Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 22:51

Ja, we mogen nu inroomen! Ga vrijdag lekker slapen daar. Ben zo benieuwd hoe dat is. Ze lijkt met kleertjes aan ineens zo groot.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-19 23:00

Heerlijk Marco <3

Kate Kruse poppen bedoel je Cemlys? Die zijn prachtig!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 23:12

Goed nieuws MB! Wat een leuk vooruitzicht voor vrijdag :+:

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 06:55

Wij hebben de stokke steps stoel. Heel blij mee maar idd wat een geld was t!

Wat enorm fijn MB!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 06:56

Super fijn MB! Knap kind!

Wij hebben een childwood evolu. Prima stoel :)

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:00

Wij hebben ook Stokke steps. Heel mooi maar ook wel wat minpuntjes. En super duur.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:46

Wij hebben een prenatal stoel, heeft ook wat minpunten, maaar dat mag voor wat dat geld. :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:48

_lautje_ schreef:
Heerlijk Marco <3

Kate Kruse poppen bedoel je Cemlys? Die zijn prachtig!

Ja die bedoel ik, en dan die elfenserie. Ik vind ze ook prachtig, deze zijn barbieformaat maar gewoo mooi en prachtige kleertjes erbij

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:56

Keet schreef:

Die hebben wij ook, dat is de enige die hoog genoeg is voor aan het kookeiland. Ik vind hem persoonlijk ook mooier dan de Stokke.

Lekker bezig MB! Wat een mijlpaal weer!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:57

Niwla: wij ook :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:02

Niwla schreef:
Keet schreef:

Die hebben wij ook, dat is de enige die hoog genoeg is voor aan het kookeiland. Ik vind hem persoonlijk ook mooier dan de Stokke.

Lekker bezig MB! Wat een mijlpaal weer!

Die hebben wij ook, vind het een erg fijne, mooie stoel :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:02

Ja de Stokke koop je niet voor z'n knapheid _O- dan zou ik de Bloom willen. Maar hij is fijn en *kots* degelijk. Hij gaat lang mee.

En makkelijk overschilderen voor als je interieur verandert.

Ik heb ze op mp gehaald, de babyinzet voor een paar tientjes en de babyset incl kussens voor 20 euro ofzo.

Nuna leaf zelfde verhaal, mp en paar weken geleden de Wind erbij voor 30 euro.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:04

Bloom is wel echt mooi idd

De childwood ook!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:08

Meh ik kan in de buurt nergens stokke onderdelen vinden op MP. -O-

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:10

Wij hebben ook de childwood idd.l maar dan met een stalen frame. Heel lang getwijfeld over een stokke maar ik vind ze gewoon te groot en toen ik zag wat ik precies wilde hebben en wat dat koste was ik helemaal genezen :')

Afbeelding
Afbeelding

Outfit van de dag: het oneindige tumble broekje maat 74 := , shirt Vingino trui Play up.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:14

Ik heb mijn Stokke van MP gehaald, top ding. En dan is het ook niet huilen als er een kras op zit.

Zo fijn van P Lie <3

Hier alweer klaar met de sale, mijn bestelling van laatst was van Adorablekidzz en had ook nog wat spul bij Wonder vandaag. Nu ligt er zat, straks komt er weer nieuw.

Ga aankomend seizoen wel anders kopen, eerder kocht ik altijd nagenoeg de hele garderobe in 1x bij alle drops maar ga het nu wat meer spreiden denk ik. Maak nu bijna nooit echt goed gebruik van de sale en dat is toch zonde. Heb bv 2 TC broeken van 60 euro liggen waar ik net 2 weken de kaartjes van af heb gehaald en die liggen nu overal in de uitverkoop.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 09:31

Kate kruse poppen zijn prachtig!! Enige is dat kinderen ze soms te realistisch vinden qua mimiek.
Je hebt de grote levensechte poppen en de wat kleinere idd. Die kleinere zijn voor peuters het leukste.
Je kan evt ook bog kijken naar een Adora pop. Die zijn vaak wat zachter voor die ukjes.
Ik had zelf als kind ook Kate kruse poppen en eerlijk ze zijn geweldig. Mercedes onder de poppen.
Het houten poppenhuis heeft van beide merken diverse modellen en fijne keuze.

Ideaal hè die eeuwig meegaande broekjes :))

Hier een nieuwe broek van Tartine. Zo mooi weer <3 vestje en polo zijn van Ralph Lauren.
Afbeelding

Dat is wel echt zonde idd panty. En sale is toch echt wel fijn. Ik probeer idd ook te spreiden. Wat ik echt wil en nodig heb direct. En later aanvullen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:08

Oh wat tof zo'n pantalon! heel dametje zo.

Idd zonde PK, ik probeer alleen dingen te kopen bij de drops als ik vrees dat het weg is tegen de tijd dat er eindelijk eens sale komt. Zoals het apenvest van MR, dan vond ik zo tof. daarvan had ik echt onwijs gebaald als ik hem nu niet meer had kunnen kopen. Maar als ik hem nu zie scroll ik snel door. Hoef niet te zien wat ik mezelf had kunnen besparen. :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:33

Dat is inderdaad wel frustrerend pk!

Ik vind de stokke echt niet lelijk eigenlijk.

Maar die childhome vind ik wel heel tof, wil alleen een stoel die beter tegen/over onze tafel past.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:13

Wij hebben trip trap stoelen, vind het wel fijn dat die onder de tafel schuiven. Voor de eerste maanden dat ze eten (rapley) hebben we een Ikea plastic stoel, super handig want die past bij ons in de afwasmachine :')
Die bloom stoel ziet er wel heel hip uit maar zou bij ons interieur niet passen.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:29

Hier ook een Stokke Tripp trapp. Niet goedkoop inderdaad, maar vaak gaan ze toch heel lang mee. Dus uiteindelijk valt het wel mee. En veel onderdelen kan je ook best goed weer verkopen.

Nuna Leaf hebben wij van marktplaats. Heerlijk ding!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:50

Wij hebben ook trip trap. Twee van marktplaats. Ze gaan er toch wel gebruikt uit zien, en het scheelt veel doekoe :P

Ooh kan die Ikea stoel gewoon in de vaatwasser? Dat zou hier ook wel een uitkomst zijn. Herkenbaar met rapley idd :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 12:52

Hier ook een Triptrap stoel. Een offwhite en een donkerhout kleurige. Die donker houten is nog van mijn zus haar kinderen en nu 14jaar oud. Nog dik prima.

Hier net voor Julia wat shirts besteld bij Kids. Ging 20% af en had alleen nog maar roze shirts voor dr.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kan ik weer dr kast eens door en wat dingen er uit doen die ik niet wil bewaren voor Sophie.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:54

De babypoppen of levensechte vindt ze maar lastig, haha heeft ze niks mee. Maar een waar je haar kan kammen en elfje is dan weer wel, ze speelt nu grotendeels met mijn oude sleich paard en ruiters, poppenhuis wat een mix is van maileg en sylvanians, ze heeft een klein corolle popje wat ze nog het vaakst neemt, grotere babypop is niks blijkbaar haha

De trip trap moet hier alweer zakken , zag dat ze met haar knieen tegen tafel zit. Oeps

Mooi vestje lautje, broek zou ik hier niet eens durven, die geef ik een uur voor die vies is.

Leuk setje hierboven met oneindige broekje, staat stoer. Heerlijk zo n kleren. Hier heeft ze nog een jurkje van vorig jaar die past

Hier geen kleren momenteel nodig, wel een bodyprotector voor haar gescoord a 50% korting en een bontje voor onder haar nieuwe zadeltje

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:07

Ik heb de Ikea stoel en dat werkt prima. Vond de rest te duur. Ik lees dat hij helemaal in de vaatwasser kan. Dat ga ik van de week eens proberen. Blad doe ik wel regelmatig