichtig geweest kan zijn. At least, als je partner een kind heeft dat constant bij je is ga je je toch vragen stellen als het plots 'verdwijnt'.
Of was de vriend ook verzonnen? (Kan zijn dat ik dat stuk gemist hebt, je weet maar nooit.)
Shenavallie schreef:Jolliegirl schreef:Worden deze zwanen gefokt?
Of uit het wild gehaald?
En hoe worden deze dieren afgemaakt?
Ik heb zelf bij paardenslachter Vd Veen gewerkt, en dit soort dingen interesseren mij dus enorm!
Kan me zelfs nog herinneren dat jij een filmpje van het schieten hebt mogen plaatsen.